14 gru 2015

The Christmas Marathon with Books by Suomi Anne & KittyAilla

Obiecałam z Suomi maraton świąteczny, a więc wypadałoby Was poinformować wcześniej o kategoriach, abyście mogli wybrać książki! ☻
Ponadto >TUTAJ< funkcjonuje grupa wsparcia, do której serdecznie zapraszamy! ☻
Maraton odbędzie się w dniach 26-30 grudnia. Wybrałyśmy takie dni, aby większość z nas miała wolne i nie musiała dzielić czasu na książki z czasem na szkołę, pracę etc.
A teraz Mikołaj Kitty przedstawi Wam kategorie. Podpowiem Wam również, że to samo dzieje się w tej chwili na blogu Suomi! (której dodatkowo zawdzięczamy grafiki, yay ♥) ☻


Książki Christie zdecydowanie należą do klasyków. Wiem, że nie dałabym rady w jeden dzień przebrnąć przez Opowieść Wigilijną, która jest najlepiej znanym klasykiem świątecznym, więc postanowiłam postawić na coś lekkiego, przyjemnego i szokującego - mam nadzieję, że Królowa Kryminału mi to zapewni ^^




Autor intryguje mnie od jakiegoś czasu, a tytuł mówi sam za siebie (w swojej biblioteczce osobiście posiadam Błazna autora, a to niestety będzie książka wypożyczona). Co się stanie i o jaki świąteczny terror chodzi? O tym mam zamiar przekonać się drugiego dnia naszego świątecznego maratonu. Oczekuję zdecydowanie dużej dawki humoru!


Miałam duży wybór - dostaję masę książek od chrzestnej. Więc spojrzałam na grzbiety i stwierdziłam, że w chwili wybierania książek ten intryguje mnie najbardziej. Kryminał, w który wplecione zostały narkotyki oraz młode ofiary. Zadarcie z dilerem może być dla głównej bohaterki bardzo niebezpieczne. (tak, święta, a ja mam fazę na kryminały xD)



Miałam mały dylemat - jak wybrać przypadkowo książkę. Rozwiązałam go bardzo łatwo! Spojrzałam na moją biblioteczkę i ta książka, która nieprzeczytana rzuciła mi się w oczy jako pierwsza - wygrała. Widzę, że poza kryminałami i terrorem w święta, nareszcie coś względnie spokojnego - polecane fanom Harry'ego Pottera (więc kupiłam całą trylogię)

Najbliżej Sylwestra zapoznajmy się z książką z czerwonym elementem - kuszącym, odważnym (sukienki w tym kolorze są bajeczne na Sylwestra!). W moim wypadku będzie to książka z serii Assassin's creed, do której przymierzam się już od jakiegoś czasu, a teraz na pewno ją przeczytam! W końcu nie odpuszczę sobie we własnym maratonie :D Jestem bardzo ciekawa, jak potoczą się dalsze losy Ezia!


Oto moje plany maratonowe. A jak Wasze? :) No moim blogu będę opisywała codziennie moje postępy w maratonie. W etykietkach możecie go znaleźć pod Świąteczny Maraton Czytelniczy.

34 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać! :D
    Kurcze tylko skąd ja jakiś klasyk wytrzasnę ? O.o
    Biblioteko nadchodzę! :D
    Biorę udział - to jasne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhaha, myśl, myśl i przedstawiaj plany jak najszybciej, bo ciekawa jestem ^^

      Usuń
  2. Cudowna akcja, w święta bd mnóstwo czasu więc z pewnością wezmę udział :3
    Tylko ten klasyk, będę długo nad nim myślała xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chcesz wziać udział :D Podpowiem ci, ze ja sama pytałam Wujka Google ^^

      Usuń
  3. Kategorie bardzo fajne, sama niestety w maratonie udziału nie wezmę, bo całą przerwę między świętami a sylwestrem spędzam w pracy;(

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, biedna :( Szkoda, bo miałam nadzieję, że poczytamy razem :(

      Usuń
  4. powodzenia, ja już mam wybrane książki na przerwę świąteczną. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty, ale Opowieść Wigilijna jest króciutka xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi raczej nie wyjdzie :/ Mało potencjalnych kandydatów
    Pozdrawiam
    http://czytaniapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn, jeżeli chodzi o książki? :D E tam, spróbuj ^^

      Usuń
  7. Niestety ja również w święta pracuję, więc wolnego czasu nie będę miała :( A przydałoby się go trochę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Ale rozumiem - ja pracuję chyba tylko jeden dzień, więc nie najgorzej :D

      Usuń
  8. Nie wezmę udziału w tym maratonie czytelniczym, ale życzę powodzenia w realizacji wyzwań. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kategorie są świetne! Już zaczynam myśleć, jakie książki przeczytam podczas maratonu ;) W ramach pierwszej kategorii chyba również sięgnę po "Morderstwo w Boże Narodzenie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam an rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, jak ja uwielbiam reklamy na blogu! (zostawiam ten komentarz tylko po to, aby wyrazić swoją frustrację i niezadowolenie w związku z promowaniem siebie/swoich akcji, a nie poświęceniu chociaż kilku minut na zapoznanie się z treścią posta i skomentowanie chociażby kilkoma słowami...)

      Usuń
  11. Świetny pomysł, ciekawe kategorie! Sama chętnie wzięłabym udział, lecz niestety tegoroczną przerwę Świąteczną mam zapracowaną, ale może uda mi się przeczytać chociaż jedną książkę pasującą w klimaty świąteczne :)
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie przeczytać chociaż jednej świątecznej książki to byłby grzech :D

      Usuń
  12. Huh, te maratony coraz popularniejsze, albo mi się wydaje xD
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, ja znam do tej pory tylko BookAThon i był jeszcze jakiś mniej znany :D A my pomyślałyśmy o własnym, bo tamte nie są organizowane wtedy, kiedy ludzie w większości mają wolne :D

      Usuń
  13. Chętnie wezmę udział ale tym klasykiem to mnie załatwiłyście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha, szukaj, szukaj, trzeba się zapoznać z jakąś klasyką ^^

      Usuń
  14. Pomysłowy maraton! ^_^ Ale wiesz, że raczej nie biorę w takich udziału. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, nie musisz brać udziału w pełni, ale możesz spróbować przeczytać choć ze dwie książki w podanych kategoriach i to już będzie sukces ^^

      Usuń
  15. Ja się chyba skuszę na ten maraton :3 Tym bardziej, że na pierwszy dzień idealnie pasuje mi Twoja pierwsza pozycja, którą bardzo chciałam przeczytać w te święta :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie, mogę relacjonować na swoim blogu, jak mi idzie?
    Pozdrawiam,
    Kaja;)

    PS: Masz piękną grafikę bloga;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Jasne, to nawet wskazane :D Najlepiej wstaw też plany i podeślij link :) Zapraszam także do grupy na FB :)
    Dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny pomysł, teraz powinnam mieć więcej czasu i wyrobić się z czytaniem także chętnie wezmę udział:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.