1 maj 2016

TAG Blogerski by KittyAilla

I mam dla Was kolejną związaną z urodzinami bloga zabawę. Tym razem będzie to TAG. Ale nie taki zwyczajny. Przez te dwa lata brałam udział w różnych akcjach czytelniczych organizowanych na blogach, w różnych inicjatywach, sama kilka cykli rozpoczęłam. I w tym TAGu skupię się właśnie na nich :)  Przyłączycie się do zabawy? :)

Book Tour, czyli ukochana książka, którą dostałaś z dedykacją
Jeszcze jej nie czytałam, ale kocham tą okładkę i mam wrażenie, że historia też będzie świetna, więc postawię tutaj na Akademię Dobra i Zła :)

Maraton czytelniczy, czyli książka, którą przeczytałaś jednego dnia
Dajmy na to Dotyk Julii, choć ja często dobre książki kończę tego samego dnia, którego zaczynam, tak do 400 stron :D

TAG, czyli książka, którą często wymieniasz podczas odpowiedzi w TAGach
Seria HP, Zwiadowcy... Ogółem ja często Wam się chyba powtarzam :D

Wyzwania czytelnicze, czyli książka, która była dla ciebie wyzwaniem
List w butelce. Głównie dlatego, że był to romans i to strasznie przewidywalny, głupi i zupełnie mi się nie spodobał, ale musiałam przeczytać, bo był prezentem urodzinowym, a zawsze czytam swoje książki do końca.

Konkurs/rozdanie, czyli książka, którą wygrałaś w konkursie blogowym
Wspomnę tu o książce-niespodziance, którą wygrałam pod koniec marca, ale poza grupą Wam o niej nie wspominałam.Jestem bardzo ciekawa tej książki! Rok 1984 Orwella :)

Za co kochamy fantasy, czyli gatunek, który kochasz
No cóż, to moja seria, więc odpowiedź jest w niej zawarta - fantasy <3

Poleć książkę, czyli książka, którą poleciłabyś najbliższej przyjaciółce
Młodej poleciłabym na pewno Tajemny ogień, kiedyś zresztą zamierzam go jej pożyczyć ^^

Problemy fantastycznych dziewczyn, czyli książka, w której bohaterka zmaga się z problemami
Seria Just yśki :) Przypomniała mi się Anka, gdzie bohaterka zmaga się z problemem anoreksji.

Wywiad z książkoholikiem, czyli książka z motywem dziennikarstwa
Jedyne, co przychodzi mi do głowy to Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet.

Książkowe bitwy, czyli max. 5 książek/serii, które walczą u ciebie o miano ukochanej
Zwiadowcy (razem z Wczesnymi latami), trylogia o Wiktorii Biankowskiej, cykl o Koniaszu, Karaibska krucjata i Red Rising. Nie wymieniłam tu HP i sagi wiedźmińskiej z jednego powodu - te książki kocham, bo mam do nich także ogromny sentyment i żadna nie mogłaby się z nimi równać

Read More Books Challenge, czyli najgrubsza książka, jaką udało ci się przeczytać w najkrótszym czasie
Szklany tron, który pochłonęłam w niecałe dwa dni <3

Nominuję dziewczyny, których akcje tutaj umieściłam (Just yśkę, Suomi oraz Wiktorię), a także każdego, kto ma ochotę świętować urodziny mojej Biblioteczki :) Mam nadzieję, że dziewczyny nie miały nic przeciwko wstawieniu tu ich akcji, ale wszystko podlinkowałam poza ostatnią, do której nie mogłam odnaleźć już linku pierwotnego, bo nie pamiętam nawet, kto ją stworzył... Ale jak twórczyni zagląda tutaj i podrzuci mi link w komentarzu, chętnie podlinkuję :) No i możecie mi podrzucać linki do Waszych wykonanych TAGów Blogerskich - mam nadzieję, że go wykonacie, świętując razem za mną zbliżające się urodzinki :)

22 komentarze:

  1. Ojeju, jak mi się miło zrobiło :D Umieszczę ten TAG w swoich planach na uczenienie roczku Biblioteczki, tylko z własnymi kategoriami, w którym brałam udział!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag wymyśliłaś! Z chęcią go wykonam. Postaram się go jakoś wrzucić w środek do harmonogramu, bo jakbym tego nie zrobiła to by był dopiero ok. 20 czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że aż tak ci się spodobał :)

      Usuń
  3. Przeglądałam sobie ostatnio Twój harmonogram postów i ciekawiło mnie właśnie co kryje się pod pojęciem "Blogerski Tag Książkowy" :DD
    "Akademia dobra i zła" to moje must read, ciekawa jestem jak mi się spodoba ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem właśnie ciekawa, ale czuję, że mi się akurat spodoba :D

      Usuń
  4. Za "List w butelce" muszę się zabrać, rzadko się spotyka dziewczynę, która nie lubi romansów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapiszę sobie Twój TAG, ale jak narazie nie mam czasu na jego realizację, bo milion innych tagów przed tym. :( Przypomniałaś mi o Ance. Piękna książka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale cieszę się, że w ogóle zamierzasz wykonać :)

      Usuń
  6. Jeszcze tylko 20 godzin :D Ale to szybko minęło. Z wielką przyjemnością zrobię ten Tag u siebie. Czytałam Tajemny ogień i podobał mi się :D Czytając twoje Tagi zawsze zauważam z iloma książkami jestem do tyłu. Tam mało czasu, a tyle książek do przeczytania.

    Łap nominację! Więcej informacji tutaj:
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blogspot.com/2016/05/liebster-blog-award-7-i-8.html#comment-form
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, też tak stwierdzam, że mamy za mało czasu na książki no....
      Dzięki! <3

      Usuń
  7. Jakiś czas temu znalazłam "Rok 1984" w antykwariacie, ale jeszcze nie miałam okazji się za niego zabrać. Uwielbiam motywy światów utopijnych, dlatego również jestem bardzo ciekawa tej książki, tym bardziej, że to właściwie klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz, a mnie utopie właśnie nie pociągają :D

      Usuń
  8. O proszę o nawet Larsson się znalazł:D Ciekawy TAG, sama zrobię;) A "Rok 1984" mam w planach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz, nie tylko ty go dajesz w Tagach :D cieszę się :)

      Usuń
  9. Podziwiam cię za to, że czytasz każdą książkę do końca. Ja swoim często nie daje szansy i odrzucam je w kąt, gdy nie spodobają mi po pierwszych stronach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się, ale było już kilka wyjątków, jak Mistrz i Małgorzata xD

      Usuń
  10. Oho, cóż za świetny TAG! :D Z chęcią go zrobię, mam nadzieję, że naprawdę mi się to uda xD
    Akademia Dobra i Zła ciekawie się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, mam nadzieję, że ci się uda, jest łatwiejszy niż ten twój no! :D

      Usuń
  11. Szklany tron to świetna książka, ja również pochłonęłam ją w bardzo krótkim czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki fajny TAG! :D Bierz się za Akademię Dobra i Zła. Pierwszy tom jest przewidywalny, lecz mimo to posiada w sobie urok i jest naprawdę fantastyczny. Drugi, o ile w przyszłości będziesz zamierzała przeczytać, jest o wiele lepszy :D I nie martw się, nie tylko ty się powtarzasz - ja mam tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.