13 lis 2016

TMI Book TAG

Ogłoszenie parafialne: macie ankietkę w pasku bocznym, proszę o głosy :)

Za nominację dziękuję Doomisi <3 Ostrzegałam cię, że trochę poczekasz na odpowiedzi :) No i to najdłuższy TAG jaki robiłam chyba kiedykolwiek :P
Bannerek zapożyczyłam z tego bloga :)
No dobra, to let's go! Będę starała się odpowiadać krótko, np. samymi okładkami lub jednym zdaniem, bo pytań i tak jest dużo.


1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
Chyba powinnam zmienić płeć... Kojarzę ubiory aż dwóch postaci (są to Mac z Mrocznego szaleństwa i Sookie z True Blood) i żadna nie ubierała się po mojemu... No i Lex lubiła czarne bluzy z kapturem, a to już bardziej w moim guście... :D Ale nie umiem odpowiedzieć na to pytanie.


2. Twoje fikcyjne zauroczenie?

Aby jedno? o.O Wiecie co.... Odsyłam was do haremu uzupełnionego o Kaspara czy jego uroczego brata - Caina oraz Jace'a z DA :)


3. Czy kochałaś kiedyś postać, a potem zaczęłaś ją nienawidzić?

Tak! No może nie aż nienawidzić, ale Fabian z Kolacji z wampirem stał się po pewnym incydencie z Kasparem takim dupkiem.... ;/ A był taki cudny!


4. Największa książka na twojej półce?



5. Najcięższa książka na twojej półce?
Nigdy ich nie ważyłam.... Ale to będzie chyba ta:



6. Masz jakieś książkowe plakaty?

Jeden z HP, ale to raczej filmowy. I to tylko dlatego, że go dostałam.


7.Masz jakąś książkową biżuterię?

Nie. Miałam kiedyś biżuterię z W.I.T.C.H. :D 


8. Ulubiona para, której kibicujesz?

Leo i Kalipso z Olimpijskich herosów <3


9. Ulubiona seria książek?

Fohhhhhh na te pytania! Jedna? Jak jest HP i Zwiadowcy i Drużyna i Wiedźmin i Red Rising.... I wiele, wiele innych, jak choćby duologia Karaibska krucjata czy Kłamca Ćwieka.... (tam specjalnie nie ma przecinków jak coś)


10. Ulubiony soundtrack z książki?

Nie czytałam książek z soundtrackami. Albo nie pamiętam. Na jedno wychodzi.


11. Jaką książkę polubiłaś tak bardzo, że chciałabyś, aby była kontynuowana?

Nadal za głupie pytania... Ale powiedzmy, że Red Rising mogłoby mieć kontynuację <3

12. Ulubiona powieść jednotomowa?
No na jedną się nie zdecyduję!



13. Od kiedy czytasz?

A bo ja wiem? :D Nie no, tak jakoś 3-4 klasa podstawówki to tak nałogowo, jeśli o to chodzi, ale tak na podobną skalę jak teraz to 1 gimnazjum.


14. W którym domu Hogwartu jesteś?

Ravenclaw lub Gryffindor


15. Czego szukasz w książce?

Rozrywki :)


16. Ulubiony cytat?

Uważam, że lepiej wygląda po angielsku, ale dla ciekawych będzie moje luźne tłumaczenie w nawiasie:
I dont' care about money and fame. I only want to be perfect. (Nie obchodzi mnie kasa ani sława. Chcę być tylko doskonała) ~ M. Monroe


17. Ulubiona okładka?




18. Akcja vs romans?

Akcja!


19. Gdzie idziesz, kiedy w książce dzieją się smutne momenty?

Eee, nigdzie? Zostaję na pupie i czytam dalej.


20. Ile zajmuje ci przeczytanie jednej książki?

Zależy od ilości stron, czasu wolnego, poziomu mojego wciągnięcia się. Najdłużej czytam książki max 3 dni, bo nie lubię widoku nieprzeczytanej książki.


21. Ile trwa twój kac książkowy?

Nigdy nie miałam.


22. Najmniej lubiana książka?

Nie umiem podać aby jednej!




23. Co cię zachęca do polubienia postaci?

Zwłaszcza kiedy ma charakterek, nie jest beksą i ma poczucie humoru.


24. Co cię odrzuca w postaci?

Bycie beksą, bycie totalnym dupkiem, kiedy postać jest do granic możliwości infantylna i irytująca.


25. Czemu dołączyłaś do blogsfery?

Szczerze - głównie z nudów, ale i dlatego, że lubię poznawać nowych ludzi :)


26. Straszna książka?

Nie znam takiej, a czytałam już kilka horrorów....

27. Kiedy ostatnio płakałaś przy książce?
W 6. kl. podstawówki przy lekturze Chłopców z Placu Broni. Muszę tłumaczyć?


28. Ostatnia książka, której dałaś 10/10?

Dzięki, Natalia, obrazek się nie wczytał widocznie, jak robiłam :D


29. Ulubiony tytuł?

No comment - nie da się wybrać jednego....


30. Ostatnio przeczytana książka?
31. Co teraz czytasz?

Na te dwa pytania nie będę odp., bo wiecie, że ja robiłam TAG zaraz po nominacji, a to kiedy go opublikuję... :P

32. Ostatnio obejrzany film na podstawie książki?

Ostatnio to będzie rok temu, jak nie więcej Niezgoda i to tylko, bo Misio chciał.


33. Bohater książki, z którym chciałabyś porozmawiać?

Leo <3 Albo Beleth <3


34. Autor, z którym chcesz porozmawiać?

Głównie z J. Flanaganem i Jakubem Ćwiekiem :)


35. Ulubione jedzenie do czytania?

Coś do chrupania: najlepiej chipsy lub winogronka


36. Książkowy świat, w którym chciałabyś żyć?

Araulen <3


37. Świat książkowy, w którym nie chcesz żyć?

