1 mar 2018

Podsumowanie lutego


Jak wam minął luty? :) Mi dobrze. Zaczęłam pracę, podjęłam kilka nowych współprac, których efekty zobaczycie w marcu. Żałuję tylko, że w dalszym ciągu nie odzyskałam auta od mechanika, ale mówi się trudno. A co ciekawego (bądź nie) przeczytałam w lutym? :)

Przeczytane książki:

  • Świt po bitwie (416) [Uroboros] *10/10*
  • Diabolika (411) *4/10*
  • Zakon Achawy (222) [Psychoskok] *1/10*
  • Córka Szklarki (346) *7/10*
  • Nieskończone światy Jane (464) [Jaguar] *8/10*
  • Narzeczona księcia (480) [Jaguar] *8/10*
  • Trup na plaży i inne sekrety rodzinne (301) [SQN] *7/10*
  • Demon Luster (415) [Uroboros] *9/10*
Ilość przeczytanych książek: 8
Ilość stron: 3055 (ok. 109 str/dzień)
Najlepsza książka miesiąca: Demon Luster/ Świt po bitwie
Najgorsza książka miesiąca: Zakon Achawy [zło totalne, nie polecam, spalić to!]

Prywatnie: 10 lutego byłam na balu Walentynkowo-Karnawałowym w Borodino (Modlin). Poszliśmy rodzinnie, czyli ja z Misiem, moi rodzice oraz mama Misia ze swoim facetem. Największą atrakcją (oczywiście poza tańcami) okazała się fotobudka z rekwizytami - ileż mamy zdjęć <3
Od 12 lutego pracuję w Świecie Książki, w księgarni. I powiem wam, że czas ucieka mi w niej bardzo, bardzo szybko. Z lutowymi nowościami byłam w sumie na bieżąco, jeśli chodzi o znajomość. Teraz, od marca będę pracowała już normalnie, w nowym lokalu, a nie na szkoleniu, więc będzie zapewne jeszcze cudowniej <3 Mam tylko nadzieję, że ekipa będzie równie świetna :) Powiem wam, że to fajnie mieć pracę, do której chce się wstawać rano lub nie mieć żalu, że późno się wychodzi :)

W marcu na pewno spodziewajcie się recenzji dwóch pierwszych tomów Kronik Drugiego Kręgu, możliwe, że pojawi się także konkurs z Demonem Luster, ale jeszcze na 100% nic nie obiecuję. Poza Kronikami i Szklanym mieczem nie mam jakoś sprecyzowanych planów czytelniczych - będą to najpewniej moje książki i przychodzące na bieżąco egzemplarze :)

48 komentarzy:

  1. Szkoda, że Diabolika nie przypadła Ci do gustu, ja uwielbiam tę książkę i czekam na kolejne tomy :)
    Zaczytanego marca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to w lutym trafiło Ci się duże zróżnicowanie książkowe, od 1 do 10. :P
    Och, jak fajnie jest mieć pracę do której chcę się iść, mam nadzieję, że znajdę taką w życiu, kiedyś, bo teraz niestety wciąż muszę chodzić do szkoły. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, wolałabym 6-10 xD
      Wszyscy mówili, że będę tęskniła za szkołą, ale zdecydowanie za nią nie tęsknię :D

      Usuń
  3. Sporo przeczytałaś - gratuluję, no i gratuluję pracy wśród książek :D Ja uwielbiam czytać, wiadomo w pracy nie da rady, ale książki też lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale jak mam polecić komuś fantasy w pracy :P nie muszę czytać w pracy xd

      Usuń
  4. Ja przeczytałem w lutym 9 książek, nie licząc jednej po angielsku ;)
    Praca w księgarni. Ech zazdroszczę, chciałbym pracować w księgarni bądź bibliotece. Wtedy człowiek by chodził do takiego miejsca z przyjemnością.

    Pozdrawiam

    P.S.: Podejrzewam, że przy zdjęciach z fotobudki było dużo śmiechu. Jeszcze gdy "modele" zaczną wygłupiać się i robić miny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moja rodzina jest mega wyluzowana, więc to super wyszło w tej fotobudce xD
      Noo, tylko mogliby mi zmienić jedną osobę w zespole xD

      Usuń
  5. Gratuluję udanego miesiąca, hmm, bez tej jednej książki :D
    Taka praca to marzenie, oby jak najdłużej sprawiała ci radość!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi miesiąc minął cudownie pod względem czytelniczym. :) Również marzę o pracy, do której chętnie będę wstawać, życzę szczęścia ze zgraną ekipą! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wynik :)
    Ja mam w planach 3 książki, dwie które oceniłaś jako najlepsze oraz "Diabolike".

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle piękny, zaczytany luty u Ciebie ;D
    EEj przeciez ta "Achawa" była najlepsza xDDD hahaha xD
    Zazdroszczę Ci tego Świata Książki jak nie wiem, ale cieszę się razem z Tobą,że masz wymarzoną pracę <3
    Zaczytanego marca kociaku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa najlepsza, jasne xD Sama to czytaj do końca xd
      love :*

      Usuń
  9. Swego czasu "Diabolika" mnie ciekawiła, ale mam chyba już dość takich typowych młodzieżówek czy tam dystopii, a jakbym nabrała na coś takiego ochoty to chyba postawiłabym na coś innego. Tym bardziej, że mam niemiłe wspomnienia z Otwartym, więc... :D
    Pracy w Świecie Książki to zazdroszczę- oby wszystko się układało jak najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdro pracy bardzo!
    Oczywiście nic z twoich książek nie czytałam xdd

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobry wynik, ale najważniejsze, że większość książek się podobała ';)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna praca! Sama też robię w książkach, tyle że w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyniku :)
    Gratuluję również nowej pracy :) U mnie w mieście też poszukiwali, ale akurat byłam zobowiązana umową z inną :(
    Powodzenia w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bawi mnie ta uwaga do Zakonu Achawy xDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wszystkich wyników! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję pracy :) Książek, które przeczytałaś niestety jeszcze nie znam. Być może po którąś z nich kiedyś sięgnę.
    biblioteczkamoni.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, a co zainteresowało cię najbardziej? :)

      Usuń
  17. Udany miesiąc gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Planuję z yej twojj listy przeczytać Diabolika, ale zobaczymy kiedy mi się to uda :) Jak u mnie w lutym było to raczej już wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pewnie zauważyłaś, mi się ona nie podobała :D

      Usuń
  19. Świetny wynik! Ja dzięki feriom przeczytałam 11 książek w lutym, co u mnie stanowi rekord, a około 20 do mnie przyszło. Bedzie co czytać w marcu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Super wynik i przede wszystkim ta świetna praca!
    Fotobudka jest super! Ja w tamtym roku byłam na kilku weselach i też była jedną z najlepszych atrakcji!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wyniku i pracy. :) Myślę, że i mi do takiej pracy chętnie by się wstawało. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę ci bardzo, że pracujesz w księgarni. Sama bym chciała tak pracować ;P
    Ah ten Zakon Achawy. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę pracy :-) "Diabolika" stoi w martwym punkcie :-D zaczytanego marca :-)

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.