27 lut 2016

The Diamonds Book TAG & The Bird Book TAG

Przypominam o zgłaszaniu tytułów do ABC do 29.02.16 r. :)

Za nominację do tego trudnego, ale genialnego TAGu dziękuję Wiktorii <3 Zaskoczyłaś mnie tą nominacją, ale bardzo ucieszyłaś ^^

1. Gold - książka, która posiada złote elementy na okładce, bądź jest w tym kolorze. 
Pierwsza moja - i jedyna - myśl to Złota krew. Tytuł w końcu zobowiązuje xD

2. Can’t Pin Me Down - książka (bądź seria), w której bohater walczy z przeciwnościami losu i mimo, że nie zawsze wszystko idzie jak powinno-nigdy się nie poddaje! 
Wiecie co, nigdy byście an to nie wpadli, bo zapewne nikt już nie pamięta biednego Koniasza :D Ale on zmierzył się z tyloma przeciwnościami losu i trudnościami! I to w erze bez komputerów :D

3. Sex Yeah - książka (bądź seria), która aż kipi seksem. 
Sukkub <3 Co tylko chcecie - lesbijski, BDSM, psychopaci, gwałty, dziwne fantazje! Chora, pełna seksu, genialna książka (nie, nie musicie mnie wysyłać do psychologa... chyba :D)

4. Teen Idle - książka (bądź seria), którą uwielbiałaś jako nastolatka, ale teraz uważasz, że jest głupia.
Nie, żeby od razu głupia, ale dziecinna - To ja Lucy. Uważam, że jeśli nie przeczyta się tej serii do 13 roku życia, to przepada jej cały urok.

5. Obsessions - książka (bądź seria), na punkcie której miałaś obsesję.
Kogoś dziwi seria HP? :D Czytałam ją od początku do końca chyba po 7 razy i nie chciałam czytać nic innego, mam Księgę wiedzy czarodziejskiej, Fantastyczne zwierzęta i Quidditch przez wieki. Nawet mój blog ocenkowy nazywał się Straszne Ocenki Potteromanek (btw. z ciekawości wpisałam sobie tego bloga w Google i on jeszcze istnieje.... To straszne :D Niestety nie mogę go nawet usunąć, bo to nie było z mojego konta :D Ależ to było gimbusiarskie, jak tak teraz na to patrzę... xD)

6. Primadonna - książka (bądź seria), z głównym bohaterem lub bohaterkom, którego nie potrafiłaś znieść. 
Tris z Niezgodnej. Nie myślcie sobie - chce kontynuować tę serię tylko dla Cztery <3

7. I’m a Ruin - książka (bądź seria), której zakończenie złamało Ci serce. 
Bezapelacyjnie Studnia wieczności. Nie, Libbo Bray, nie zapomnę ci tego!

8. Power & Control - książka (bądź seria), która przejęła nad Tobą kontrolę, do tego stopnia, że nie potrafiłaś skupić się na niczym innym.
Hm, a liczy się to, że obsesyjnie chciałam przeczytać wszystkie części Zwiadowców i czytałam je dosłownie wszędzie. Nawet raz, jak nauczyciel podszedł i chamsko zamknął mi książkę przed nosem, to spojrzałam na niego, otworzyłam ją z powrotem i czytałam sobie dalej... Wiedział już, że nie ma ze mną szans :D

9. Forget - książka(bądź seria), którą czytałaś, ale kompletnie nie pamiętasz o czym była.
Nie mam takiej. Ja zawsze pamiętam chociaż jakieś urywki, zarysy fabuły albo coś w tym stylu.

10. The State of Dreaming - książka(bądź seria), która spełniła wszystkie twoje oczekiwania, a nawet je przerosła!
Powiem tak - zaczynając Siłę trucizny nastawiłam się na takie sobie fantasy z takim sobie romansem w tle. A książka była cudowna!

~.~

Drugim TAGiem, do którego nominację dostałam później, jest autorski TAG Ani, czyli The Bird Book TAG. Dziękuję ci <3

1. SÓJKA, czyli książka, której nie dałeś rady przeczytać do końca i odstawiłeś w połowie?
Medyk, zabijesz mnie, ale tak, to książka, o której myślisz :D Otóż, dokładnie prawie w połowie, bo po kilku stronach części drugiej odstawiłam Mistrza i Małgorzatę. Aż do połowy męczyłam się, oczekując poprawy, ale niestety nie dałam rady.

2. SOKÓŁ, czyli książka, którą przeczytałeś, bo zachęciła Cię do tego okładka?
Nie, żeby coś, ale będzie to Mroczny sekret. Kupiłam tą książkę, bo co tam opis - ma piękną okładkę :D Okazała się też dobrą książką :)

3. SKOWRONEK, czyli jaką książkę lubisz czytać o poranku...?
Nie czytam książek rano.... Jakoś tak wyszło, że mogę czytać w ciągu dnia, zarwać noc, ale rano książki mi nie idą :D

4. SOWA, czyli jaką książkę lubisz czytać w nocy.
Każda książka, która wciągnęła mnie na tyle, aby zarwać dla niej noc. Ostatnio była to Wiedźma opiekunka cz. 1 :)

5. BOCIAN, czyli najlepsza książka na długie podróże.
Długa... Bo ja czytam szybko. Czyli każda pozycja, która jest fantasy i ma ponad 500 stron :D Uważam, że dla kogoś, kto jeszcze nie czytał, fajną książką na podróż byłaby trylogia Władcy Pierścieni :)

