14 lut 2016

Walentynkowy TAG by KittyAilla & Fictional Book Boyfriend TAG

Kolejny mój autorski TAG :D Ale żaden TAG znaleziony przeze mnie w internecie nie przypadł mi do gustu, bo było za dużo o ulubionych autorach romansów itp... A wiecie, że tego nie czytam! Ja z okazji Walentynek zaplanowałam sobie inny TAG. 

Zasady: Weź kartkę. Wypisz na niej imiona 5 najlepszych według Ciebie książkowych ciach. Pod spodem napisz pięć miejsc na randkę (możecie dopisać orientacyjnie np. piknik nad jeziorem itp. :)). Jeszcze niżej zapisz pięć możliwych zakończeń randki. Wiesz, co ci zostało do zrobienia, prawda? Losuj i decyduj czy ta randka ma szansę powodzenia! :)

Moja ciacha: Leo z Olimpijskich herosów, Sacha z Tajemnego ognia, Adan ze Skazanych, Valek z Siły trucizny, Loki z Kłamcy


Moje miejsca: romantyczna kolacja w restauracji, dzień pełen wrażeń w lunaparku, piknik w świetle gwiazd na klifie, zwiedzanie nawiedzonego domu, wieczór z chipsami, colą i konsolą do gier

tak, tak, zdaję sobie sprawę z tego, że hm, większość tych randek jest mało romantyczna, ale chyba już zaczynacie rozumieć, czemu nie lubię romansów :D

Moje zakończenia: długi pocałunek, 18+, długi romantyczny spacer, kiedy on wyzna ci miłość, randka skończy się śniadaniem (bez akcentu 18+), da ci poprowadzić samochód
wiem, zakończenia też bardzo romantyczne xD

A więc... Zaczynamy randkowanie :) Oby randki były udane :)

Runda 1: Piknik w świetle gwiazd na klifie z Adanem, który zakończy się wyznaniem miłości podczas długiego spaceru
W sumie może i coś w tym być. Na pewno pasuje mi on do tego pikniku na klifie. Do wyznania miłości podczas spaceru mniej, ale i tak sądzę, że ta randka uda się.


Runda 2: Romantyczna kolacja z Valkiem, który potem da mi poprowadzić samochód

Hahahha, patrząc na fakt, że on kochał wprost garnitury, to jakoś nie widzę go w restauracji, a tym bardziej nie widzę, żeby dał mi poprowadzić samochód (nawet, gdyby go miał :D). Valka bardziej widziałabym w zwiedzaniu domu i sądzę, że randka w takim wydaniu by się nie udała.


Runda 3: Dzień pełen wrażeń w lunaparku z Sachą... kończący się scenami 18+ nie dla dzieci xD

Tak! Nie wiem, jak wy, ale ja widzę to bardzo :D Najedlibyśmy się strachu i adrenaliny, a potem porwałby mnie na motorze do siebie i, ekhm... No, randka na pewno by się udała.


Runda 4: Zwiedzanie nawiedzonego domu z Leo, kończące się nocowaniem

Tak, to mogłoby się udać, bo przy Leo i jego zdolnościach nie musiałabym się bać, a on na pewno by się o mnie troszczył, a potem położylibyśmy się, oglądając filmy animowane i zasnęli <3 Zdecydowanie uda się!


Runda 5: Wieczór z chipsami, colą, grami i Lokim, a na koniec długi pocałunek

Hm, ciekawy scenariusz randki z Lokim. Wieczór gier z bogiem oszustów... :D Mimo to i tak sądzę, że byłoby śmiesznie i zabawnie (i dawałby mi czasem wygrywać). Tylko, żeby to skończyło się tylko pocałunkiem, to musiałabym go chyba związać, ale nie szkodzi, i tak sądzę, że się uda :D

4/5 randek by wyszło, więc to całkiem udany wynik, nie sądzicie? :D


I niespodziewanie do walentynkowego TAGu nominowała mnie Just yśka, a żeby było klimatycznie, postanowiłam dodać go razem z moim :) I wybaczcie brak fotek, ale blogger mi szwankuje i nie mogę dodać zdjęć... Jak robiłam swój to dodałam banner, a potem chciałam dodać kilka innych i no... klops.

1. Most romantic boyfriend. / 1. Najbardziej romantyczny chłopak.
Nie no Huston, pierwsze pytanie i już, problem? W fantasy nie ma zbyt wielu romantycznych facetów. A jeśli są, to niestety mi się nie podobają... Ale tak przeszukałam recenzje i hm, fakt, Peeta z IS był dla mnie zbyt romantyczny, taki spokojny.... I naiwny. No cóż, nie mam innego pomysłu :D

2. Dark and moody "bad boy" with a good side. / 2. Mroczny i nastrojowy "zły chłopiec" po dobrej stronie.
No no, a jak ja czytam prawie tylko o takich? :D Niech będzie Valek z Siły trucizny. Był on superszpiegiem, potrafił poderżnąć ludziom gardło bez mrugnięcia okiem, potrafił pojawić się znikąd, ale jednak pracował dla dobrej strony i bardzo pomagał Yelennie.

