25 wrz 2017

Back to school book tag + Senny Book Tag

Za nominację dziękuję kolejno Oluś i Kai :)


BACK TO SCHOOL BOOK TAG

Zasady: Reguły są proste: wybieracie dziesięć książek z Waszej biblioteczki, wypisujecie ich tytuły na karteczkach. Losujecie jeden z tytułów, otwieracie na przypadkowej stronie i szukacie - imienia, cytatu, rzeczy. Powodzenia!

Książki:
  • Baranek C. Moore
  • Morza wszeteczne M. Mortka
  • Ogień i woda V. Scott
  • Szaleństwo elfów K. M. Moning
  • HP i Kamień filozoficzny J. K. Rowling
  • Błazen C. Moore
  • Nomen Omen M. Kisiel
  • Złota krew P. Brown
  • Czas żniw S. Shannon
  • Moc przeznaczenia A. Pike

1) Kolega z dormiturium - pierwsze imię, które przeczytasz.
(Nomen omen) Wylosowałam Mary Poppins, która nie jest bohaterką książki, ale miało być pierwsze imię :D Ojej, tak spojrzałam w Google kto to i może być ciężko :D

2) Kolega z ławki - pierwsza osoba, która wykonuje jakąś czynność na danej stronie.
(Błazen) Oswald, czyli król. Wiele to on mi nie podpowie, stary jest :D

3) Zajęcia dodatkowe z... - czas zapisać się na jakieś kółko! Znajdź na stronie coś (czynność, hobby, zwierzę) o czym wiedzę zgłębisz w tym roku szkolnym!
(Szaleństwo elfów) Ja wiedziałam, wiedziałam, że branie, jak leci ze sosiku to zły pomysł :D Moi drodzy, będę uczęszczała na zajęcia z erotyzmu :D I to, jeśli brać pod uwagę całość zdania, z elfimi książętami :D

4) Plecak na pierwszy dzień szkoły - co spakujesz do swojej torby? Pierwszą rzecz, której nazwę przeczytasz na danej stronie!
(Ogień i woda) Królik. Do szkoły wezmę królika? WTF? :D To chyba na jakieś zajęcia przyrodnicze :D

5) Nauczyciel idealny - pierwsze imię, jakie znajdziesz na danej stronie.
(HP i Kamień Filozoficzny) To chyba było do przewidzenia, że trafi się Harry :D W sumie w piątej części potrafił nauczyć GD czarów obronnych, więc sądzę, że dałby sobie radę :)

6) Barwy szkoły - znajdź na danej stronie kolor, w którym będzie Twój mundurek!
(Morza wszeteczne) Wiecie, spodziewałam się wszystkiego, biorąc tę książkę - od chujowy po zielony :D A trafił się szary :D W sumie nie przeszkadza mi to, lubię szary, ładnie pasuje do moich rudych włosów :D

7) Zwierzątko domowe - pierwsze zwierzę, na którego nazwę natrafiisz w książce
(Baranek) Czy yeti to zwierzątko? Moim zdaniem tak, a właśnie to trafiłam :D Choć zwierzątko domowe.... :D Jeju, ile to musi jeść :D

8) Klasowy prymus - pierwsze imię, które znajduje się na tej stronie.
(Moc przeznaczenia) Laurel. Erm, ona nie była zbyt inteligentna :D Tak zwyczajnie mądra, owszem, ale na prymusa to mało :D

9) Przewodniczący klasy - pierwsze imię, które przeczytasz.
(Złota krew) Darrow chyba dałby sobie radę. W końcu wszedł w szeregi wroga, umiał podporządkować sobie ludzi :)

10) Szafka w szkole - czas się przyznać - czego zapomniałeś wziąć do domu przed wakacjach? Pierwsza rzecz, jaką znajdziesz na tej stronie!
(Czas żniw) Ciało to w sumie rzecz. Ale nie przeleżałoby całe wakacje w szafie, fuj, jakie ono musi być zgniłe błe.... I czyje ciało ja tam schowałam? :D 



SENNY BOOK TAG


1. Sen, który pochłania bez reszty, czyli książka, od której nie można się oderwać.
Szamanka od umarlaków, wszystkie książki Flanagana <3

2. Półsen, czyli książka, którą przeczytałaś i od razu zapomniałaś.
Te kiepskie :D Np. Buszujący w zbożu, który był o niczym, Sztylet rodowy, Falcon.

