20 sie 2015

Classmate Book TAG + Social Media Book TAG



Za nominację do Social Media Book TAGu dziękuję Meredith

1. Twitter - twoja ulubiona krótka książka
A ta krótka to znaczy ile? Bo dla mnie to chyba tak do 200-300 stron... Nie, wiem, krótszych nie czytam, a nawet jeśli to niezbyt mi odpowiadają... No to jeśli do 300 stron to będzie Zawód: wiedźma Olgi Gromyko


2. Facebook - książka, którą każdy przeczytał i poczułaś presję, aby ją przeczytać
Co prawda jeszcze jej nie przeczytałam, ale pasuje mi tu Eleonora i Park, bo nie miałam zamiaru jej czytać, ale ten ogrom pozytywnych recenzji sprawił, że poczułam nie tyle samą presję (choć to też, poczułam przez Was presję!), co ciekawość.


3. Tumblr - książka, którą przeczytałaś, zanim to było popularne
Chyba nie nadaję się do tego TAGu :D Bo z każdym kolejnym już widzę, że będę miała problem... Zaczynając od tego -.- Nie wiem, jaką książkę przeczytałam, zanim była popularna. Jest to związane z tym, że czytam dużo książek starych i do tej pory niezbyt dobrze znanych szerszemu gronu odbiorców :P


4. Myspace - książka, która nie pamiętasz, czy ci się podoba czy nie
Nie-mam-pojęcia. Z reguły wiem, czy książka mi się podobała, czy nie. Sądzę, że musiałabym się cofnąć do czegoś w stylu Anaruk... Gdyby zapytano o książkę, której treść słabo pamiętam to bym od razu widziała, ale tu chyba nie ma odpowiedzi :D


5. Instagram - książka tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie
Zdjęcia książką robię jedynie do stosików. Ładnie to ona mają wyglądać na półce, nie na zdjęciu :D


6. Youtube - książka, której chciałabyś zobaczyć ekranizację
Żadnej. Nie znoszę ekranizacji.


7. Goodreads - Lubimyczytać - książka, którą polecasz wszystkim
Dobrze mi idzie, prawda? No to teraz polecę totalnym klasykiem, a jak ktoś nie czytał to uwaga - pogryzę :D Ten klasyk to oczywiście Harry Potter series!

Nominuję: Brak, bo nie mam pojęcia, kto tego TAGu jeszcze nie robił.


Na blogu JutsinaJ znalazłam za to bardzo fajny TAG - Classmate Book TAG. Otóż, polega on na tym, aby wziąć 5 dowolnych książek. Bierzemy książkę pierwszą, otwieramy na losowej stronie i pierwszą osobę, która rzuci nam się w oczy, dopasowujemy do postaci z listy, tworząc własną klasę ☻ Więc: let's go!

Moja lista książek:
  • Kujon i Mięśniak - Zakazane noce z wampirzycą
  • Przewodniczący i Blondynka - Dotyk
  • Szara myszka i Gaduła - Harry Potter i Insygnia Śmierci
  • Błazen i Plotkara - Magia Avalonu
  • Emo i Śpioch - Mroczny sekret


1. Kujon
Phineas, czyli Doktor Kieł????  O nie! To mógłby być błazen, podrywacz, ale na pewno nie kujon ;D

2. Mięśniak
LaToya to kobieta, dokładnie policjantka, która niezbyt przepadała za wampirami, ale żeby uznać ją za mięśniaka? No nie wiem, nie wiem. Średnio to widzę. Na razie niezbyt dobrze mi idzie ;D


3. Przewodniczący klasy

Kale w sumie nadawałby się na przewodniczącego, o ile nie musiałby nikogo dotykać. Jednak ma pewność siebie i siłę przebicia potrzebną do zapanowania nad klasą (wiem, o czym mówię, bo jestem zastępcą, a i tak uhhh)


4. Głupia blondynka

Erm, miłej zmiany płci Alex. W sumie nigdy dupka nie lubiłam... Więc tutaj znów wybór jest genialny, choć do najgłupszych to on nie należał.


5. Szara myszka

Pani Weasley, choć ja wolę Molly, ale akurat tak trafiło się w książce. Dla niezorientowanych - matka Rona i lepiej mi się nie przyzwać, jak pod TAGiem, że nie czytaliście! <3 I Molly zdecydowanie nie pasuje na szarą myszkę!


6. Gaduła

Bellatrix w sumie była wygadana, jak trzeba było, ale ta gadanina była tak denerwująca, że tą jej różdżkę to bym jej wsadziła... xD


7. Klasowy błazen

Tamani totalnie nie pasuje do tej kategorii! Faktycznie lubił zażartować, ale był zbyt poważny, jak na klasowego błazna.


8. Plotkara

Laurel być może nadawałaby się na plotkarę, ale swoich sekretów pilnie by strzegła.


9. Emo

Felicity i emo? O nie! Ona wiecznie chodziłaby na bale i szukała księcia z bajki razem z Pippą!


10. Śpioch

Eugenia Spence chyba nie wypada, aby dyrektorka szkoły była śpiochem nieprawdaż?

Nominuję: Limonette, Meredith Agatę oraz wszystkich, którzy chcą zrobić TAG

10 komentarzy:

  1. Harry Potter to zawsze dobry wybór do czytania <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że zrobiłaś Classmate Book TAG :) Molly rzeczywiście nie nadaje się na szarą myszkę. A dyrektorka-śpioch? Czemu nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak patrzę na ten Classmate TAG i czytam zasady, i sobie myślę: no przecież ja go muszę u siebie zrobić! :D Czytam, czytam i patrzę: a tu dla mnie nominacja! Więc bardzo się cieszę. :D Dzięki! :D
    "Miłej zmiany płci, Alex" XDD Uwielbiam twoje TAGi. :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, Molly jako szara myszka zdecydowanie nie wpasowuje się w tę kategorię ;) Chociaż Bella sprawdziłaby się dobrze na stanowisku gaduły, kiedy nauczyciel zwróciłby jej uwagę - AVADA KEDAVRA i już ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten drugi tag jest bardzo fajny, można się przy nim trochę pośmiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, te TAGi są kosmiczne, serio, w życiu by ich nie dała rady zrobić;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, pani Weasley i szara myszka? Nie, nie widzę jej w tej roli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Matka Rona jest tak wybuchową osobą, że myszki uciekają w popłochu jak ją widzą :D
    Bella jest wygadana w denerwujący sposób, ale i tak znajduje się na liście moich ulubionych czarnych charakterów XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam to samo z ''Eleonorą i Parkiem'', presja, presją, ale nadal jej nie przeczytałam (nie mogłam jej znaleźć w korzystnej cenie).

    OdpowiedzUsuń
  10. " Ładnie to one mają wyglądać na półce, nie na zdjęciu :D" - I słusznie :D
    Świetny jest ten Classmate bBook TAG, dzięki za nominację, bo z ogromną przyjemnością go zrobię!

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