11 lip 2015

Wasze opinie

Żeby dać trochę na luz, zasypuję Was TAGami. A dziś post z innej serii. Pora na Wasze opinie. Pod tym postem:
a) komentujecie książki, których tytuły zaraz podam
b) możecie mi polecać książki, które uważacie za fajne (podrzucajcie też linki do recenzji)

Tak więc mam nadzieję, że ta seria postów się przyjmie. Ponieważ do mojej listy must read non stop dochodzą nowe tytuły, a bardzo mało z niej odchodzi, postanowiłam robić takie posty, aby poznać Wasze opinie na temat danych książek. A że lista ta za długa być nie może - zachęcam do polecania mi książek, które Wy uważacie za fajne, wstrząsające, bajeczne etc. :)

A więc w dzisiejszym rozdaniu Waszych opinii:



9 komentarzy:

  1. Nie czytałam żadnej z nich. *taki wstyd* :c
    Z tego co słyszałam, Nesbo pisze dobre książki i spotykałam się z wieloma pozytywnymi komentarzami na temat jego twórczości. A Artemisa kiedyś zaczęłam chyba, ale.. nie moje klimaty. Zdecydowanie nie moje :x

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nie czytałam żadnej z tych książek :)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przedstawionych książek akurat żadnej nie kojarzę, ale Eoina Colfera znam z jednej książki - "Lista życzeń", która była, no cóż, tylko okej.
    Od siebie polecę ci "Pisane szkarłatem" Anne Bishop, bo to cudowna książka. Recenzja u mnie będzie wkrótce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z tych książek, a kojarzę jedynie "Karaluchy" i "Artemisa Fowla". ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam nic z tego, co tutaj wymieniłaś. Jeżeli chodzi o książki, które ostatnio przeczytałam i polecam to... "Posępną litość" czytałaś? Jest dość ciekawa, choć ja z trudem wytrwałam pierwsze sto stron. Potem akcja się rozkręca i zamienia w ciekawą książkę. Polecam też "Szklany tron" - przede i nade wszystkim - seria jest świetna, poruszająca i po prostu ją uwielbiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam tylko Artemisa. :D I to kilka lat temu, ale wtedy byłam nim urzeczona! Doprawdy, szkoda, że w bibliotece były tylko trzy tomy, bo tak to przeczytałabym wszystko. :P A teraz... to już nie pamiętam, co się tam działo. :P Ale z chęcią bym sobie przypomniała. ^_^ W końcu pomysł jest świetny, jego wykonanie również zapamiętałam jako świetne, bohaterowie też są nieźli (ciekawe, czy cały czas bym lubiła tego ochroniarza? (pomińmy fakt, że zapomniałam, jak się nazywa)). :D
    Cóż innego mogłabym polecić, jeśli nie Sagę Księżycową? XD Co prawda, wiem, że nie przepadasz za science-fiction, ale to nie jest takie typowe science-fiction, więc może... no nie wiem, sama musisz się przekonać. XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnej nie czytałam, ale czytałam dobre recenzje o książkach Jo Nesbo ;) Pozdrawiam, Maniaczka
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie miałam okazji przeczytać żadną z tych książek, ale o ''Wilczym tropie'' słyszałam dużo różnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie znam żadnej z podanych przez Ciebie książek. Serdecznie polecam "Kochając pana Danielsa". Recenzja powinna niedługo zagościć u mnie ;)

    Myślę, że nasza znajomość rozwinęła się bardzo dobrze, a więc dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.