10 mar 2018

Niestandardowe podsumowanie roku Book TAG + Każda pizza jest jak książka Book TAG




Niestandardowe podsumowanie roku Book TAG


Byłam kochana i pomogłam Justi z podsumowaniem. No przecież takie łatwe pytania! A Ona jeszcze wrednie mnie nominowała i teraz sama muszę się męczyć z takimi super łatwymi pytankami.... :D

1. Najbardziej nijaka książka roku 2017
Moim zdaniem to Falcon ponieważ schemat gonił źle wykreowane postaci i poganiał brakiem akcji.

2. Najbardziej irytująca bohaterka/ bohater roku 2017
Paragraf 5 przychodzi z pomocą - Ember był tak bezgranicznie głupia i irytująca, każda jej decyzja była zła ;/

3. Najgorszy trójkąt miłosny roku 2017
Fuck, mnie trójkąt wkurza prawie za każdym razem :D Dlatego w 2017 roku starałam się wybierać jak najmniejszą ilość książek z tym motywem.Tytuł najgorszego przypada chyba rereadowanej przeze mnie pozycji, bo był on w niej zupełnie niepotrzebny i i tak było wiadomo, którego wybierze bohaterka - Demony. Pokusa się kłaniają.

4. Najlepsza para roku 2017
Ba, Len i W.Redna oczywiście <3

5. Scena, która najbardziej zapadła ci w pamięć w roku 2017
Są dwie takie i OBYDWIE są spoilerami, więc:
Imperium burz: Moment porwania Aeiln i to, jak zaczęła się schodzić armia, którą utworzyła
Wiedźma Naczelna: kłótnia Lena i W.Rednej, gdy ona rzuca pierścionkiem, to było straszne :(

6. Najbardziej przewidywalna historia roku 2017
Nie będę wymieniała historii z pkt. 1. za to wspomnę o książce, którą zachwyca się tyle blogerów, a do mnie zupełnie nie przemawia i niczym mnie nie zaskoczyła - Klątwa Tygrysa.

7. Największe ciacho roku 2017
Jak mogłam stworzyć tak okrutną kategorię? Aby jedno jedyne ciasteczko? :O Cóż, niech się dzieje wola nieba, Aedion <3 <3

8. Najbardziej zaniedbany gatunek roku 2017
Mam wrażenie, że bardzo mało czytałam kryminałów, głównie skupiając się na fantastyce.

9. Najsłodszy romans (wątek miłosny) roku 2017
Kurczę, słodki? Hmmm, w Aniołach i wampirach był uroczy romans w sumie.

10. Najbardziej wzruszająca książka roku 2017
Niepowszedni. Obława <3 <3

11. Najzabawniejsza postać roku 2017
Kocham Alcatraza i jego tok myślenia, który zawsze jest w stanie mnie rozbawić :D

12. Najlepsza książkowa przyjaciółka roku 2017
Pisałam nawet w recenzji, że to ideał przyjaciółki - Magnolia z Tytanów <3

Nominuję każdego, kto ma ochotę na chwilę refleksji nad książkami przeczytanymi w zeszłym roku :)

Każda pizza jest jak książka Book TAG



Schiacciatina - chrupiąca pizza tylko z solą, pieprzem i cukrem - książka zbyt prosta i nieskomplikowana

Tyle nad tym myślałam, a miałam to pod nosem! Falcon - schemat, schemat, schemat... To zbyt proste i przewidywalne, aby było skomplikowane...



Margherita - klasyka wśród pizzy- z sosem pomidorowym, mozzarellą i bazylią - książka, którą należy przeczytać przynajmniej raz w życiu.

Niezmiennie - Harry Potter <3



Marinara - popularna pizza z sardelkami - książka, która okazała się inna niż przypuszczałaś/eś.

Na pewno ostatnio przeczytane Nieskończone światy Jane. Spodziewałam się, że zostanę zaskoczona, ale nie w takim stopniu <3

Capricciosa - uwielbiana i nienawidzona zarazem pizza z karczochami, grzybami i oliwkami - książka, która sprawiła Ci problemy.
Zakon Achawy. Przestałam wierzyć w ludzi, czytając tę książkę. Czy naprawdę można mieć tak wysoką samoocenę, aby wydać ten twór?



