14 gru 2017

'Niepowszedni. Porwanie' - relacja z przebiegu BT :)


Book Tour rozpoczął się 2 stycznia 2017 roku, a książeczka wróciła do mnie 5 grudnia 2017 roku. Wędrowała prawie rok, podróżując po wschodniej części Polski, abym wrócić do mnie lekko podniszczona, ale żyjąca, z mnóstwem komentarzy. Pora przyszła więc na podsumowanie, które chciałam napisać po spotkaniu z Justyną Drzewicką, której przekazałam książkę, aby także mogła poczytać, co uczestniczki wypisywały na marginesach! <3

Po pierwsze bardzo dziękuję dziewczynom za udział i dbanie o moją książkę. Wróciła do mnie może lekko zniszczona, ale widać, że to kwestia wielokrotnego czytania, a nie zaniedbania. 

Do Book Touru zgłosiło się 12 osób, z czego jedna w ogóle książki nie przeczytała i nie wpisywała się na listę, a jedna poddała się w trakcie. Także w pełni książkę przeczytało 10 osób, których recenzje zamieszczam poniżej :)

Justysia Pokazuje nam silne więzi rodzinne, walkę o ukochanych i to by za wszelka cenę wrócić do domu.

Bookworm - Nasi bohaterowie mimo swojego młodego wieku potrafią uhierarchizować wartości, rozróżnić dobro i zło.

Jellyfish - Uważam, że lektura jest bardzo przyjemna, dobra dla młodszego czytelnika.

Magic WizardPani Drzewiecka po raz kolejny udowadnia, że Polacy potrafią pisać, bo choć to debiut to genialny!


Zaksiążkowana - Co najbardziej ujęło mnie w tej książce, to przekazanie ponadczasowych wartości, pod pozorem lekkiej obyczajówki, raczej ograniczonej w fabule. 

Meredith - Przeżywałam każde wydarzenie, każda kłodę, jaką pani Justyna rzuciła pod nogi bohaterom.

Miasto KsiążekPani Drzewicka wychodzi poza schematy i to jest świetne.

Pięknem OczarowanaNajbardziej polubiłam bohaterów męskich, czyli Sambora i Dalko za ich postawy, chociaż przy ich początkowych sprzeczkach nic na to nie wskazywało.

Poligon Domowy - Nie wyobrażacie sobie nawet, co ich spotka podczas podróży na targ, i nie wyobrażajcie sobie - po prostu sięgnijcie po książkę.

Dominika - Justyna Drzewicka sprawia, że utożsamiamy się z bohaterami tej książki i pragniemy poznawać ich dalsze losy.


Jak widzicie, osoby, które lekturę ukończyły były raczej usatysfakcjonowane, z czego bardzo się cieszę :) Nie pojawiła się ani jedna niepozytywna opinia! :)

Generalnie jestem bardzo szczęśliwa, bo dziewczyny nie bały się pisać po książce, mam w niej mnóstwo komentarzy, mnóstwo zakreślacz i mnóstwo karteczek <3 <3 Ale nigdy, nawet w najśmielszych snach nie podejrzewałabym, że dwie strony można zająć w każdym wolnym miejscu! :D


To musi być miłość :D Generalnie najwięcej serduszek w całej książce zebrał Dalko! Co jest dla mnie ciekawe, bo ja tak bardzo bardzo pokochałam go dopiero od tomu drugiego :D


Od pewnego momentu książka wciągnęła uczestniczki tak, że komentarze były sporadycznie, ale każda napisała coś od siebie w podsumowaniu na końcu książki :)


Justyna stwierdziła, że książka wygląda cudownie cała popisana (i wyserduszkowana, bo podczas spotkania pokazałam jej kilka fragmentów z serduszkami). Gdy brakuje ci słów - postaw serduszko <3 <3




A moje maleństwo po podróży wygląda na lekko wymęczone, ale szczęśliwe :) Cieszę się, że dziewczyny o nią dbały i były tak aktywne :) (tak, wiem, kontakt mistrz drugiego planu, ale tylko tam złapałam dobre światło xD)


26 komentarzy:

  1. Book Tour to naprawdę fajna akcja i świetna pamiątka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna akcja! Będziesz miała świetną pamiątkę <3
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojaa, ile dodatkowych emocji w jednej książce! Świetna akcja =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam samemu organizować BT - super pamiątka <3

      Usuń
  4. BT był super <3 Serduszka przy każdej wypowiedzi Dalko - to jest to :D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Fantastyczny pomysł z tym, wspomnienia później zostają na długo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam też zorganizować coś takiego :) Mam już 3 takie książki <3

      Usuń
  6. Akcja jest cudowna , pamiątka na całe życie. Super 😁
    Zapraszam do Siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super podsumowanie! kiedy następny BT? Chętnie bym się zapisała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie było w tym uczestniczyć! :D Nawet jeżeli nie sięgnę po kolejny tom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie sięgniesz, ale cieszę się, ze ci się podobało :)

      Usuń
  9. Cieszę się, że mogłam brać udział w tym BT :D
    Może nie do końca pokochałam książkę, ale na pewno była w porządku i dzięki niej czytam więcej polaków :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie została Ci ciekawa pamiątka! :P
    A kontakt nie jest aż tak widoczny, gdybyś nie wspomniała o nim to pewnie bym nie zauważyła. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhhahahaha, a ja jak zauważyłam to mi się tak w oczy rzuca xD

      Usuń
  11. Nawet nie wiesz, jak mi smutno, że mnie się "Niepowszedni" nie spoobali :( Ale super, że wszystko Ci się udało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś dać tej książce drugą szansę, a nie xD

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.