30 lip 2015

Harry Potter Characters Book TAG by KittyAilla

Hej! Dziś przychodzę do Was z trzecim już TAGiem stworzonym przeze mnie! Inne znajdziecie w zakładce Co tu znajdziecie? Przypominam, że były to TAGi o kotkach i o Pingwinach z Madagaskaru. ☻ Tym razem zamierzyłam się na coś innego, coś, co wszyscy dobrze znacie - jeśli nie czytaliście, to lepiej mi się nie przyznawajcie i jak najszybciej to nadróbcie!

Dzisiaj pragnę Wam przedstawić Harry Potter Characters Book TAG! A więc do dzieła! (ostrzegam długi TAG ^^) I wybaczcie brak obrazków, ale ja nie trawię wyglądu aktorów, którzy grają dane postaci, bo mi nie pasują :D

Harry Potter - bohater powszechnie znany i rozpoznawalny w swoim świecie
No to może Percy Jackson? Czytałam Olimpijskich herosów co prawda, a nie serię o nim bezpośrednio, ale był bohaterem, którego rozpoznawano.

Hermiona Granger - bohater, którego fascynuje nauka
Dawid ze Skrzydeł Laurel. To w końcu on odkrył, że dziewczyna jest wróżką (a przynajmniej, że nie jest człowiekiem)

Ron Weasley - bohater z wielodzietnej rodziny
Stworzyłam kategorię i sama właśnie na niej poległam. Myśl, Kitty, myśl! Mam, np. Arya z Gry o tron (jak i całe jej rodzeństwo, ale ją jakoś najbardziej lubię).

Fred i George Weasley - bohater, który lubi się wygłupiać
Oczywiście Leo, ale pewnie pojawi się jeszcze w tym TAGu, więc myślę dalej. To może bliźniacy - Ulf i Wulf - z Wyrzutków.

Severus Snape - zły bohater, który okazał się dobry
Uh, znowu. Czemu tworzę sobie takie wyzwania? Cóż, może Feliks Feniks z Piratiki? Nie był może bohaterem bardzo złym, ale chciał zaszkodzić Art i jej załodze, ale pod koniec odegrał kluczową rolę pod Drzewem Wisielca.

Artur Weasley - bohater, który lubi eksperymentować i ulepszać różne rzeczy
Leo... Ewentualnie może być Leo.... I chyba Leo. Kurczę, nie pasuje mi nikt inny! A więc niech tak zostanie - Leo z Olimpijskich herosów (on pojawia się ostatnio chyba w każdym TAGu...)

Lord Voldemort - zły bohater z nieciekawą przeszłością
Prawdę mówiąc, takich złych bohaterów jest dużo. Dzieje się tak dlatego, że złe postaci zazwyczaj muszą mieć motyw. Tak więc uważam, że Viserys był złym bohaterem - chciał podbić całe dawne królestwo ojca, źle traktował Dany, był chamski i z nikim się nie liczył... (to bohater Gry o tron). Na pewno możemy mówić o nieciekawej przeszłości, jeśli zabijają ci ojca, brata i matkę, a gdybyś wrócił do kraju - czekałaby cię śmierć.

Draco Malfoy - bohater, który jest przeświadczony o swojej wyższości nad innymi
O, znów pasuje Viserys! Ale nie, poszukajmy kogoś innego... Peter Hayes z Niezgodnej.

Syriusz Black - bohater, który jest wiernym przyjacielem
Nie zgadniecie, kogo znów chciałabym tu wpisać.... Przecież wcale nie Leo! Eh, dobra, myślimy dalej... Horace ze Zwiadowców oraz Ingvar z Drużyny.

Peter Pettigrew - bohater-zdrajca
Bohaterem, który w tej chwili nasuwa mi się na myśl jest Kubuś z Chłopców.

Albus Dumbledore - bohater, który jest dla innych bohaterów autorytetem
Zdecydowanie i bezkonkurencyjnie Halt ze Zwiadowców.

Fleur Delacour - bohaterka, która jest typową kobietą
Sookie Stackhouse z Martwy aż do zmroku. Jak najbardziej typowa kobieta! 

Hagrid - bohater z niebezpiecznym hobby
Kolejne wyzwanie... Do głowy przychodzi mi właściwie tylko Hagrid! Co jeszcze można uznać za niebezpieczne hobby (jak większość osób wie, hobby Hagrida to niebezpieczne stworzenia, jak Aragog, Dziobek, a także książka do Opieki nad magicznymi stworzeniami)? Do głowy nie przychodzi mi inna postać książkowa! Mam nadzieję, że Wam pójdzie lepiej :D

James i Lily Potter - ulubiona literacka para
Leo i Kalipso. Zdecydowanie, niezmiennie. Choć jestem równie ciekawa, jak potoczy się związek Art i Feliksa z Piratiki.

