3 maj 2016

Biblioteczka ciekawych książek - dwa lata za mną (+ konkurs z książkami niespodziankami)

Witajcie!

Z ogłoszeń parafialnych - konkurs z zakładkami wygrał w losowaniu nr 5, a ten z kolei komentarz ze zgłoszeniem należał do Meredith :) Brawo :P

Dzisiaj nieco sentymentalnie, bo w sumie pierwszego roczku Biblioteczki nie obchodziłam. Nie czułam wtedy, że mogę, bo choć Biblioteczkę założyłam właśnie 3 maja 2014 roku to tak na serio zaczęłam się nią zajmować dopiero na początku roku 2015. W 2014 roku recenzje pojawiały się sporadycznie, były nijakie, ale nie zamierzam ich poprawiać. Takie po prostu były i niech każdy widzi, że trzeba jakoś zawsze zacząć.

No i tutaj opublikowałam Wam nagłówki (poza jednym, który gdzieś wcięło), które gościły na blogu dłużej lub krócej, żeby były jakieś obrazki - poustawiane w kolejności chronologicznej ^^

W roku 2015 rozpoczęłam blogowanie na serio, wróciłam do blogosfery, w której czuję się dobrze, jak nigdy dotąd. Jak zapewne wiecie - Biblioteczka nie była moim pierwszym blogiem. Nie mogę nawet powiedzieć, że znajdowała się w pierwszej piątce. Jest jednak blogiem, którego prowadzę najdłużej i z największą pasją. Od czasu do czasu zastanawiam się nad założeniem z powrotem jakiegoś bloga z opowiadaniami, ale nie wiem czy jeszcze kiedyś do tego wrócę...
Nie myślcie sobie, że ta osobliwa data powstania Biblioteczki ma jakieś znaczenie, co do jej założenia - tylko takie, że było wolne i się nudziłam :D 


Co się wydarzyło przez ten rok, już drugi w historii Biblioteczki? Pomijając to, że na waszych blogach zaczęłam udzielać się nie tylko jako komentator, ale również uczestnik Book Tourów, konkursów czy wyzwań czytelniczych, to sama zorganizowałam Book Tour z Dotykiem, konkurs i rozdanie z okazji 100 obserwatorów, dwa maratony czytelnicze razem z Suomi i założyłam grupę, gdzie dzieje się wiele (np. wymianki książkowe i mini maratony) oraz prowadzę wyzwanie ABC czytania. Poza tym rozpoczęłam kilka cykli postów okołoksiążkowych, jak Poleć
 
książkę, Za co kochamy fantasy, Refleksje czytelnicze czy TOPki. No i zmodernizowałam wygląd i formę recenzji, kilka razy zmieniałam wygląd bloga, a także zaczęłam aktywniej udzielać się na LubimyCzytać. No, moim zdaniem dzieje się dużo :D Założyłam nawet Instagrama książkowego :D

Przede wszystkim poznałam genialnych ludzi przy okazji różnych akcji, z niektórymi piszę stale, z niektórymi rozmawiałam tylko kilka razy. Ale planujemy na grupie zorganizować jakoś na wakacje spotkanie blogerek i blogerów, i mam nadzieję, że wypali! 
Chciałam Wam wszystkim, moim Czytelnikom, podziękować! Za ostatni cudowny rok z Wami, za to, że angażujecie się w moje pomysły i za masę miłych słów, opinii i wspaniałych rozmów oraz wypominania błędów i konstruktywną krytykę (np. podczas ostatnich zmian wyglądu) <3 <3 <3

Co działo się przez ostatni tydzień? No cóż, wprowadzałam Was tymi trzema postami (od 27.4) powoli w nastrój urodzinkowy, mam nadzieję, że to poczuliście ^^ Zbliżałam Was powoli do WIELKIEJ NIESPODZIANKI, która zakończyła swoje odliczanie dokładnie w momencie publikacji tego postu. I sama siebie wprowadzałam w pozytywny urodzinowy nastrój, bo to w końcu już dwa lata tutaj :)

A co wydarzy się dzisiaj? Otóż, coś, na co na pewno wiele z Was liczyło, czyli konkurs! A dokładniej rozdanie, ale żeby Wam nie było za łatwo to będzie i zadanie konkursowe, ale nie tak wymagające, jak ostatnim razem - i tym razem obowiązkowe. A więcej dowiecie się za chwilę :)