3. Paranormal boyfriend. / 3. Paranormalny chłopak.
A wiecie, że mam problem? :D Bo nie chcę powtarzać chłopaków, a już sobie poprzydzielałam dalej niektórych i muszę pomyśleć, kto mi został... Hm, a czy diabła można zaliczyć do istot paranormalnych (bo przyznam, ze myślałam tylko w kategoriach wampir/wilkołak)? :D Bo jeśli tak, to oczywiście, że Beleth! (Ja diablica)

4. Boyfriend you want to tame. / 4. Chłopak, którego chcesz okiełznać.
Jakkolwiek dziwnie to brzmi, ja z chęcią okiełznałabym Sashę z Tajemnego ognia.  Tak, uspokoić go żeby już nie skakał z dachu, jak głupi, ale żeby nadal jeździł na motorze :3

5. Boy you Friend-Zoned / 5. Chłopak z friendzone.
No nie róbcie mi tego! Ja wiem, hm, jedyna postać, jaka przychodzi mi do głowy to Bishop na początku Paniki, bo Heather na początku myślała o nim jak o właśnie przyjacielu, choc taki typowy friendzone to też nie był... Uh, no nie wiem :D

6. Your soulmate. / 6. Twoja bratnia dusza.
Coraz trudniej, ja się chyba do tego TAGu nie nadaję wiecie :D Do głowy przychodzą mi same dziewczyny :D A więc od dziś zostaję lesbijką i wybieram Wolhę z Zawód: wiedźma :D

7. Boyfriend you want to elope with. / 7. Chłopak, z którym chcesz uciec.
Ja bym chętnie uciekła sobie z Lokim z Kłamcy:D Wyobrażacie sobie taką wycieczkę? :D

8. Boyfriend you'd venture anywhere with. / 8. Chłopak, z którym poszłabyś gdziekolwiek.
No i moja perełka, boss wśród wszystkich książkowych chłopaków, panie i panowie, Leo Valdez! Za nim poszłabym wszędzie <3

9. Boyfriend you would want to be stranded on a desert island with. / 9. Chłopak, z którym byłabyś na bezludnej wyspie. 
Ja bym tam chętnie trafiła z Willem ze Zwiadowców. Może nauczyłby mnie strzelać z łuku, a i gotował świetnie :3

10. Most badass boyfriend. / 10. Najbardziej hardkorowy chłopak.
Jak tylko zobaczyłam tą kategorię, to już widziałam kogo tu dopasować. Abel. To na pewno hardcorowy chłopak, z jakim miałam do czynienia. Ale żeby zrozumieć moją nominację, trzeba przeczytać Baśniarza

Widziałam TAG już u kilku osób i aby się nie powtarzać, to nominuję po prostu wszystkich, którzy nie mają pomysłu na post walentynkowy :D Możecie skorzystać również z mojego TAGu, jak kto woli :D

25 komentarzy:

  1. Twój autorski tag jest świetny! :D
    Sacha według mnie pasuje idealnie, ale Lokiego w tym wieczorze z grami i chipsami sobie nie wyobrażam.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, a ja tak. na pewno chce sobie odpocząć od wypełniania brudnej roboty od aniołów :D
      i dziękuję :D

      Usuń
  2. Z chęcią zrobię Twój autorski tag.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny tag zrobiłaś! Taki oryginalny! Żadnego z bohaterów nie znam, ale co tam ;))

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, mój gust książkowy i twoja nieznajomość bohaterów jakoś mnie nie dziwi :D ale dziękuję :P

      Usuń
  4. bardzo fajny autorski tag ^^ a do tego co dostałaś nominację sama miałabym nie lada problem by na te kategorie odpowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! No, namęczyłam się niesamowicie :D

      Usuń
  5. Gdybym wybierała się na bezludną wyspę również wybrałabym Willa! Tak naprawdę, to aby przeżyć jego praktyczna wiedza najbardziej by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mm, ale on umiał gotować :3 a ja nie, więc to tym bardziej ważne :D

      Usuń
  6. Super autorski tag! Coś nowego i zdecydowanie lepszego od pospolitych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, dziękuję! <3 lubię właśnie takie niekonwencjonalne TAGi :D

      Usuń
  7. Świetny tag! Mogę zrobić go u siebie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny TAG! Choć po Tobie innych bym się nie spodziewała! ^^ I nie martw się: jak na Ciebie i Twoją "niechęć" do romansów, pomysły są naprawdę romantyczne :D

    * * * * *
    Nominowałam Cię do mojego nowego TAGu pełnego miłości! :)
    http://limobooks.blogspot.com/2016/02/przysowiowa-para-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahha, ach, dziękuję ci <3 to jest najromantyczniejsze na co mogłam wpaść :D
      już lecę sprawdzić, w coś ty mnie wkopała :D

      Usuń
  9. :) Bardzo dziękuje za nominacje :D właśnie się zastanawiałam co dodać w Walentynki, ale niestety brak dzisiaj u mnie weny, a tutaj takie zaskoczenie :D Super pomysł, może spełnią się wreszcie moje skryte marzenia. Mam taką nadzieje. I mam się ograniczyć tylko do 5 przystojniaków :( postaram się :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no, jak chciałaś to mogłaś więcej :D Ale cieszę się, że pomogłam :D

      Usuń
  10. Cóż za romantyzm: da Ci się przejechać samochodem, wieczór z grami na konsoli, no to faktycznie obyczajówki nie są dla Ciebie tam są raczej bardziej tradycyjne randki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz, to już zaczynasz rozumieć, czemu wolę stworki - one mają zawsze najlepsze pomysły :D

      Usuń
  11. Świetny tag stworzyłaś! Wieczór gier z Lokim byłby ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne TAGi :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wymyślasz świetne TAGi i gdyby nie to, że po Walentynkach jest już kilka dni (no i to, że za nimi najzwyczajniej nie przepadam), to pewnie sama bym go zrobiła na blogu ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. No tak, mam nominację xD Świetny jest ten twój TAG :D Ten drugi też, żeby nie było... :D
    A tak w ogóle randka w wesołym miasteczku musi być super *o*

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.