1 cze 2019

PODSUMOWANIE MAJA


Wiecie, biorąc pod uwagę to, że mam wrażenie, że totalnie na nic nie miałam czasu w maju, bo ciągle praca-studia (chcesz mieć wolną majówkę - cierp xD), to udało mi się przeczytać zadziwiająco dużo. I tak tonę w recenzenckich, ponieważ maj był wyjątkowo wysypowym miesiącem, na przeczytanie czeka jeszcze Szał, Oko pustyni oraz najnowsza książka autora Zaklinacza, a jestem w trakcie drugiego tomu Smoczej Straży. Dodatkowo w czerwcu też się chyba na coś zapisałam :D



Dodatkowo ostatnio chodzę cały czas zmęczona, ale winą obarczam pogodę - w słoneczne dni mam więcej energii, a gdy przychodzą znów deszczowe czy zimne, mam dość. W piękny słoneczny dzień wywiesiłam sobie wreszcie hamak na balkonie (było śliczne zdjęcie na fanpage :D)... Nie poleżałam nawet 15 minut, bo nagle zrobiło się ciemno i zaczęło lać... I jak tu nie mieć dość?

Od połowy maja chodzę też regularnie na siłownię, więc muszę wpaść w tryb jeszcze mniej czasu i zakwasy :D Natomiast motywację mam dobrą - Bułgaria we wrześniu, trzeba się popisać na plaży :D 

A co u was? Jakie plany na czerwiec, jak upłynął maj? :)


34 komentarze:

  1. Ja w maju miałam całkiem sporo czasu a przeczytałam chyba tylko trzy książki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale robi się już tak ciepło, że też spędzam raczej czas na innych aktywnościach :D

      Usuń
  2. Pogoda jest w tym roku straszna, też cały czas chodzę śpiąca i zmęczona. Kto to widział taki maj...?
    Ale książek rzeczywiście sporo przeczytałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem przed samiutką sesją, więc czytelniczo wypadam słabo :/ Ale po sesji wszystko nadrobię! :D Gratuluję wyników!

    Pozdrawiam,
    Czytanie Naszym Życiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w maju miałam matury, ale mimo tego udało mi się przeczytać 6 książek, co prawda chyba cztery skończyłam już po definitywnym końcu wszystkich matur, ale jednak nie było tak źle, patrząc na to, że całą majówkę spędziłam na majówce jak każdy stereotypowy maturzysta xDD

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha, mój brat też jest rocznikiem maturalnym i zakazał pożyczać sobie książki przed maturami :D

      Usuń
  5. U mnie maj zakończony z wynikiem 8 książek, co dla mnie, zważywszy na to, że chęci do czytanie jakieś mniejsze były, bardzo dobry wynik. A w czerwcu upragnione wakacje, już za dwa tygodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety należę już do osób, które nie mają wakacji poza urlopem :D Ale ten spędzę w Bułgarii <3

      Usuń
  6. Plan na czerwiec: przeżyć sesję :P Też mam natłok roboty i podobnie, jak ty, tonę w książkach, które chcę przeczytać, a czasu chwilami brak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilami? Ja mam wrażenie, że chwilami, to go mam, a przez większość czasu nie :D

      Usuń
  7. Nie mam tak imponującego wyniku, też obwiniam pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, pogoda daje popalić (dosłownie, wczoraj się spaliłam na kajakach :D)

      Usuń
  8. 6 książek, to naprawdę bardzo dobry wynik. 😊 Chciałabym strasznie przeczytać Odwyk. Mnie udało się przeczytać 9 książek.

    OdpowiedzUsuń
  9. 6 książek jak na zapracowany miesiąc to świetnie! I jeszcze fajne oceny z tego, co widzę. :) Ja miałam teraz matury i niesamowicie się cieszę, że to już za mną. Z tego powodu niewiele czytałam ostatnio. I niestety też nie będę mieć za bardzo wakacji, bo będę pracować. Po gimnazjum to już człowiek rzadko ma czas wolny. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ostatnio trafiam na same dobre książki, ale może mieć to związek z tym, że wiem, że mam mało czasu na czytanie i czytam tylko to, co serio wydaje mi się dobre :D I chyba mam dobrą intuicję :D

      Usuń
  10. Gratuluję wyniku i wszystkich sukcesów :) Odnośnie zmęczenia to mam tak samo... człowiek taki wypompowany i brakuje mu energii ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, teraz też te upały żyć nie dają

      Usuń
  11. Gratuluję wyniku. Co do siłowni to ja jakoś nie mam motywacji, żeby na nią chodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam, tym bardziej, że chcę się pozbyć brzuszka :D

      Usuń
  12. Już czerwiec? Przed chwilą był styczeń! Szybko zleciało, tak szybko, że aż mi się zatarły granice między miesiącami i sama nawet nie wiem co mogłabym powiedzieć o maju, bo czy to już był maj czy jeszcze kwiecień? Książkowo podobnie, stosik zaczętych bardzo duży, ale coś mi się ich kończyć nie chce i sięgam po kolejne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też strasznie szybko czas leci, a w lipcu sesja xd

      Usuń
  13. Mnie też majowa pogoda przyprawiała o ciągłe zmęczenie i brak chęci do wszystkiego. na szczęście wraz z czerwcem zaczęło się lato i można czytać a dworze. Sama mam zamiar nadrobić książkowe zaległości ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych 30 stopniach wolę się chować w domu na razie :D

      Usuń
  14. Bardzo dobry wynik! :) Ta pogoda ostatnio mi też dawała się we znaki, ale w końcu zrobiło się naprawdę ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niby miałam czas, ale niekoniecznie mi się chciało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa i tak, nie samym czytaniem człowiek żyje :D

      Usuń
  16. Znam i lubię królestwo popiołów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje gratulacje, że udało Ci się zrobić tak wiele, ja z reguły czytam jedna książkę w ciągu miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba bym nie przeżyła aby jednej książki D: :D

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.