3 lis 2017

Akademia wampirów book tag + Wakacyjna przygoda BOOK TAG

Dawno nie było TAGów :)
Dwie nominacje od autorek rzeczonych tagów - wampirki od Oluś oraz wakacyjna przygoda od Magic :)


AKADEMIA WAMPIRÓW BOOK TAG

1. Akademia wampirów - książka, po której nie spodziewałaś się niczego dobrego, ale Cię zachwyciła.
W sumie to Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął - nie spodziewałam się tak wspaniałej zabawy! 

2. W szponach mrozu - książka, która zmroziła Ci krew w żyłach.
Jedyna książka, która tego dokonała czytana w nocy na telefonie to Chemia śmierci.

3. Pocałunek cienia - książka, która odmieniła Twoje życie.
Nie ma książki, która odmieniłaby moje życie :D

4. Przysięga krwi - książka z Rosją w tle.
Przedwiośnie :D O, albo Cesarzowa Nocy, która była gorsza niż ta pierwsza :D

5. W mocy ducha - książka pełna zwrotów akcji.
Morza wszeteczne <3

6. Ostatnie poświęcenie - książka, po której miałaś kaca książkowego.
Nigdy nie miałam kaca książkowego :D

7. Rose - bohater, który musiał za wcześnie dojrzeć.
John z Poszukiwaczki.

8. Dymitr - bohater, którego kiedyś kochałaś, ale stracił Twoją sympatię.
Shinobu z wyżej wymienionej książki w Podróżniczce stracił moją miłość.

9. Adrian - książkowy chłopak, któremu nie możesz się oprzeć.
Aby jeden? :O <Kitty robi wyliczankę> Okazuje się, że Roth :D

10. Akademia świętego Władimira - najlepsza książkowa szkoła.
Hogwart <3

11. Team Adrian vs. team Dimka - książka czy ebook?
Książka!

12. Strzyga - książka, która była tak zła, że nie możesz o niej zapomnieć.
Ferdydurke, bo nie mogę przeżyć, że to lektura :D

13. Dampir - bohater, który stawia cudze dobro ponad swoim.
Sztampowy przykład, ale to już 6 tag, który dziś robię i coś mi już chyba nie idzie :D A więc Lily i James poświęcili się, aby ich syn mógł żyć :D

14. Moroj - książka, która miała być strzałem w dziesiątkę, ale okazała się niewypałem.
Sztylet rodowy. Tyle na to czekałam, tak usiłowałam to zdobyć, a okazało się... średnie.

15. "Anioły upadają, Rose" - ulubiony książkowy cytat.


Historie nie zawsze kończą się po naszej myśli.
Życie nie zawsze jest bajką.
Życie r z a d k o jest bajką.



WAKACYJNA PRZYGODA BOOK TAG

Zasady: Do TAGu wybieramy 10 książek i każda z nich będzie przypisana jednej z kategorii. I uwaga! Książki układamy alfabetycznie, ale według nazwisk autorów. To po to, żeby było fajniej i żebyście mi tu nie oszukiwali :D I teraz tak. Przy każdej kategorii będzie podane co trzeba wylosować. A losujemy poprzez otworzenie książki na losowej stronie, oczywiście :)

Książki:
  1. Harry Potter i Komnata Tajemnic
  2. Na krawędzi wszystkiego
  3. Zdrada
  4. Moc przeznaczenia
  5. Studnia wieczności
  6. Mroczne szaleństwo
  7. Pieśń ognia
  8. Bez litości
  9. Druga szansa
  10. Wilki Lokiego


1. W te wakacje zdarzy się coś naprawdę niesamowitego! A co będzie początkiem Twojej przygody? (zdanie) 

Ekhm, to zdanie jest dość długie i nie napawa zbyt optymistycznie... :D
A ty byś nie pomyślał [...] że po otrzymaniu czterdziestu pięciu ciosów toporem w szyję spełniasz warunki, by wziąć udział w Polowaniu bez Głów?
Ja chyba nie chcę wiedzieć, co ma się wydarzyć w wakacje :D

2. Kto będzie Ci towarzyszył? (osoba)

Iks może być ciekawym towarzyszem. Może będziemy łapać tego kogoś, kto odrąbał komuś głowę? :D

3. Gdzie się wybierzecie? (miejsce)

Wyspy Południowe podobno są cieplutkie i jest na nich mnóstwo plaż - idealne miejsce na wakacje!