Nominacje:
Wiem, że wśród moich czytelników jest mnóstwo fanów HP, więc nominuję każdego z Was moi drodzy ☻ Na pewno do wykonania TAGu zachęcam: megi94, Dianę, Alicję, Meredith, bookworm, JutisnęJ, brak pomysłu, brokenhalo, Ann, Aleksandrę i Avis. To dziewczyny, które wiem z komentarzy, że na pewno lubią HP, ale mam nadzieję, że takich osób jest więcej i wiele osób zrobi TAG, bo jestem ciekawa Waszych odpowiedzi ☻

Dajcie znać w komentarzu czy macie zamiar zrobić, ew. podrzućcie link do posta :D

I niech Potter będzie z Wami ☻

26 komentarzy:

  1. Fajny TAG, Harry'ego przeczytałam w 6/7, odświeżam sobie teraz serię przed Insygniami śmierci...
    No, ja Aryi na przykład w ogóle nie polubiłam. Na początku wzbudzała sympatię, ale później już nie, ostatecznie zdecydowałam się określić ją jako jedną z nudniejszych bohaterek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Później masz na myśli w GoT czy w kolejnej części? ☻
      Nwm, ja lubię takie bohaterki, które mają męskie zachowania, cóż poradzić - tak samo Art z Piratiki ☻

      Usuń
  2. Świetnie to wszystko wymyśliłaś. Sama uwielbiam Harry'ego, także bardzo możliwe, że również wykonam ten tag u siebie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób, rób - ja kocham i robić i czytać Wasze odpowiedzi ☻

      Usuń
  3. Jejku, dziękuję za nominację i to w tagu o Potterze.... Trafiłaś z tym tagiem w moje serce, kochana! Myślę, że pojawi się u mnie już jutro, chociaż po przeczytaniu tego wpisu wiem już, że to będzie wymagające zadanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem autorką, a miałam problemy :D Zwłaszcza liczę na odnalezienie jakiegoś bohatera z niebezpiecznym hobby :D

      Usuń
  4. Zrobię na 100%! Chociaż już widzę, że łatwo nie będzie, ale postaram się wrzucić w weekend;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam ♥
      Hahah, nawet mi nie było łatwo, a ja to wymyślałam :D

      Usuń
  5. Z Harrym Potterem dorastałam i nawet teraz, gdy mam już 18 lat to chętnie oglądam filmy o nim, a po Twoim TAGU naszła mnie ochota na odświeżenie tej serii :*
    Zgadzam się, co do Halta, bo to świetna postać i co do Petera :)
    Niestety nie czytałam jeszcze o przygodach Percy'ego, ale z pewnością kiedyś to nadrobię!
    Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o przygodach herosów bardziej, Złodziej pioruna jeszcze przede mną :P
      Ja filmów nie znoszę :P Ale, moja kochana rówieśniczko, odświeżaj, odświeżaj - ja też to planuje (nieważne, że po raz chyba 8 xd )

      Usuń
    2. Harry forever <3 Będę to czytać jeszcze przez wiele, wiele lat, a moje dzieci pójdą do Hogwartu XD

      Usuń
    3. Moje nawet jeśli nie pójdą do Hogwartu, to będą zmuszone zapoznać się z całą serią czytaną na dobranoc :D
      Oczywiście zachęcam i Ciebie do zrobienia TAGu, jest on dla wszystkich Potterowych fanów :D
      Ja mam zamiar spróbować przeczytać pierwszą część po angielsku już od pół roku :D Stwierdziłam, że skoro znam na pamięć te książki to tym łatwiej będzie mi czytać oryginał :P

      Usuń
  6. Nie ma to jak Harry Potter pamiętam, że od właśnie tej serii zaczęłam nałogowo czytać! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag! :D Bardzo dziękuję za nominację, na pewno wkrótce odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, Potter. Filmy mi się podobały, ale dwie pierwsze części książek mnie... znudziły. Mimo to chcę powrócić do tej serii i zapoznać się lepiej z książkowym pierwowzorem. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, uważam, że HP najlepiej się czyta w wieku 12-14 lat, potem można się wciągnąć, ale już chyba nie pokochać. Ja czytałam mając chyba 10-11 lat i czytała wtedy moja mama i ja pokochałam, jej się podobało, ale nic poza tym :)

      Usuń
    2. Ja właśnie jakoś w tym okresie czytałam i się zanudziłam na dwóch pierwszych tomach. Mam jednak nadzieję zapałać miłością do HP.

      Usuń
  9. S. Snape - przychodzi mi namyśl Warner z książki "Dotyk Julii" :)
    Bardzo ciekawy tag :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czemu, ale coś przeczuwałam, że taki TAG się w blogosferze pojawi, a autorką będziesz Ty. :D
    Super Ci wyszło! Co prawda, ja książek o Harrym jeszcze nie przecz..ekhm..ekhm.. (:D), ale właśnie za chwilę będzie czwarta część w telewizji, tak więc idę się dokształcać C:

    Nie no, świetny post! Jeśli ktoś mnie nominuje, muszę zrobić. Koniecznie! ^^
    LimoBooks :)


    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, zasługujesz na mega klapsa w tyłek. A nie! Klapsy są niezgodne z prawem, a więc nie mogę. W każdym bądź razie, dałaś mi taką zagwozdkę, że dwa dni siedziałam i poszukiwałam w pamięci bohaterów pasujących mi do wymyślonych przez siebie kategorii. Wiedz, że się zemszczę, choć uporałam się już z całością i możesz zapoznać się z moimi odpowiedziami na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za nominację :) Zrobię ten TAG najpewniej w przyszłym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co prawda przeczytałam tylko sześć część HP i ogólnie najpierw widziałam filmy, ale bardzo lubię HP. :D :D Dzięki za nominację! Tyle że nie wiem, kiedy na nią odpowiem, bo to już chyba siódma czy coś z kolei, którą dostałam... :O
    Niektóre pytania są naprawdę wymagające i trochę się ich obawiam. :D
    Widzę, że dużo tu Leo. :D Nie czytałam Olimpijskich herosów, niestety, ale może kiedyś. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny tag, gratulacje, że udało się go Tobie wymyślić i jeszcze samej odpowiedzieć. Może kiedyś go wykonam ?
    Pozdrawiam :)
    ksiazkowepodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.