7 gru 2015

Wyniki Konkursu i losowania!

Witajcie!
Spóźnione, ale są :) Wyniki Konkursu i losowania. Co prawda konkurs odbyć się nie powinien - nie dostałam aż tylu prac, ale postanowiłam docenić pracę tych, którzy prace mi wysłali i go rozstrzygnąć :) Do losowania za to zgłosiło się 37 osób (to i tak duży wynik, spodziewałam się, że będzie mniej :D). Wiele z Was ma losy dodatkowe. Od razu mówię - wpisywałam je na listę losowo, aby nie były blisko siebie, bo uważam, że wtedy macie większą szansę w takiej liczbowej rozsypce - to tak, jakby wrzucić je do miseczki pocięte - wiadomo, że Wasze nicki nie będą wtedy obok siebie.


A kto ma numerek 67? Do kogo powędruje Szklany tron? :)


Gratuluję użytkownikowi amp H! E-mail z wiadomością o wygranej już do Ciebie poszedł! :)


Z konkursem miałam gorszy problem, ponieważ wysłaliście mi bardzo ciekawe propozycje i teksty. Musiałam wybrać niestety tylko jeden i było to zadanie nadzwyczaj trudne! Zwłaszcza, że losowanie wygrał akurat uczestnik, którego chciałam nagrodzić w konkursie, ponieważ teraz rozumiem chyba nazwę Twojego bloga - Z piórem wśród książek. Piszesz genialnie! Ale tak, jak zaznaczyłam w regulaminie, jedna osoba nie może wygrać i tu i tu.
Tak więc kogo wybrałam? Wasze prace były wspaniałe, o czym już wspomniałam. Pojawił się fanfik HP, fanfik Zmierzchu, fanfik Clary Fray, fanfik Darów Anioła, fanfik Ludzi Bezdomnych... Ja wybrałam połączenie fanfików. Autora tego tekstu zaintrygowała mnie swoim pomysłem, opisała bardzo ciekawie, spójnie i logicznie całość. W moim przekonaniu to bookworm zasłużyła, aby wygrać konkurs, chociaż decyzja była bardzo ciężka!
E-mail z informacją już poszedł, a pod spodem w pliku jpg. (zapobiegając skopiowaniu, ale też nie chciałam wcześniej informować Agaty, a wysłała mi pracę w pdf i nie mogłam jej tak ładnie skopiować :D) praca zwyciężczyni! (Oczywiście, po kliknięciu na zdjęcie, zrobi się ono czytelniejsze :)) Chętnie poczytałabym więcej niż tylko zarys tego fanfiku! A Wy co myślicie? :)
Dziękuję wszystkim uczestnikom!

16 komentarzy:

  1. Gratuluję! <3
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwycięzców! :D
    Jejka opowiadanie na prawdę świetne :D No i Syriusz *-* o mnio mnio ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej zamysł niż opowiadanie, ale z tego może wyjść coś cudownego! Teraz trzeba przycisnąć Agatę, żeby napisała nam fanfika całego :D

      Usuń
  3. Aaaaa, ale się cieszę! Dziękuję za wyróżnienie, cudowny prezent mikołajkowy <3
    Teraz jak czytam mój fanfik to wyłapuje błędy i przydałyby się poprawki, ale generalnie to sama się wciągnęłam strasznie i chyba będę sobie pisać tę historie i ją rozwijać :D
    Jeszcze raz dziękuje za wyróżnienie i gratuluję zwycięzcy losowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, zawsze znajdzie się w swojej pracy błędy po czasie ^^ Ale jeśli tylko zaczniesz pisać ten fanfik - ja poproszę link do bloga lub życzę sobie rozdziały na e-mail :D
      Prezent wyślę już dziś :D

      Usuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhaha, ojej, szkoda, że amp H nie zajrzał i nie dowiedział się, że jest dziewczyną :D

      Usuń
  5. No szkoda, że nie ja wygrałam Szklany tron...XDD
    Nie no, oczywiście gratuluję. :P ^_^

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.