4. Co się tam stanie? (zdanie)
Znajdowali się już daleko od barykady, gdy Tamani usłyszał głuchy łoskot.
I Tamani się znalazł :D Choć ta odrąbana głowa, a potem głuchy łoskot przy jakiejś barykadzie... Moje wakacje to chyba horror klasy B :D

5. Nagle zza drzew wyłoni się tajemniczy człowiek. Kto to będzie? (osoba)

Będzie to Felicity. Nie sądzę, aby była groźna :D Gorzej, że lubiła się rządzić...

6. Zdanie, które od niego usłyszycie to... (zdanie)
Wysłałam długiego, przesadnie optymistycznego mejla do rodziców i kilka krótszych do znajomych w mieście.
To już serio zaczyna się robić dziwne, gdy bohaterka z epoki wiktoriańskiej wysyła mejle :D Gorzej, że te przesadnie optymistyczne wysyła się, gdy jest źle...

7. Tajemnicza osoba zdecyduje się kontynuować z Wami podróż, a na początek znajomości podaruje Wam... (przedmiot)

Od Felicity otrzymamy namiot. Biwak na plaży? Chociaż jak grasuje tam ten, co odcina głowy, to chyba nie jestem za...

8. Nagle zauważycie, że ktoś Was goni! Kto to będzie? (osoba)

A nie mówiłam, że nie jestem za? Goni nas Admin. Doczytałam trochę i to jakiś chłopak pojawiający się jedynie w scenie, na którą trafiłam. Chudy piętnastolatek robiący bransoletki... :D 

9. Co wtedy zrobicie? (zdanie)
Zapach świeżego wypieku sprawił, że jeszcze boleśniej poczułam skurcz żołądka.
No tak, ktoś nas goni, jesteśmy głodni i pewnie zwialiśmy do piekarni :D

10. Jak zakończy się Wasza przygoda? (zdanie)

Ja już się boję...
Kiedy już prawie wszyscy zginą.
Horror klasy B, a nie mówiłam? Mam nadzieję, że osobiście to przeżyję

11. Co ty na powtórkę w następne wakacje?

Nie, nie, nie, zostaję z książką w domu :D

19 komentarzy:

  1. Ja mam tyle Tagów do napisania, ale jakoś strasznie mi się nie chce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam TAGi i robię je od razu po otrzymaniu nominacji :D

      Usuń
  2. Myślałam, że to będzie o Akademii Wampirów tylko :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle tagów do nadrobienia, a tak mało czasu i dużo do napisania zaległych recenzji ;-;
    Ogólnie tag z akademii jest bardzo ciekawy jednak muszę najpierw przeczytać tą serie :)
    Pozdrawiam, Tiggerss
    https://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam zaległych recenzji, bo i TAGi, i recenzje piszę na bieżąco :D
      Też jeszcze nie czytałam tej serii :D

      Usuń
  4. Przeczytałam odpowiedź do pierwszej kategorii drugiego Tagu i tak się zastanawiam czy to serio z Harry'ego Pottera, choć w sumie mogłoby się to przydarzyć na tym przyjęciu Halloweenowym. :p
    Ciekawe, te Twoje wakacje, ciekawe. :P Może ten niepozorny chłopak, jest właśnie tym, który obcina głowy, a potem robi z nich bransoletki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tekst Prawie Bezgłowego Nicka :D
      Hahah, nie strasz! :D

      Usuń
  5. Nigdy nie miała kaca książkowego? O kurde, ja to mam za każdym razem jak czytam świetną książkę :D Oczywiście nie powstrzymuje mnie to przez sięgnięciem po kolejną. Aż taki mocny kac to nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jak czytam genialną książkę, to po niej mam ochotę na kolejną genialną <3

      Usuń
  6. "Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął"- nie udało mi się dokończyć tej książki xd Nie była zła, ale jakoś średnio mnie interesowało co wydarzy się na następnej stronie, więc odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z jakiej książki jest twój maż Roth? Coś mnie chyba ominęło :D
    Ciekawe TAGi, ostatnio czytałam Zbrodnię i karę - też Rosja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ognisty pocałunek <3 I jeśli nie czytałaś, to ominęło cię sporo :D

      Usuń
  8. No niezły, niezły horror ci wyszedł w te wakacje... :D
    Ja ubolewam nad tym, że nie spodobał ci sie Sztylet rodowy, bo bardzo chciałam to przeczytać, a przez ciebie już nie wiem czy chcę xD Ale i tak przeczytam, bo jakoś tak mnie to ciekawi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn to było totalnie średnie :D Ciekawa jestem, co ty powiesz :D

      Usuń
  9. Stulatka jestem ciekawa, bardzo. Kiedyś na bank przeczytam. Co do Ferdydurke... no comment. Ja nie zdzierżyłam Ludzi Bezdomnych - istna katorga.

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.