Każdy z książek postapo, a do tego świat z Krew i stal, bo choć był genialnie wykreowany to i ponury, taki przerażający, jak pomyślę, że miałabym tam mieszkać


38. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę?

Raczej nie wącham książek :D


39. Dziwne sposoby obrażania w książkach?

Mnie zawsze bawi w książkach z istotami paranormalnymi, że wyraz śmiertelnik jest obrazą w ich ustach :D


40. Czy tworzysz własne teksty?

Książki, wiersze, opowiadania, a recenzja to też w końcu tekst własny.


41. Ulubiony magiczny przedmiot?

Chciałabym taki długopis, jak miał Percy <3


42. Twoje miejsce w drużynie quidditcha?

Oczywiście, że szukający!


43. Nazwij piosenkę, którą łączysz z jakąś książką.

I won't say I'm in love pasuje mi idealnie do Daemona z Obsydianu. On też - nie on jej przecież nie kocha, ale zrobi wszystko, aby nie zginęła.



44. Ulubiony podryw na książkę?

WTF? Co to w ogóle za pytanie... Chyba w książce powinno być?


45. Użyłaś go kiedyś?

No comment.


46. Ile masz książek?

Nie mam bladego pojęcia, pewnie ok. 100.

47. Kogo tagujesz?

24 komentarze:

  1. Ah, te szalone czasy biżuterii z Witch. Też miałam xd
    Jak to, ale nie wąchasz książek? ;o

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czytam głównie dla rozrywki:)
    I przyznaj się - z Belethem to nie porozmawiać byś chciała hmm?;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie nie.... :D No ale on jest taki...! :D

      Usuń
  3. Też miałam biżuterię z WITCHa <3 Co prawda pozbyłam się jej już jakiś czas temu, ale... serce kondrakaru (tak to się pisało?) powinnam mieć dalej na strychu wraz z - uwaga - lalkami z WITCHa. Naprawdę kochałam ten komiks i bardzo długo go czytałam.
    Na tyle, na ile mogę powiedzieć, że cię znam, to mi pasujesz bardziej do Gryffindoru.
    Beleth <3 <3 <3

    Dzięki za nominację, odpowiem na pewno, choć niektóre pytania mnie dezorientują :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go uwielbiałam, lalek nigdy nie miałam, ale długi czas bawiłam się z koleżankami wracając ze szkoły i byłam zawsze Irmą <3
      Które? :D

      Usuń
  4. Gdzie odpowiedź na 28 pytanie? Coś się u mnie popsuło czy jak? Ja większości wymienionych przez ciebie książek nie znam więc za bardzo nie mogę się wypowiedzieć ale co do reszty to jeżeli chodzi np o polubienie postaci to ja też nie cierpię jak jest beksa ale jak ma charakterek to jest już coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wczytał się obrazek widocznie :)
      No beksy są najgorsze... Kto w ogóle uważa, że takie kreacje są fajne? o.O

      Usuń
  5. Przypomniały mi się czasy zbierania magazynów Witch i Winx i tych dodatków <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha najdłuższy, ale moim zdaniem robi się go migiem :D Fabian- faktycznie. Może nie kochać i nienawidzić, ale coś było :D I tak- tam powinno być na książkę :) Chodzą słuchy, że chłopak podrywa dziewczynę pytając o tytuł książki, którą ona czyta, mnie niestety nie spotkało nic takiego :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tym, ale wiesz, że zrobiłam z tego dyskusję na MM :P

      Usuń
  7. O rany pamiętam jak ja go robiłam. Też wydawał mi się taki długi.... Niektóre pytania są serio głupie xD
    Ooo ja też bym chciała taki długopis jak Percy... albo pelerynę-niewidkę!
    Beleth <3
    Flanagan <3
    Też płakałam na Chłopcach z placu broni... Ale my to chyba w 5 klasie mieliśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj są... :P nie bez powodu nazywa się on Too Much Information :P
      No to ja też miałam to w podstawówce :D

      Usuń
  8. Max 3 dni na czytanie... XD "Atlas" o którym już Ci pisałam czytałam ze 3 tygodnie <3 Tego się po prostu nie da czytać szybko. Niezłe wyrzuty sumienia miałam już pod koniec. Teraz muszę nadrobić sporo pozycji.
    A ze strasznymi książkami też mam problem... chyba jedynie "Necrosis" Piekary nieco mnie wystarczył, ale czytałam go chyba w 3 gimnazjum, czyli sporo czasu temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, ja tak nie mogę.... Mnie żadna nie straszy.... :P
      Ja nie umiem długo czytać :D

      Usuń
  9. A ja już robiłam ten Tag, myszko!
    Też bym chciała porozmawiać z Belthem!
    No i zastanawiam się, czy tylko mnie nie ruszyli "Chłopcy z placu broni"?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, nominowałam cię do LBA, będzie mi miło, jeśli odpowiesz na pytania. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno odpowiem, kwestia sporna to termin :D

      Usuń
  11. Ciągle ciężko mi uwierzyć, że nigdy nie miałaś kaca książkowego xD
    I taaaaak, ten TAG jest strasznie długi! Kiedyś miałam do niego nominację, ale potem uzbierało mi się ich kilkanaście [w sensie nominacji] i parę usunęłam, w tym tę xD
    To pytanie o podryw jest na maksa dziwneee o.O xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie miałam :D
      No bardzo dziwne :D
      Haha, ja wykonuję każdą nominację, chyba że już robiłam TAG :D

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