Cóż można wygrać? Otóż, przygotowałam 2 zestawy. Obydwa są niespodziankami, ale przybliżę Wam trochę ich zawartość - zestaw pierwszy jest dla fanów fantastyki, wszelakich magicznych stworzeń i potworków; zestaw drugi to będzie zdecydowanie faworyt fanów YA/kryminałów. Każdy zestaw będzie zawierał: 2 książki oraz książkowe dodatki. A szczegóły po kliknięciu w banner :)


21 komentarzy:

  1. Kochana,wszystkiego dobrego Ci życzę :) Dużo pomyślności i pomysłowości w dalszym prowadzeniu bloga i oczywiście wielu takich rocznic :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tych dwóch lat i tak jakby pierwszych urodzin;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje , gratulacje, gratulacje ! :) Życzę ci więcej takich sukcesów i oby twoja biblioteczka jeszcze obchodziła wiele takich urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu bym nie powiedziała, że siedzisz tu już dwa lata! Gratuluję i trzymam kciuki za powodzenie wszystkiego czego się podejmiesz,samych sukcesów, wytrwałości, weny i jak najmniej książek pokroju Sparksa czy Rowell :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak źle mi idzie, jak na aż dwa lata? :D Nie no, wiem, żart :D
      Hahahah, za to ostatnie dziękuję szczególnie <3

      Usuń
  5. Gratuluję Ci serdecznie nie tylko tego, że wytrwałaś te 2 lata ( i obyś wytrwała jak najdłużej:D), ale również, a może przede wszystkim tego, że mimo upływy czasu prowadzisz bloga z ciągle takich samym (o ile nie z jeszcze większym) zapałem;) Mimo że zdecydowana większość recenzowanych przez Ciebie książek to zdecydowanie nie mój klimat, bo to fantasy ciągle przekonać się nie mogę, to zawsze podziwiam Twoją systematyczność i kolejne organizowane przez Ciebie akcje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Zobaczysz, ja cię jeszcze kiedyś przekonam do fantasy <3

      Usuń
  6. Ojejku, wszystkiego najlepszego z okazji Waszego (Twojego i bloga), małego święta! :)
    Naprawdę świetnie się spisujesz prowadząc Biblioteczkę i nie wyobrażam sobie książkowej blogosfery bez niej - zawsze jestem ciekawa każdego Twojego postu, bo z nich zawsze najwięcej tytułów nieznanych mi do tej pory książek ląduje na liście upragnionych pozycji. Liczę więc, że dalej będziesz się tak świetnie i dynamicznie rozwijała, zyskiwała setki.. setki tysięcy obserwatorów, czytelników i miłośników Twojego stylu pisania. Powodzenia! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Ja wiem, że ja to wynajduję tak niszowe książki, jak tylko się da <3
      Rumienię się przez ciebie wiesz? :D <3

      Usuń
    2. Niszowe, nie niszowe.. grunt, że w większości to naprawdę świetne perełki ^^
      I bardzo dobrze, że się rumienisz :D

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że tych lat będzie jeszcze więcej i nie zrezygnujesz :D Kurczę, blogosfera nie byłaby taka sama bez ciebie, twoich postów i inicjatyw... :o
    Też mam szczerą nadzieję, że to spotkanie wypali i że ja będę mogła na nie w ogóle przyjechać... :/
    Więc wszystkiego najlepszego! ^_^ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 wiesz, ty masz mnie jeszcze poza blogosferą i tam moich pomysłów powinnaś się bać <3
      oby wypaliło! <3

      Usuń
  8. Nie umiem składać życzeń, więc krótko: Gratuluję ;) Niech Twoja biblioteczka poszerza się, pomysły dalej przychodziły Ci do głowy, a za rok żebyś świętowała trzecie urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Sto lat i niekończących się dobrych książek ci życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby kolejne lata mijały Ci w pełni weny twórczej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tych dwóch lat prowadzenia bloga i życzę abyś obchodziła jeszcze wiele takich rocznic! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze życzenia! :) Oby blog jeszcze długo sprawiał Ci radość i przynosił satysfakcję! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.