6. SŁOWIK, czyli którą przeczytałeś śpiewająco, czyli jednym tchem :)
Każda książka Falnagana zaczynając od Ruin Gorlanu i na Górze Skorpiona kończąc. A teraz czeka mnie jeszcze jedna pozycja, czyli Turniej w Gorlanie i nawet nie boję się, że autor nie utrzyma poziomu :)

7. MEWA, czyli książka idealna do poczytania nad morzem, na plaży
Ja osobiście na plażę wybieram książki lżejsze i mniejsze objętościowo - a sądzę, że taka Piratika byłaby na plażę cudowna :)

8. PINGWIN, czyli książka opowiadająca/która dzieje się w zimnych krajach/rejonach świata.
No to Saga o Ludziach Lodu. Tylko to przychodzi mi w tej chwili do głowy :D

9. STRUŚ, czyli książka, którą najchętniej schowałbyś w piasek (czyt: czyli, że żałujesz, że ją przeczytałaś)
Zinterpretuję to sobie trochę inaczej, bo żadna książka, która była na tyle okropna (poza Głosem) nie przychodzi mi do głowy. Za to żałuję, że przeczytałam ostatnią część Kłamcy, bo wolałabym chyba nie poznać jeszcze zakończenia....

10. PAPUŻKI NIEROZŁĄCZKI, czyli książka, którą poleciłabyś swojej najlepszej przyjaciółce/przyjacielowi
Cóż, mojej najlepszej przyjaciółce to ostatnio poleciłam Panikę :D  Dokładnie to pożyczyłam jej tą książkę :D

12 komentarzy:

  1. Super odpowiedzi :) muszę się jeszcze raz przymierzyć do Zwiadowców skończyłam to jakoś na 6 części. Bardzo mi się podobało, ale wydawało mi się że autor cały czas piszę o tym samym. :) a co do Władców pierścieni to jest jakaś masakra :( nie spodobało mi się to i mogę tylko za to winić moja panią z Polskiego, ktora stwardziała że będzie to bardzo fajna lektura. Nie pomyliła się tylko że ja miałam jeden dzień na jej przeczytanie i czytałam tylko pierwsze zdania na każdej stronie. Przeczytałam (tak jakby), a i tak dostałam 3. Spróbuję jeszcze raz przymierzyć sie do tej serii. Bo styl autora bardzo mi się podoba. Hobbit bardzo przypadł mi do gustu.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam większości książek, ale wiem, że "Panikę" przeczytałabym z dużą chęcią. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się skusić w końcu na Wiedźmina. ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy TAG też miałam okazję robić!
    Ja też nie potrafię czytać książek rano. Po prostu mi nie idzie. Wolę zarwań noc i czytać przy świetle lampki, a potem, gdy zgaszę światło, w mroku widzieć sceny i postaci z niedawno czytanej książki (uwielbiam fantastykę wszelkiej maści... i opowieści o demonach, tak więc moja wyobraźnia w tym czasie ma pole do popisu). Ponadto gdy skończę czytać coś poważniejszego, mam całą noc na różnorakie przemyślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaak musze dorwać ten erotyk ;D
    Eeej nie grzeczna dziewczynka ♥ chciałabym zobaczyć te akcje z nauczycielem xD
    Mistrza i Małgorzaty w ogóle nie czytałam xD Zobaczymy czy kiedyś mi się to uda ;D
    Ja mogę o każdej porze czytać tylko nocy nie mogę jakoś zerwać, zawsze oczka krzyczą "śpij już!!!!!" xDDD
    Panikę to też bym przeczytała xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Na prawdę mało co z tego znam ;P Ale w sumie, i dobrze, jeszcze dużo przede mną ;D
    Gdyby nie lubimyczytac sama prawdopodobnie zapomniałabym 3/4 przeczytanych książek.... I w punkcie 'forget' mogłoby się znaleźć ich na prawdę sporo.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych TAGów jeszcze nie widziałam :D Muszę w końcu zabrać się za Zwiadowców, bo ta seria kusi mnie już bardzo długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super TAGi :D
    Pierwszy raz takie widzę :D
    Gdybyś chciała jeszcze jakiegoś TAGa, to polecam Smerfowy TAG Książkowy :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zainwestowałam piętnaście złotych w obie części ''Piratiki''. Teraz to mi tylko morza i plaży do szczęścia brakuje :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm... "Sukkub" czyżby książka dla mnie? :P Tris na prawdę potrafi człowieka wkurzyć -,- za to Cztery... Ahh.... bez komentarza <4 "Mistrz i Małgorzata" nie czytałam, ale jak dałaś radę z "Buszujacym w zbożu", to dasz radę wszystko przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, moja ciekawość nie ma końca... sprawdziłam sobie tego twojego bloga xD hehe xD
    Dla Cztery warto kontynuować tę serię <3 :D
    Łoooooooo, Studnia wieczności :o :o Straszysz kobieto, straszysz :o :o :o :o Teraz autentycznie się boję :o :o :o :o

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję Ci za odpowiedzi na mój tag ;) z przyjemnością przeczytałam. Chociaż prawie żadnej książki nie znam z tych, co wymieniłaś, ale fajnie, że tak dużo czytasz. Ja też lubię czytać, ale Ty widze, że pochłaniasz książki w zaskakująco szybkim tempie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