27 maj 2017

Barrrdzo mroczny book TAG by Kitty

To wcale nie tak, że siedzę w domu i się nudzę. Skądże.
Akurat ten TAG powstał, ponieważ miałam silną potrzebę poprawić sobie humor i 0 ochoty na czytanie, 0 czekolady, bo Merci się już skończyło <a sklep już zamknięty> i 0 dostępnych przyjaciółek, aby się napić <hmmm, niestety nie wynaleziono jeszcze teleportu, a jedyna dostępna na drugi dzień miała szkołę>. Sami widzicie, sytuacja tragiczna przy mojej niechęci do filmowych produkcji!
Zdecydowałam się więc zrobić dość nieoczywisty TAG, barrrdzo mroczny, bo skupiający się na mrocznej stronie opowieści. Będzie trochę sadystycznie <devil> Zapraszam!


Taniec sadystycznej radości - śmierć lub krzywda bohatera, z której się cieszyłaś
Czy jestem sadystką? O tak, bo mam odpowiedź na to pytanie... Zresztą nie jedną. Po pierwsze w Endgame cieszyłam się tak szybkim kurczeniem się grona bohaterów, bo nie ogarniałam historii z 12 perspektyw. Drugą śmiercią, która mnie ucieszyła było SPOILER DO HP zabicie przez Molly Weasley tej podłej gnidy Bellatrix Lestrange, zabrała mi Syriusza małpa jedna KONIEC SPOILERA

Dlaczego nie ja?! - śmierć, której nie mogłaś wybaczyć autorowi
Nie będę po raz kolejny wspominać o Syriuszu. Zrobię za to spoiler do 12 części Zwiadowców :D SPOILER Nie wiem, jak Flanagan mógł zabić Alyss, przecież biedny Will! :( KONIEC SPOILERA

Dziewczynki lubią złych chłopców - czarny charakter, którego byś poślubiła
Dobra, to będzie ciężkie. Warner jest mega, ale niestety nie wiem, czy wytrzymałabym z wariatem. Hm, Maven w sumie zalicza się do grona złych postaci, wsadziłabym pod obcasik, nauczyła się lepiej zachowywać i mogę go ciągnąć do ołtarza :D

Zwyrodnialec - najokrutniejsza metoda zabójstwa, z jaką spotkałaś się w książce
Sama strzeliłam sobie w nogę, czytając ostatnio książkę o radykalnych islamistach, ale wiecie... Tam były dwie takie metody, od których ciarki przechodzą. Po pierwsze oblali dziewczynie twarz kwasem, ona się roztopiła i ta Nawal się udusiła, a była w ciąży (to nie spoiler, jest też w opisie). Po drugie wstrzyknęli gościowi rzeźnika, taką miksturkę, co powoduje, że człowiek dwa dni gnije i ciało mu odpada od kości, a on cały czas jest przytomny, bo narządy wewnętrzne wysiadają jako ostatnie, brrr.

Pogrzeb - weź pierwszą lepszą książkę, wylosuj jakieś zdanie. Teraz pochwal się, co będziesz miała napisane na nagrobku?
Dobra, obok mnie leżały akurat nieprzeczytane jeszcze w tamtym momencie <a TAG robiłam o północy w czwartek> Morza wszeteczne, z których wylosowało się:
Ja zaś mam wrażenie, że tu chodzi o coś znacznie poważniejszego.
Można to interpretować bardzo doniośle: wiecie, życie to coś poważniejszego (albo śmierć) :D Albo ktoś mnie zamorduje i to będzie zagadka do rozwiązania.

Cruella de Mon - czarny bohater-szaleniec
Ha, to chyba jedyna kategoria, nad którą ani chwilę nie myślałam - Warner z Dotyku Julii :D

Satanistyczne modły - zła postać historyczna, którą uwielbiasz (typu: Krwawa Hrabina, Kuba Rozpruwacz, caryca Katarzyna etc.)
Osobiście uwielbiam Kubę Rozpruwacza, posiadam nawet książkę zatytułowaną Autobiografia Kuby Rozpruwacza, czytałam już Sztukę morderstwa, a jeszcze kilka mam w planach <3 Kuba pojawił się też w Ja, potępiona. Ostatnio czaję się na Anno Dracula, gdzie Kuba morduje wampirze prostytutki.

Piekielna kara - książka, która ostatnio wymęczyła cię swoją beznadziejnością
Piętno Pielgrzyma na pewno mogę w tej kategorii wymienić, wymęczyłam się niesamowicie i gdyby nie był to egzemplarz recenzencki, nawet bym nie doczytała.