3. Sen, w którym wiesz, że śnisz, czyli książka, która jest typowym średniakiem.
Zerknijcie na moje LC i ocenę 5 gwiazdek :D M.in. Igrzyska śmierci, Niezgodna :D

4. Koszmar, czyli książka, po której nie mogłaś spać.
Jedyna to Chemia śmierci, bo czytałam ją w nocy :D

5. Sen o którym pamiętasz od lat, czyli książka, do której chętnie wracasz.
Harry Potter <3

6. Sen, o którym chcesz jak najszybciej zapomnieć, czyli najgorsza książka na półce.
Na półce? Mroczny dar :D

7. Sen, w którym nie byłaś sobą, czyli książka, w której bohater nie jest człowiekiem.
Aby jedna? Ale ja czytam głownie takie :D W Sookie Stackhouse mało który bohater jest człowiekiem :D

8. Senne marzenie, czyli książka, w której chcesz żyć.
Chcę do Skandii <3

9. Wspólny sen, czyli kto ma wyśnić ten tag
Każdy, kto się dziś rano nie wyspał :D

18 komentarzy:

  1. Ciekawe te tagi. I chyba zrobię, tak dla siebie i dla hecy Seny book tag.
    Nowy wygląd jest boski. Tamten drażnił moje oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki świetny szablon! *.* Ciekawe odpowiedzi, aczkolwiek niestety z pierwszego tag'u znam tylko dwie książki :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny teraz ten nowy wygląd, nie mogę się napatrzeć!
    Zajęcia z erotyzmu do Ciebie pasują. Tak jak truposz w szafce xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę się napatrzeć :D
      Pff, no wiesz ty co :D Erotyzm okay,a le truposz? :P

      Usuń
  4. No ciekawe będziesz miała rozrywki w szkole. Prędzej się zastanawiaj czy Yeti nie potrzebuje specjalnych warunków, ale w sumie zima się zbliża. xD I powodzenia w czyszczeniu szafki. :D
    O kurczę teraz ciężko stwierdzić czy się wyspałam czy nie... xD
    I tak swoją drogą ciekawe zmiany zaszły w tym miejscu (oczywiście o wygląd Biblioteczki mi chodzi)! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawię to czyszczenie chyba sprzątaczkom ;D W końcu jak przez całe lato trupa nie poczuły to ich problem :D
      Mam nadzieję, że zmiany się podobają <3

      Usuń
  5. No ja nie wnikam na jakie ty zajęcia dodatkowe się wybierasz :D Aż mnie zastanawia jaka szkoła wymyśliła takie kółko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahahahahahhaha <3 Jakaś ekstra xD w programie mógłby być taniec na rurze :D

      Usuń
  6. Na komputerze ten blog wygląda lepiej niż mobilnie. Aaaa <3 Zakochałam się w wyglądzie. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mobilnie to nie umiem tego zrobić bo to tło się ustawia głupio xD
      Oooo <3

      Usuń
  7. Szykuje się u ciebie ciekawy rok szkolny z wieloma zwierzątkami. Pozazdrościć!
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie losowane TAGi, bo zawsze wychodzi coś zabawnego :) Punkt trzeci z pierwszego tagu mnie rozwalił ;P Jak udało Ci się wylosować coś takiego? ;P
    Kiedyś chciałam sięgnąć po Flanagana, ale próbowałam upolować pierwszy tom Zwiadowców w bibliotece i jakoś nie miałam szczęścia, aż w końcu mi przeszło.
    Pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahhahaha, zdarza się, gdy losuje się z erotyków :D
      O nie, musi ci się znów zachcieć, warto! :)

      Usuń
  9. Zajęcia z erotyzmu hahahahahah xDDDD To by było ciekawe, jeszcze z elfami...... xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie tagi jak ten pierwszy i cóż... ciekawe odpowiedzi Ci wyszły ujmijmy to tak xD
    Harry, Flanagan i Skandia <3

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.