29 sie 2019

'Tajemnice Smoczego Azylu' B. Mull


Opis:

Stowarzyszenie Gwiazdy Wieczornej nie ustaje w poszukiwaniu talizmanów. Kendra, pragnąca ze wszystkich sił powstrzymać Stowarzyszenie, dowiaduje się, gdzie jest klucz do skarbca, w którym ukryto jeden z nich. Aby go zdobyć, Rycerze Świtu muszą narazić się na śmiertelne niebezpieczeństwo - przekroczyć próg smoczej świątyni. Misja się nie powiedzie, jeśli nikt nie zdobędzie się na kradzież świętego przedmiotu, zazdrośnie strzeżonego przez centaury. Chwileczkę, ale czy ktoś widział Setha?

Opinia:

Baśniobór to seria, która z pewnością zaskakuje oraz wzbudza wiele emocji. Autor potrafi tak pokierować akcją, że w powieści dla młodzieży nawet dorosły czytelnik poczuje się ogłupiony ostatecznym rozwiązaniem. Dodatkowo kończy w takim miejscu, że od razu chciałoby się połknąć tom piąty i zarazem ostatni oraz powtórzyć Smoczą Straż, chociaż czytałam ją niedawno. 

Kendra i Seth, chociaż są tylko dziećmi, udowodnili już, że potrafią wiele poświęcić, aby uratować tych, na którym im zależy. Obydwoje zyskali również umiejętności pozwalające sprawniej poruszać się po świecie magicznych istot. Kontynuacja ich przygód to pełna wrażeń akcja, od której nie sposób się oderwać. 
- Jakie jest hasło?- Hasła są dla mięczaków - zabrzmiał stłumiony głos Warrena.- Jak dla mnie może być.
Największym zaskoczeniem są jednak bohaterowie oraz ich kreacja, metamorfoza. Na swój sposób autor bywa brutalny, nie oszczędza postaci, do których nas przywiązuje i chociaż to Kendra i Seth grają główne role, to z niecierpliwością śledziłam także losy innych. Pojawia się również nowy bohater, którego zdążyłam już poznać w Smoczej Straży, a którego wyczekiwałam z utęsknieniem. 

W Baśnioborze czyhały na was masy pułapek i reguł, natomiast w Smoczym Azylu możecie zostać obiadem, gdy tylko przekroczycie bramę. To niebezpieczne miejsce, gdzie nawet opiekun niekoniecznie zapewni wam bezpieczeństwo. Podróż w to miejsce z naszymi ulubionymi bohaterami przepełniona jest grozą oraz żądzą przygody. I pamiętajcie - wśród smoków stąpaj ostrożnie.

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Wilga.

8 komentarzy:

  1. Co to za opiekun który nie zapewnia bezpieczeństwa xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba nic nie muszę pisać, bo Ty wszystko wiesz jeśli chodzi o to ,co czytam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam sporo dobrego o tej serii i mam ją w planach. Jestem ciekawa czy mi się spodoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wiele dobrego bym nie słyszała o tej serii, tak dalej nie mam ochoty po nią sięgnąć xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ja się zakochałam i na pewno spróbuję tą miłością zarazić moje dzieci, jak będę je miała <3

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.