Hrabia Dracula - najlepsza książka o wampirach
No tak, Kitty ma wybrać najlepszą książkę o wampirach... Postawmy na całą serię, a co :D Najlepiej zwyczaje etc. można poznać, czytając serię o Sookie Stackhouse :)

I niech leje się krew - najbardziej krwawa książka
W sadze wiedźmińskiej na pewno było dużo krwi, bo było dużo potworów do zabicia. W Nocnym obserwatorze  również było krwawo :)

I'll find you and I'll kill you - nominacje:

27 komentarzy:

  1. Ciekawy ten TAG, gratuluję pomysłowości!
    Taniec sadystycznej radości wygrał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah, też uważam, że to mega nazwa dla kategorii <3
      Dziękuję <3

      Usuń
  2. Jeju, Daria, było mówić, wsiadłabym do jakiegoś samolotu i byśmy popiły xD
    Straszne są te śmierci, o których wspomniałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałaś na drugi dzień szkołę, kochanie <3
      Wiem :(

      Usuń
  3. Ciekawy Tag! Ech ja to lubię sobie spojlerować życie, ale mam nadzieję, że do czasu za nim sięgnę po Zwiadowców zapomnę o tej informacji... :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie zapomniałam, a mi nikt nie oznaczył tego jako spoilera w relacji z targów.... :( i potem nie miałam żadnej niespodzianki w 12 tomie, dlatego ja zawsze oznaczam na biało i tylko jak ktoś chce, to zerknie i nie czuję się winna :P

      Usuń
  4. Ten Tag jest super! :) Ja kiedyś wymyśliłam podobny, nazywał się Śmiercionośny Book Tag. Wymyślanie 17 sposobów na śmierć było wyzwaniem ;)
    Gratuluję pomysłowości! :D
    Pozdrawiam!
    olabylexi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to ty wymyśliłaś? :D Robiłam go swego czasu :P
      Dziękuję <3

      Usuń
  5. No ten tag zdecydowanie jest mroczny :D Ale kategorie nietypowe i ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie mroczny ten TAG :P
    Ciekawy cytat ci się trafił.. na grób :D
    Ślub z Mavenem, czemu nie? Zaprosisz mnie, chciałabym to widzieć ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. I oto kolejny tag, który z przyjemnością wykonam (chociaż nie zostałam oficjalnie nominowana, ale każdy, komu się on podoba ma się czuć nominowany... Och, jakie piękne powtórzenie!)! Mroczne klimaty to jest to, co mogę przygarniać kilogramami! A ta kategoria Taniec sadystycznej radości wymiata! Jeszcze ta związana z napisem na nagrobku, ale i tak nie przebije tej wspomnianej nieco wcześniej. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, czuj się nominowana <3 Było się na MM zgłosić zawczasu, jak pytałam :P
      Wiedziałam, że taniec się przyjmie :D

      Usuń
  8. Pomysłowy tag :-) Nie czytałam serii o Sookie ale obejrzałam dwa sezony serialu i tak się zastawiałam nawet, czy nie skusić się na książkę. Główni bohaterowie serialowi strasznie działali mi jednak na nerwy i póki co na razie się wstrzymuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Sookie potrafi zirytować, ale za to Eric <3 <3 <3

      Usuń
  9. Tak czytam tag i za dużo moich książek mi pasuje - co ja czytam w ogóle :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahhahahahaha to zrób <3 Bo ja chcę wiedzieć :D

      Usuń
  10. W "Endgame" faktycznie było za dużo bohaterów. Książka przez to była bardzo chaotyczna.
    A "Czystej krwi" nie czytałam i mnie nie kusi, bo serial trochę mnie zniechęcił. Obejrzałam... (tutaj sprawdzam na filmwebie)... 5 sezonów i po pierwsze zaczęło mnie to wszystko nudzić, a po drugie wampiry, zmiennokształtni, wróżki, wiedźmy i co jeszcze? Co za dużo, to niezdrowo. Nie podobało mi się to połączenie.
    Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dużo, ale jak czytasz to nie jest to aż tak w Sookie przytłaczające, jak pewnie w serialu :P

      Usuń
  11. Ciekawy tag, ale też odnoszę wrażenie, że dosyć trudny... no bo nie oszukujmy się "czarny charakter, którego byś poślubiła" to chyba najtrudniejsze pytanie w tym tagu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam z tym trudność, ale nie można wiecznie robić tylko łatwych kategorii :D

      Usuń
  12. Taaak ten spojler z 1 pytania to jak najbardziej ;((
    Mavcio jest mr ;D czytaj zobaczysz jaki jest dalej :D
    Co ty chcesz ;D Piętno Pielgrzyma było cudowną, wciągającą, spójną, i lekko napisaną powieścią hahahahhaha xD (umarłam na 30/40 stronie xDD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem czy chcę poznać Mavena w next tomach :P
      hahahahahahahahaha, taaak, cudowne :D

      Usuń
  13. Spoiler do HP i Zwiadowców - zgadzam się!!! :((
    Ogólnie super jest ten tag, ale trudny... (Taniec sadystycznej radości - hahahah :D)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten tag, ale będę mieć wielki problem z wykonaniem go. :D Ha, Maven jako i mój mąż mógłby się sprawdzić (wolę go od Cala... :p). Odpowiedzi na tag spodziewaj się prawdopodobnie w lipcu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko, co za TAG!!! xDDD Ale podoba mi się...
    Tanie sadystycznej radości naprawdę wygrał!!

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.