27 sie 2016

Fruit Book TAG + Selection Book TAG

Za nominację dziękuję Wiktorii <3 Od razu też informuję, że gdyby ktoś chciał zapożyczyć graficzki - byłoby mi miło, gdybyście wspomnieli, że ja je wykonałam. Tylko ostrzegam - one są bez przeplotu (tj. bez tła :))

Uważam, że w Historii prawdziwej kapitana Haka było dużo egzotycznych miejsc, zwłaszcza miejsce, gdzie się wychowywał i ten ogród, gdzie spotykał się z księżniczką :) Poza tym Nieznany ląd, choć tam miejsce było niewątpliwie jedynie fikcyjne, ale wyspa była pełna zagadek i zdecydowanie egzotyczna.

A raczej autor! Ponieważ zawsze we wszystkich książkach Flanagana występuje taki niezwykły, niewymuszony humor <3 <3 <3

Już kiedy czytałam ten TAG, miałam odpowiedź na tę kategorię! :) Ostatnio przeczytałam Zgon i tam był taki uroczy opis pocałunku, że (lekki spoiler) najpierw ona odwróciła głowę, kiedy on chciał ją pocałować, bo jej się zdawało, że coś się w krzakach poruszyło, więc pocałował ją w ucho. Ona zapytała dlaczego, a on, że Bo odwróciłaś głowę, a potem spytał czy może spróbować jeszcze raz, a ona się zgodziła <3 To było takie urocze <3

Grimm City. Wilk! Jakuba Ćwieka nie dzieje się nawet w naszym świecie, więc sądzę, że to idealny przykład :) 

Powiedzmy, że Córka Zjadaczki Grzechów, bo... Nie dość, że historia była kiepska to jeszcze ta korekta. Do końca życia tego wydawnictwu nie wybaczę!

Drżenie, w końcu to książka o wilkach <3 I dużo się tam dzieje w lesie - nawet prolog ma miejsce właśnie tam.

Niech będzie Dożywocie, lekka, przyjemna, szybka, z humorem :)  Idealna na plażę!

Seria Olimpijscy herosi z pewnością idealnie pasuje do tej kategorii z ogromem bohaterów z greckiego i rzymskiego obozu :)

Dla mnie to będzie Miasto kości oraz Złodziej pioruna, przy czym to DA przypomina Percy'ego (sprawdzałam, co było wcześniej). Jestem ciekawa czy zauważę to i w kolejnych częściach.

Nominuję: 
limonkę

Do kolejnego TAGu nominowała mnie Ola K., a ja z marszu nominuję do niego wszystkie dziewczyny (poza nią), które nominowałam do Fruit Book TAGu :) A za nominację do Selection Book TAGu bardzo ci dziękuję (pomińmy, że o mnie zapomniałaś początkowo :D) <3

Banner, jak widać, zapożyczony, a na zdjęciu macie podpis autorki :) O co chodzi w TAGu? Otóż, organizujemy sobie eliminacje, jak w Rywalkach, których nie czytałam i nie zamierzam :D

Moje książki do wylosowania (podlinkowane do recenzji)

  1. Tajemny ogień
  2. Sukkub
  3. Błazen
  4. Piratika 2
  5. Mroczne szaleństwo
  6. Cinder
  7. Gwiazda Zaranna
  8. Krew i stal
  9. List w butelce
Najpierw losuję książkę, a potem z książki to, co akurat trzeba do kategorii :)

1. Miejsce, w którym odbędą się Eliminacje.
Wylosował się Błazen i wiecie, jak ciężko było tam trafić na jakieś miejsce? :D Ostatecznie wypadło na wzgórza pod Gloucester (to zamek hrabiego Gloucestera). Zamek pasuje. Choć polecałabym eliminacje zanim dostała się tam Regana i Goneryla! :D

2. Król i Królowa
Będą wyłonieni z Mrocznego szaleństwa. Trafiło na Alinę (siostrę głównej bohaterki, zamordowaną na początku książki, ale uważam, że gdyby żyła to ze wspomnień Mac wynikało, że była mądra i rozumiała czym jest poświęcenie) oraz Barronsa, którego zupełnie nie widzę w roli dobrego władcy, był zbyt dużym indywiduum :D

3. Pokojówką zostanie...
Rena z Sukkuba. Patrząc na to, że trafiłam akurat na scenę, w której ona się... zabawia z wibratorem.... i przypominając sobie resztę scen z jej udziałem.... To nie będzie dobrą pokojówką :D Zwłaszcza, że ma piętnaście lat (nie zwracajcie uwagi na to, jak pojebane książki czytam i na to, że to jedna z moich ulubionych)

4. Gwardzistą będzie... 
Garret z Listu w butelce. Z tego co wiem główna bohaterka ma rozbudowany konflikt, kogo wybrać, ale na jej miejscy zdecydowanie wolałabym księcia - kimkolwiek ten będzie. Ale na pewno nie 40-letnim facetem z problemami....

