6 gru 2015

Santa Claus' Factory TAG by Suomi Anne & KittyAilla

Witajcie w ten Mikołajkowy dzień! Zamiast słodyczy ja i Suomi mamy dla Was zapowiedź cudownej zabawy oraz poprzedzający ją TAG! :)
Tak, podziwiajcie mojego Mikołaja :D

Święta coraz bliżej, a my postanowiłyśmy umilić Wam ten czas maratonem świątecznym, który odbędzie się 26-30 grudnia. Poprzedzamy go, w ramach mikołajkowego prezentu dla Was, TAGiem naszego wspólnego autorstwa. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam Was do fabryki Świętego Mikołaja! :) (a o maratonie dowiecie się więcej pod koniec posta ^^)

TAG polega na przygarnięciu pięciu książeczek, ustalenia ich losowej kolejności, a następnie wylosowania z nich dwóch postaci do konkretnych kategorii oraz ocenie trafności losowania ^^ 

Moje książki wybierała Suomi, za to na jej blogu pojawią się książki wybrane przeze mnie specjalnie dla niej.

Złota krew - Mikołaj i Pani Mikołajowa
Nie jestem seryjnym mordercą - Elfy producent i łasuch
Pachnidło - Elfy pstonik i leniuch
Zdrowe zwłoki - Rudolf i Niegrzeczne dziecko
Mroczny sekret - Grzeczne dziecko i Camper


Mikołaj, czyli bohater, który w jedną noc obleci cały świat na swoim Rudolfie, rozdając dzieciom słodycze!
Apollo, czyli jeden z Cenzorów... O nie! Ależ to będzie niewypał! On był z tych złych przecież... Totalnie nie widzę go w roli Mikołaja...

Pani Mikołajowa, która będzie się troszczyła o Mikołaja
Evey, biedna Evey byłaby wspaniałą Panią Mikołajową, ale nie dla takiego Mikołaja. Ogółem to pierwszą postacią, którą wylosowałam był Matteo, ale no... Musiałam wylosować kobietę, chociaż... Chociaż Matteo też by się chyba nadawał na Panią Mikołajową :D

Elf-producent, czyli postać, która zaprojektuje Twój prezent
Ted Rask, prezenter wiadomości... Jakby mi zaprojektował zabawkę z taką melodramatyczną barwą, jak jego wiadomości o seryjnym mordercy to bym go odnalazła i ukatrupiła.

Elf-łasuch, czyli bohater, który zje z Twojej choinki wszystkie słodycze
Pan Crowley. Ten staruszek bardzo by przytył, próbując zjeść moje choinkowe słodycze, ale hm, bałabym mu się wejść w drogę - ci co czytali, wiedzą dlaczego ^^

Elf-leniuch, czyli postać, która będzie spała podczas pracy
Baldini śpiący w czasie pracy? Nie, to mi do niego nie pasuje. Przecież on musi wszystko mieć na oku :D

Elf-psotnik, czyli postać, która zrobi kawał Mikołajowi
Musiałam sobie akurat przypomnieć, kim była postać Richisa, ale Google jak zwykle okazał się pomocny. Faktycznie bohater ten był sprytny, ale niestety nie miał za grosz poczucia humoru.

Rudolf, czyli postać, która pociągnie sanie Santa Clausa
Emancipor, lokaj... W sumie przystosowany do służenia, nawet bystry... Pewnie dałby radę :D

Niegrzeczne dziecko, które dostanie rózgę.
Elas.. W sumie gdyby spojrzeć na sam początek książki to zasłużyła na rózgę, choć pod koniec już zaczęła się poprawiać...

Grzeczne dziecko, które dostanie wymarzony prezent.
Mademoiselle LeFrage... W sumie nic do niej nie mam, niech sobie dostaje ten wymarzony prezent ^^

Camper, który podejrzy Mikołaja.
Felicity zdecydowanie byłaby zdolna zaczaić się i podejrzeć Mikołaja!

Do tego wspaniałego (ach, moja wrodzona skromność :D) TAGu nominuję:
Mam nadzieję, że będzie bawić się równie dobrze, co ja! Zachęcam Was też do wstawienia bannerka TAGu do posta :D

Wracając do maratonu, krótko i na temat. W okresie od 26 do 30 grudnia mamy zamiar zorganizować z Suomi Świąteczny Maraton Czytelniczy. Przez pięć dni planujemy przeczytać pięć książek dopasowanych do konkretnych, wymyślonych przez nas i związanych ze świętami BN książek. Serdecznie zapraszamy Was do zabawy i aktywnego udziału! Jeśli pomysł wypali, planujemy robić takie maratony razem od czasu do czasu ^^ Więcej informacji zamieścimy przed świętami BN, ujawnimy kategorie oraz podrzucimy link do grupie na Facebook'u, gdzie będziemy wspierać się nawzajem, chwalić wynikami oraz pisać swoje maratonowe plany. Mam nadzieję, że się przyłączycie! :)