Montanara - neapolitańska pizza z orzeszkami arachidowymi i parmezanem - książka wprost doskonała

Jest kilka książek, które zachwyciły mnie w 100%, ale wspomnę o takiej, której się tu nie spodziewacie - Słowo i miecz <3



Pizza z nutellą - książka, która jest słodka i przeurocza

Paradoksalnie, choć taką pizzę pożarłabym od razu, najdłużej nad tą kategorią myślałam. Nie chodzi o to, że nic nie przychodziło mi na myśl, ale to określenie słodka i przeurocza jest takie... sweetaśne i każdej z książek, o których pomyślałam, uwłaczałoby. Także wybrałam coś aż przesłodzonego, a jest to Aniół (taak, nie podaruję tej okładce) L. A. Weatherly.

33 komentarze:

  1. Ciekawy post bardzo oryginalnymi pytaniami. Niestety ja na swoim blogu czegoś takiego nie dam gdyż nie za bardzo wiedziałbym jakich odpowiedzi udzielić. A po za tym czuję iż mój blog zbyt krótko jeszcze ma do czynienia z książkami.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, TAGi są właśnie fajne na początek, bo czytelnik może cię lepiej poznać :)

      Usuń
  2. Uwielbiam pizzę <3 niestety większości książek nie czytałam z tagu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie uświadomiłam sobie, jak mało ostatnio czytam! Z całego zestawienia znam tylko Harrego i kojarzę Alcatraza, jednak nadal jestem w połowie książki o nim :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, ciekawe odpowiedzi. Ten drugi TAG bardzo przyjemny! Myślę, że niedługo przeczytam Nieskończone światy Jane, bo mam je w planach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie czytałam żadnej z przedstawionych książek, ale TAG świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak w temacie spoilerów w recenzjach- te dotyczące "Imperium burz" mnie zaciekawiły, ale przeczytałam dwa pierwsze słowa i powiedziałam sobie "dość" :D Ja nie wiem jak to jest, że widząc coś co muszę zaznaczyć, czuję się jak dziecko, które bez tego nie da rady :D A na pizzę to nabrałam teraz ochoty, wszystko przez ten TAG :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, a ja specjalnie tak zaznaczam, bo jak miałam czarne tło to zaznaczałam czarnym tekstem, ale teraz jak zmieniłam tło to pewnie są widoczne w starych recenzjach... :D

      Usuń
  7. Ciekawe dwa tagi. Przyznam, że niewiele czytałam z wymienionych ale widzę, że ciacha to są :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ciekawy pomysł na podsumowanie! Porowanie książek do pizzy jest swietne :) pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę przeczytać Nieskończone światy Jane coraz bardziej! Poza tym też ostatnio czytam mało kryminałów, a lubię ten gatunek i tęsknię za tym dreszczykiem towarzyszącym przy czytaniu kryminału. Ble, nie podoba mi się strasznie okładka "Anioła", ale książka sama w sobie była całkiem fajna, choć czytałam ją 6 lat temu i teraz pewnie już by mnie tak nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nie podobał Aniół :D
      Hm, mi brakuje raczej tej brutalności świata, którą spotykam w kryminałach... :D

      Usuń
  10. Fajnie jest tak wszystko podsumować. Na większość pytań gdybym chciała odpowiedzieć sama przed sobą musiałabym się chwilę zastanowić, ale przy punkcie o najbardziej irytującym bohaterze pomyślałam o Rhiannon z książki "Złotko". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam i nie zamierzam czytać Złotka, ale czytałam recenzje i chyba wiem, co masz na myśli :D

      Usuń
  11. Alcatraz <3
    Muszę w końcu zabrać się za kontynuację Niepowszednich!
    I ciekawi mnie Słowo i miecz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale "Słowo i miecz" mam w planach :D
    Harrego też oczywiście, ale ciągle nie mogę się za niego zabrać :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie za mało czytasz kryminałów. Popracuj nad tym. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłyśmy "Niepowszednich tom 1" na WTK razem, a ja jeszcze tego nie przeczytałam. Wstyd! Muszę przeczytać wszystkie tomy, które dotarły do targów!
    W ostatnim czasie skupiłam się na czytaniu lekkich książek, więc muszę zabrać się za fantastykę, którą polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama zapomnoałam, że tłumaczyłam ten tag xddd
    Ember jest beznadziejna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne te tagi ;-) sama miałabym sporu problem z odpowiedziami :-D przez Cb zrobiłam się głodna i mam ochotę na pizzę 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odpowiadam na kom i zrobiłam się głodna :D

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.