5. Biuletyn poprowadzi...
Sacha z Tajemnego ognia. O tak, już to widzę <3 Rozumiem, że biuletyn to relacja z eliminacji. Ale kobiety oglądałyby to tylko po o, aby obejrzeć Sachę <3 Ale żałuję, że to nie on bd księciem :D

6. Księciem szukającym swojej księżniczki zostanie...
Hahahha, nie no padłam! Serio! :D Sevro z Gwiazdy Zarannej :D Nie mogę! Ej te eliminacje chętnie bym obejrzała! Książę - mały, sarkastyczny i do bólu zboczony, i nieprzejmujący się higieną osobistą skrzat <3 Też już to widzicie? <3

7. Główną rywalką o zwycięstwo będzie....
Złociutka z Piratiki, co jest o tyle pocieszające, że nie wygra, ale w sumie - choć była genialną manipulantką - nie wierzę, aby spodobała się Sevrowi

8. Eliminacje wygra...
Cinder z Cinder (głupio to brzmi :D). Uważam, że to genialny wybór, bo miała dobre serce i znała życie od tej gorszej strony.

9. Wesele nowej parze zorganizuje...
Arthorn z Krwi i stali... Erm. Wiecie co... Ja dosłownie nie wiem, czego można by się po nim spodziewać, bo autor zarysował go jako postać tajemniczą z demonami przeszłości, dzielnego wojownika... Jednak nie uważam, aby miał ochotę organizować czyjekolwiek wesele...

Jak widzicie moje eliminacje... Będą mega zabawne, ale i dość... zboczone, bo nie dość, że pokojówką jest 15-letnia nimfomanka, to księciem został najbardziej sprośny bohater Red Rising <3 Mam jednak pewność, że Arathorn zapobiegnie orgii na weselu...
Dobra, wait... :D Lepiej już tego nie czytajcie, rozwiązywanie TAGu ok. północy po przypomnieniu sobie pewnych fragmentów Sukkuba....
Dobra, ja się dalej nie pogrążam, do następnego posta! <3

15 komentarzy:

  1. ''Drżenie'' mam w planach, a jeśli chodzi o dzieła Flanagana to czytałam tylko pierwszą część ''Zwiadowców'' i mam mieszane odczucia. ://
    Super TAGi, muszę zrobić ten pierwszy!

    Przepraszam za ostatnią nieobecność kochana.
    Buziaki! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, jak można nie pokochać Flanagana <3
      Nieważne, najważniejsze, że wróciłaś <3

      Usuń
  2. Naprawdę uważasz, że DA jest podobne do Percyego? Niemożliwe. A jak już to na odwrót, bo DA były pierwsze (jak się nie mylę).
    Jak dla mnie one w ogóle nie są podobne, DA uwielbiam, a Percyego nienawidzę :D
    Garret z listu w butelce jako gwardzista? O nie, nie, to całkowicie nie wchodzi w grę, nie widzę tego ;D
    A zresztą on pływał tylko statkami :D
    Sacha na prowadzenie biuletynu? Tak, tak i jeszcze raz tak!
    To by było coś pięknego. Może zostać księciem na własnym rumaku *motorze*!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie sprawdziłam, że to Percy był pierwszy i to DA jest do niego podobne :P
      Nie chciałam spoilerować podobieństwami, bo wiesz - żeby nikt się nie naciął na spoiler, ale są podobieństwa. Teraz nie umiem ci dokładnie ich wymienić, bo czytałam obydwie ok. 2-3 miesięcy temu :D Ale choćby porwanie matki jako szantaż :D Także tak :D Ale ja je czytałam prawie że po sobie, może dlatego ja to wychwyciłam :D I mi się podobały obydwie :P
      Tak, Sacha to genialny wybór <3

      Usuń
  3. Jeju, ja się boję tych Twoich eliminacji... Zdecydowanie nie chciałabym się tam znaleźć, zwłaszcza z tym księciem!

    A za owocową nominację dziękuję, wykorzystam graficzki <3 (ale się we mnei krakowska dusza odezwała)

    No i nie uwierzysz, co Ci powiem - ŻADNEJ Z TYCH KSIĄŻEK NIE CZYTAŁAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha, ej, a ja chciałabym zobaczyć te eliminacje! :P
      Cieszę się, że graficzki ci się podobają <3

      Usuń
  4. Chętnie też zobaczyłabym te eliminacje bo zapowiadają się ciekawie :) Czytając twój post uświadomiłam sobie też jak mam wiele książek, które chciałabym przeczytać i załamałam się :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie trzeba się zmotywować, a nie załamywać :D

      Usuń
  5. Chyba mam większe zaległości, niż myślałam, bo nie czytałam większości książek, o których wspomniałaś :D
    Planuję niedługo sięgnąć po "Złodzieja pioruna" i jestem ciekawa, czy ja też odnajdę podobieństwo między tą powieścią, a Darami Anioła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja czytałam je zaraz po sobie :D Zresztą pisałam z kimś o tych podobieństwach, ale nie mogę tego znaleźć no! :D

      Usuń
  6. Sacha byłby idealnym księciem Maxonem... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, też tak uważam. Ale biuletyn w jego wykonaniu będzie cudowny <3

      Usuń
  7. Ach, te nominacje xD Fajnie będzie xD jak znajdę czas xD
    Hahahaha, Barrons królem xDDDDDD Noooo, pewnieeeeeee xDDDDDD
    Oo, Cinder ^_^ To fajnie ^_^ ^_^
    A tak w ogóle to te graficzki są przeuroczee! ^_^ Pewnie je ukradnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś znalazła <3
      Widzę, że też widzisz takiego króla :D
      A kradnij <3

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