32 komentarze:

  1. Wyjątkowo aktualny TAG:) Dziękuję za nominację, postaram się zrobić niedługo;) A co do maratonu to będzie dotyczył fantasy, czy bardziej ogólny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wybierasz książki - my podrzucamy jedynie kategorie ^^

      Usuń
  2. Super tag!! :D
    Buziaki ! <3
    http://fantastyczneksiazkix3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Wam wyszedł ten TAG! Masz rację, Apollo nie pasuje do roli Mikołaja :D
    Już nie mogę się doczekać maratonu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie pasuje :D
      Około 14.12 powinien się pojawić post dotyczący maratonu ^^

      Usuń
  4. Żadnej postaci nie znam, więc na temat dopasowania raczej się nie wypowiem, ale muszę powiedzieć, że TAG wyszedł świetnie ;)
    Lecę teraz do Suomi - może u niej będzie ktoś, kogo znam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się nie mogę doczekać Waszego maratonu! Super macie pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny TAG, więc skaczę z radości na myśl o nominacji :D Koniecznie muszę go zrobić i to już niedługo ^^
    Co do maratonu - kolejna super inicjatywa! Jeszcze nie wiem czy się dołączę, bo znam siebie i wiem, jak to bywa z moim czytaniem w maratonach, ale.. zobaczymy ^^

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączasz, dołączasz do maratonu :D Będzie wolne - dasz radę :D
      Czekam na TAG ^^

      Usuń
  7. Ale super tag! Chętnie bym go podkradła, ale obawiam się, że jestem zakopana w zaległych tagach... A w Maratonie chętnie bym wzięła udział (bo w końcu w jakimś normalnym czasie, a nie w środku tygodnia :D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz go wykonać za rok ^^ zapisać sobie i mieć na zaś :D
      no my z Suomi też właśnie tak stwierdziłyśmy, że to dużo lepszy termin :D

      Usuń
  8. Wspaniały tag!
    Obserwujemy? Daj znać u mnie!
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bawię się w obs za obs, wybacz, ale nie prowadzę bloga dla statystyk tylko dla siebie i czytelników ^^

      Usuń
  9. łał świetny TAG i pozysł z książkowym maratonem :) zawsze można się zmotywować, żeby więcej w miesiącu przeczytać książek ♥
    pozdrawiam,
    http://ksiazkiponadniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, mam nadzieję, że weźmiesz udział! :D

      Usuń
  10. bardzo fajny tag! ;)

    + kiedy będą wyniki konkursu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyniki już są :D Ostrzegałam, że trochę się przełożą :D

      Usuń
  11. Dziękuje za nominację, która spadła po prostu mi jak worek prezentów od Mikołaja z nieba xD ( ach moje porównania :D )
    TAG już za chwilkę u mnie ;D
    Co do maratonu to jest najlepsze co może być! :D
    Jestem na tak xD <3
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, widziałam już TAG i rozumiem czemu prezent od Mikołaja :D
      Już 14 pojawią się kategorie <3

      Usuń
  12. A ja mam trochę inne pytanie, z innej beczki - ominęły mnie wyniki konkursu czy jak? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki świąteczny TAG idealnie wprowadza w świąteczny nastrój :) Być może skuszę się na Wasz maraton, z racji tego że będzie sporo wolnego i sporo czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego właśnie organizujemy go w tej przerwie - mam nadzieję, że się skusisz ^^

      Usuń
  14. Bardzo ciekawy pomysł na TAG. A Maraton Czytelniczy związany ze świętami też brzmi zachęcająco ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ech, niestety żadnej postaci nie znam. ;x
    Ale super TAG!!!!!! Podoba mi się!!!!!
    Postaram się go wykonać na Boże Narodzenie, żeby tak pasowało mi było super!! <3
    Ale mogę sama sobie wybrać książki? :D
    I w ogóle ma ich być w końcu: 4 czy 5? :D No bo pasuje 5, ale piszesz, że 4. :P Obstawiam, że 5 jednak, ale ta 4 mnie zmyliła już. :D XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5, już poprawiam :D Pierwszy zamysł był na cztery i się pomyliłam :D
      Tak, możesz ^^ oczywiście! :D My z Suomi, żeby było ciekawiej wybierałyśmy sobie nawzajem, żeby było tak... bardziej zaznaczone, że to wspólne ^^
      Czekam na Twoje rozwiązanie TAGu ^^ ♥

      Usuń
  16. Żadnej postaci nie znam ale tag jest znakomity!

    Mam nadzieję, że uda mi się wziąć udział w waszym maratonie!

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.