5 lut 2016

Styczniowe podsumowanie ABC Czytania

STYCZEŃ

Otóż, postanowiłam robić te podsumowania, żeby każdy wiedział na czym stoi :) I tak wrzucam tu tylko linki/ tytuły, które mi wysyłacie. Możecie mi wysłać sam tytuł, jeśli książka a) jest podlinkowana w zakładce, bo to do niej podaje link b) książka jeszcze nie ma recenzji na blogu. Ogółem zachęcam do robienia mi zrzutów recenzji z ostatniego miesiąca :) Nie musicie, ale ułatwi mi to życie :) I proszę o pisanie miesiąca w komentarzu, gdy wrzucacie, hm? :D Bo nadal wrzucajcie pod regulaminem ^^  dziękuję Wam za tak dużą frekwencję - 24 osoby! :)

I wyjaśniam jedną rzecz, bo już kilka razy dziewczyny mnie o to pytały: książki, które dajecie mi w podsumowaniu, nie muszą być zrecenzowane - wtedy dajecie mi tylko tytuł. Książka nie musi mieć osobnej recenzji - może to być zbiorowy post z opinią o 5 książkach na raz. Wtedy też się liczy - mam dowód, że przeczytaliście. Wszystkie recenzje muszą pojawić się do końca 2016 roku. Jeśli zgłaszacie mi się, że ukończyliście wyzwanie i po nagrodę - wtedy też musicie mieć już wszystkie recenzje. Jeszcze jakieś pytania? :)


PS. pozycje zgłoszone 3 lub 4 lutego dopiszę na dniach, bo dziś wyjeżdżam i było z tym małe zamieszanie.... Blogi też ogarnę, jak będę miała czas xD do 9 posty publikują się same, wracam na blogera 10! Ale może znajdę chwilę i ogarnę blogi na wyjeździe xD Cały czas będę miała z wami mobilny kontakt na grupie ;)


Wariant 1 - Ekspozycja, Kłamca 4: Kill 'em all, Poziom śmierci, Siła trucizny
Wariant 2 - Christie A.Morderstwo w Orient Expressie, Gier K. Czerwień rubinu, Michaelis A. Baśniarz, Oliver L. Panika, Ruiz Zafon C. Cień wiatru


Limonette: 3/22

Wariant 1 - Królowa Tearlingu, Córka żywiołu, Szklany tron


Aoi Akuma: 7/44
Wariant 1 - Sabriel, Gwiazd naszych wina, Morderstwo w Orient Expresssie, Dawca, Chłopcy 2: Bangarang, Lew, czarownica i stara szafa, Puszcze milczenia
Wariant 2 - /


Wariant 1 - Hobbit, czyli tam i z powrotem, Ekspozycja, Kwiat Kalafiora


Emis: 3/22
Wariant 2 - Cave N. Śmierć Bunny'ego Munro, Gryciuk P. 450 stron, Brown D. Inferno


Ola K.: 9/44
Wariant 1 - Do wszystkich chłopców, których kochałam, Fangirl, Następczyni, Kobieta w Berlinie, O krok za daleko, Tysiąc wspaniałych słońc
Wariant 2 - Elton B. Dwaj bracia, Doerr A. Światło,którego nei widać, Cohen M. Dzrewo migdałowe


Dagus91: 7/22
Wariant 1 - Wszechświaty, Skazani na ból, Druga szansa, Maybe someday, Ogar Boga. Popiół i Piach, Złe psy, Papierowe miasta


Suomi: 7/44
Wariant 1 - Moja walka o każdy metr
Wariant 2 - Wells D. Częściowcy, Świdziniewski W. Kłopoty w Hamdriholm, Miller L. Aplikacja, King S. Podpalaczka, Christie A. Morderstwo w Orient Expressie, Blake K. Anna we krwi


Doomisia: 3/22
Wariant 1 - Czy wspomniałam, że cię kocham?, Król kruków, Byłam tu
Wariant 1 - Endgame. Klucz niebios, Hopeless, Każdego dnia, Recepta na miłość, Strefa skażenia, Wypowiedź jej imię
Wariant 2 - Tomczyszyn A. Ezotero. Córka wiatru


