31 gru 2018

Podsumowanie grudnia


Okres świąteczno-sylwestrowy był dla mnie tragiczny pod względem czasu, ponieważ w tym roku poza spędzaniem świąt, musiałam też pracować. Dlatego za bloga biorę się poważnie od nowego roku i mam nadzieję, że znajdę na to czas. Podsumowanie ABC też pojawi się już po nowym roku w osobnym poście. Na pewno Biblioteczkę czeka kilka zmian w związku z tym, że ostatnio widzę, jak rzadko mam czas na napisanie nowego posta.

W grudniu, poza świętami, dostałam też prezent z Mikołajkowej Wymianki organizowanej na MM przez Agatę :) Jaram się nim do tej pory, a mój portret zajmuje honorowe miejsce <3


Wszystkim wbiłam do głowy, że nie chcę książek, więc jedyną, jaką dostałam, pochodzi z wymianki i jest nią Ciężko być najmłodszym :D Może się to wydawać dziwne, że nie chciałam kolejnych piękności do kolekcji, ale serio wolałabym pierw wyczytać swoją biblioteczkę, a poza tym mi jest ciężko kupić książkę :D Stwierdziłam, że są inne rzeczy, które mi się przydadzą ^^ Na przykład bluza czy cieplusie skarpetki :D

A co przeczytałam w grudniu? Nareszcie kilka książek nie recenzenckich :D

Przeczytane książki:
  • Pocałunek Szpiega (445) [Jaguar] *8/10*
  • Dynia i Jemioła (416) *10/10*
  • Humaniści w kosmosie (211) [autorka] *2/10*
  • Porwanie na planecie Z (370) [poczytne.pl]  *8/10*
  • Kłamca: Machinomachia (204) *9/10*
  • Stróże (383) *8/10*
Ilość książek: 6
Ilość stron: 2029 (ok. 66 str./dzień)
Najlepsza książka: Dynia i Jemioła
Najgorsza książka: Humaniści w kosmosie

W najbliższym czasie wrzucę też podsumowanie roku oraz TOP 10x2, czyli gwiazdki i potworki 2018, gdzie będzie więcej o książkach :D Na początku roku możecie też spodziewać się recenzji  Czerwonego szkwału Hildebrandta oraz najnowszej książki Bishop (postanowiłam spróbować drugiego podejścia). 

W grudniu postanowiłam też nie brać więcej selfów bez wcześniejszej próbki tekstu. Kiedy autorka w odpowiedzi na twoja niepochlebną recenzję, sama recenzuje własną książkę (i twoja literówka to "niezrozumienie" opowiadania), to odechciewa się bawić w próbowanie debiutantów, którzy sami podsyłają ci powieść. Niech żyje umiejętność zrozumienia, że ile ludzi, tyle opinii ;)

W tym roku pierwsze święta spędzałam, mieszkając ze swoim chłopakiem, więc były to także pierwsze święta z własną choinką. Oto ona:


(Gdyby ktoś pytał, lampki są czerwone :D)

A jak wam minął grudzień? Macie jakieś noworoczne postanowienia? :D

23 komentarze:

  1. Czekam na topki! :P
    Udanego 2019!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny portret dostałaś :) hehe a mi tam trochę szkoda, że nie otrzymałam żadnej książki chociaż też mam masę nieprzeczytanych. Moje postanowienie noworoczne to wyremontować pokój pod biblioteczkę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja zakazałam, chcę pierw wyczytać swoje :D
      Oo, to powodzenia! :)

      Usuń
  3. Gratuluję wyniku :) Każda książka z cyklu Kłamca wypada świetnie i pozytywnym zaskoczeniem okazali się być Stróże. Ja na dniach przeczytałam Pocałunek zdrajcy, który ogromnie mnie wciągnął, dlatego nie mogę się doczekać, aż dorwę kontynuację, którą widzę wysoko oceniłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontynuacja jest cudowna <3 Chociaż bardziej podobał mi się 1 tom :D

      Usuń
  4. Gratuluję przeczytanych książek :) Choinka super :) Najlepszego w nowym roku, oby był jeszcze lepszy :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też cierpię na brak czasu, ledwo pamiętam o oddychaniu XD
    Śliczny portret, gdybym dostała taki ze swoją podobizną, tez byłabym nim zachwycona :D Właściwie jeden już dostałam, od przyjaciółki i wisi sobie na ścianie, bo go uwielbiam! :D
    Nie dostałam żadnych książek na święta, ale akurat chciałam jedną XD Zażyczyłam sobie Cinder, bo CAŁY CZAS nie kupiłam sobie nowego wydania. Okazało się jednak, że mama szukała tej książki po księgarniach stacjonarnych, a nigdzie nie mieli jej na stanie :( No cóż, świąteczny sweter jednak dużo wynagradza (a dostałam naprawdę fajny, zakochałam się od pierwszego wejrzenia, z reniferem) xD <3
    Szczęśliwego nowego roku! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój stoi na honorowym miejscu :D
      Ooo, ja dostałam skarpetki x2 :D

      Usuń
  6. Niezły wynik.
    Postanowienia mam, jak co roku, ale gorzej jest z ich realizacją. W tym roku mam jedno blogowe postanowienie - brać udział w mniejszej ilości wyzwań. A właśnie, czy będziesz kontynuowała ABC czytania?
    Wszystkiego najlepszego i zaczytanego roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie będę kontynuowała, niestety, nie mam na to czasu...
      Dlatego ja już nie podejmuję wyzwań ani nie mam postanowień noworocznych :D

      Usuń
  7. U mnie w grudniu było trochę słabiej, przeczytałam 4 książki. :) Postanowień nie robię, książkowych też nie, nie wiem jeszcze co będę czytać. Życzę udanego nowego roku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, co będę czytać, bo egzemplarze, ale to tylko dlatego :D

      Usuń
  8. Humaniści w kosmosie - już sam tytuł jest tragiczny :P
    Dobrego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w grudniu tylko jedna książka.
    Bardzo się cieszę że portret Ci się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki miły prezent. Uroczy ten portret na prawdę :) Gratuluję grudniowego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, Ciężko być najmłodszym - kojarzę to, kiedyś chciałam to przeczytać, więc czytaj szybko bo chcę poznać Twoją opinię xD
    Życzę przede wszystkim więcej czasu na wszystko w 2019 roku, bo to każdemu się przydaje ;P

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.