27 sty 2016

Valentine Book Marathon by KittyAilla & Suomi Anne

Obiecałyśmy z Suomi kolejny maraton, więc będzie kolejny maraton :) Tym razem nie uwierzycie, w co się wkopałam - walentynkowy maraton! No, ale zobaczymy, jak mi - przeciwniczce romansów - pójdzie w słodkim, miłosnym maratonie :D Oczywiście zapraszam Was do grupy (odnośnik w Moje inicjatywy w pasku po prawej) oraz na bloga Suomi, gdzie również pojawia się dziś taki post :)

Bez dalszych wstępów, prezentuję Wam kategorie :)




Pierwszego dnia zapraszam Was do czytania klasyki, czyli klasyk z motywem miłości. W moi  przypadku będzie to książka, którą czytałam, ale chętnie sobie odświeżę, bo niewiele pamiętam, czyli Tristan i Izolda.








Drugiego dnia zmierzymy się z erm, gorszą dla mnie kategorią, czyli typowym romansem. Miałam nawet taki w domu, bowiem dostałam go od koleżanki na urodziny - List w butelce. Autor jest mi znany właśnie z pisania typowych romansów. Ale i tak ciężko widzę ten dzień :D







Trzeciego dnia doznania wzrokowe, czyli miłość od pierwszego wejrzenia - chodzi oczywiście o okładkę :) W moim wypadku jest to Historia prawdziwa kapitana Haka, co pewnie było do przewidzenia :D








Czwartego dnia kategoria, z którą ja osobiście miałam problem, aż w końcu natknęłam się na recenzję i tytuł wpadł mi w oko - "miłość" w tytule, czyli Miłość i medycyna. Mam nadzieję, że medycyny będzie więcej niż miłości :D








I dzień ostatni, czyli urocza para na okładce. W moim wypadku jest to książka, którą podobno powinien przeczytać każdy, a ja jestem ciekawa, co inni w niej widzą (w końcu na co drugim blogu się pojawiała i zdecydowanie zebrała ogrom recenzji pozytywnych, wychwalających pod niebosa) Mowa oczywiście o Eleonora i Park.




Tak przedstawiają się moje maratonowe plany - a jak Wasze? Bierzecie udział? :D

39 komentarzy:

  1. Nie biorę udziału, nie odnajduję się coś w maratonach. Ale z pewnością będę czekać na wrażenie po lekturze książki Rowell, bo ja wspominam ją bardzo miło ;)
    U mnie recenzja "Zbuntowanych"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, mogłabyś spróbować, ale rozumiem, że nie chcesz :)
      Ja się własnie obawiam, co z tego będzie xD

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy maraton trzymam za was kciuki, niektóre książki wpadły mi w oko mam nadzieje że je przeczytam w najbliższym czasie :) pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że maraton nie jest organizowany tydzień wcześniej - wtedy trwają jeszcze moje ferie i może znalazłabym trochę czasu na przeczytanie. Bo w czasie gdy chodzę do szkoły praktycznie nie mam czasu ani ochoty na czytanie. Ale życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, masz ferie jak ja :D ja właśnie skończę wtedy ferie xd

      Usuń
  4. W ciemno się zgłosiłam i podtrzymuję! :D
    Będzie problem z klasykiem bo za tego typu rzeczami nie przepadam, ale mam w choinkę książek do przeczytania i już czytając kategorię je sobie wybrałam <3
    Miłość i medycyna powiadasz? :D Jest tego tak pół na pół ;D Mam nadzieję że Cię rozśmieszy ;D

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nei lubię romansów i klasyków, więc poszłam na bezpieczny grunt klasyka, który czytałam i polubiłam.... jakieś 5 lat temu :D

      Usuń
  5. Ty i walentynkowi maraton? Szczerze? Jak zobaczyłam tytuł to parsknęłam śmiechem:D oD razu wyobraziłam sobie jak czytasz jakieś romansidło i sama na siebie wyklinasz, że się w to wpakowałaś:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pffff :D tak pewnie będzie, ale wiesz - prezent wypadałoby przeczytać :D I tak wybierałam najmniej miłosne historie, jakie udało mi się znaleźć :D

      Usuń
  6. "Eleonora i Park" rozbiła mi serce na milion kawałeczków... Mam nadzieję, że Ci się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby :D Nie lubię marnować czasu na książki, które mi się nie podobają...

      Usuń
  7. Niestety bardzo chciałam wziąć udział w tym maratonie, ale termin kompletnie mi nie pasuje :( Szkoda, ze nie tydzień wcześniej, ale cóż...
    Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na nowe wyzwanie :). Ja raczej tym razem odpuszczę, jednak trzymam kciuki żeby przyjemnie Ci się czytało :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauważyłam na grupie ankietę "w ciemno" i pomyślałam sobie "Fajnie by było wziąć udział! Może w końcu bym wróciła do normalnego tempa czytania?". Prawie wcisnęłam "tak", ale teraz chwała Bogu, że jednak tego nie zrobiłam xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pfff, następnym razem miało być lepiej nie pamiętasz? :D Więc nie ma nie - próbuj :D

      Usuń
  10. Chętnie wezmę udział :) Choć z typowym romansem będzie ciężko.. :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia! Ja niestety nie mam czasu na udział w maratonach :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią wzięłabym udział, ale niestety sesja mnie ogranicza :( także zostało mi życzyć wszystkim POWODZENIA!
    ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy maraton, życzę powodzenia! :D
    Być może również wezmę udział! :)
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Może i ja spróbuję swoich sił ;) W każdym razie życzę powodzenia! ;)

    Pozdrawiam!
    http://myfantasticbooksworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam, ale romans to zupełnie nie moja bajka i nawet nie liczę na to, że kiedyś się przekonam. Maraton zresztą wypada w okolicach próbnych testów, więc chyba nie miałabym czasu, żeby wtedy brać się za jakikolwiek maraton. Ale życzę innym przyjemnych wrażeń. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha, ależ moja też nie :D Zauważ, że wybierałam książki jak najmniej miłosne :D

      Usuń
  16. O matko, pass! :D Nie lubię romansów, nie wchodzę w to. :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie ukrywam, że taką tematykę lubię i co prawda będzie to mój pierwszy maraton, ale lubię nowe doświadczenia :D Już nawet mam jedną książkę pasującą do kategorii, którą od dawna chcę przeczytać :) Teraz tylko trzeba urządzić polowanie w bibliotece na resztę książek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie wiem czy wezmę udział w maratonie, ale kategorie są całkiem kuszące :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kategorie są naprawdę fajne, ale wiesz... maratony nie są dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Staram się unikać typowych romansów, ale nie pogardzę tycim wątkiem miłosnym w zwykłej książce :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.