Gosia B: 9/22
Wariant 1 - Biała wilczyca, Patron, Rodzinny interes, Smilla w labiryncie śniegu, Ślepy instynkt, Jeden krok, Księga Diny, Wszystkie marzenia świata, Zanim zniknęła


Kamila B: ?/22
Wariant 1 - ?
Wariant 2 - Alder K. Złe dziewczyny nie umierają, Young S. Kuracja samobójców, Kamiński A. Kamienie na szaniec


Willa87: 5/22
Wariant 1 - Służąca, Gra, Edukacja Kopciuszka, Pamiętnik, Niebezpieczny kochanek


Wariant 1 - Elita, Gwiazd naszych wina, Jedyna, Kukiz. Grajek, który został graczem, Po prostu bądź, Rywalki, Srebrne cienie, Wspomnienie umarłej


Wariant 1 - Jeden krok
Wariant 2 - Crummey M. Sweetland, Dickens C. Opowieść wigilijna, Flock E. Co się stało z moją siostrą?, Läckberg C. Księżniczka z lodu, Moriarty L. Sekret mojego męża, Pilcher R. Kwietniowy śnieg, Wingate L. Strażniczka opowieści


Meredith: 2/22
Wariant 1 - Lato koloru wiśni, Coś do stracenia
Wariant 1 - Aplikacja, Cień i kość, Legenda. Rebeliant, Mara Dyer. Tajemnica, Siedem dni, Tajemnice Ali


Wiki : 5/44
Wariant 1 - Ani Mru-Mru. O dwóch takich, co było ich trzech, Zagadka salamandry, Ene, due, śmierć
Wariant 2 - Niedźwiedzki M. Australijczyk, Mytting L. Porąb i spal. Wszystko co mężczyzna powinien wiedzieć o drewnie


martucha180: 13/44
Wariant 1 - Niech strawi cię płomień, Spacerując pośród gwiazd, Zabójczy spadek uczuć, Motylek, Burza z piorunami, Wszystko o Julce. Skrzydła pod swetrem, Fartowny pech
Wariant 2 - Cast P. C. Przepowiednia, Domenici V. Wyspy nieznane, Frasier A. Śmiertelny sen, Hoffman J Dzielnica czerwonych jabłek, Gąsiorowska D. Marzenie Łucji, Puszyńska K. Więcej czerwieni


wercix99: 2/22
Wariant 1 - Noce w Rodanthe, Kłamstwo


monweg: 15/44
Wariant 1 - Historie o zwykłym szaleństwie, Lamenty, Noce i dnie, Prawdziwa historia oparta na kłamstwach, Sekta egoistów, Talent do życia, Ona wraca na dobre, Emma i ja
Wariant 2 - Catton E. Próba, Grzyb A. Życie z drugiej ręki, Kubasiewicz M. Spalić wiedźmę, Levithan D. Pewnego dnia, Schneider S. J. 1001 filmów, które musisz zobaczyć, Foks D. Historia kina polskiego, Wharton W. Ptasiek, Michalak K. Sekretnik

Wariant 1 - Zapomniane, Eperu
Wariant 2 - /


Marta M.: 2/22
Wariant 1 - Igrzyska śmierci, Biała róża


Wariant 1 -  Autorka, HP i Więzień Azkabanu, Jesteś cudem, Krąg życia, Pisane szkarłatem, Starter




Wariant 1 - ?

8 komentarzy:

  1. Wielu osobom naprawdę ładnie idzie, wiec gratuluję i życzę powodzenia w dalszych miesiącach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, świetne wyniki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak patrzę to idzie mi trochę słabo... Ale w lutym zamierzam nadrobić :) Mam ferie więc...będę czytać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim wyników!
    Miłej lektury! :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś mnie jakoś wykreślić? Ja się chyba całkowicie wycofuję z blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak patrząc na innych to całkiem dobrze mi idzie XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Na prawdę świetne wyniki! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.