2 paź 2018

Podsumowanie września


Cześć! Wiem, wiem, mało mnie ostatnio, ale sama się zastanawiam, kiedy ja teraz odpocznę tak szczerze - studia, praca, wesele, panieński koleżanki... Nawet w weekendy nie jest mi to dane :D Staram się nadrabiać, kiedy tylko mogę! :) Także spokojnie, nie porzuciłam bloga, tylko ostatnio niezbyt mam czas, ale powinno się to ustatkować do połowy miesiąca (mam nadzieję) xD

Przeczytane książki:

Runa (602) [Initium] *9/10*
Moja Jane Eyre (444) [SQN] *8/10*
Nosicielka (306) [Alegoria] *6/10*
Porwanie (288) [Alegoria] *8/10*
Czarny Mag. Pierwszy Rok (361) [Uroboros] *8/10*
Bestia się budzi (333) [Jaguar] *8/10*
Pęknięta korona (239) [Initium] *8/10*
Małe Licho i tajemnica Niebożątka (204) [Wilga} *10/10*

Ilość książek: 8
Ilość stron: 2777 (ok. 93 str/dzień)

Nie wiem, kiedy udało mi się to wszystko przeczytać, choć w umie tylko Runa ma konkretną ilość stronic. Powiem wam, że całą końcówkę września nie czytałam wcale i dopiero wczoraj skończyłam Okrutnego księcia, którego recenzja już jutro! :)

W planach na październik mam też na pewno Pierwsze słowo, Drugi Legion oraz Alcatraz część 5 <3 Ciekawa jestem, kiedy zacznę czytać swoje książki, bo na razie co zejdę z recenzenckich, to nagle kurier i listonosz przynoszą nowe :D

Co u was? Jak początek roku szkolnego? :)

21 komentarzy:

  1. "Okrutny książę" to dla mnie trochę... dziwna książka. Serce krzyczy - bierz, ale umysł tłumaczy, że jednak raczej mi się to nie spodoba, a prawdopodobnie tylko "zniszczę" sobie autorkę z dzieciństwa. XD Może kiedyś mi w ręce trafi, zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie na pewno by się nie spodobało, więc nie niszcz sobie autorki z dzieciństwa :D

      Usuń
  2. Gratuluję nie tylko wyniku ale również faktu, że w większości to bardzo dobre książki :) Październik również będzie zaczytany a ja wyczekuję kolejnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że były dobre :D
      Bo nie mam czasu na złe :D

      Usuń
  3. Gratuluję wszystkich osiągnięć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo tego, że miałaś mniej czasu to i tak przeczytałaś sporo książek. :) U mnie we wrześniu było mniej czytania, też mi jakoś czasu brakowało, a czasem chęci. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio ja też jakoś wiecęj czytam, choć czasu wolnego mam coraz mniej, więc może jest w tym jakaś zależność. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, choć u mnie i chęci ostatnio też mniej, bo zmęczona jestem :D

      Usuń
  6. Bardzo ładny wynik, ja przeczytalam podobnie dużo, chyba wyszło tego dziesięć. Ale to pewnie taki ostatni zryw przed studiami haha :D

    mrs-cholera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie źle nie było, ale dobrze też nie. ;p Gratuluję wyników. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, nie ma co rozważać w kategoriach dobrze-źle :D

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.