28 gru 2015

Dzień trzeci maratonu - narkotyki, psychiatra i co to w ogóle było? o.O

Okay, pamiętacie, kończyłam dzisiaj Najgłupszego anioła. W nocy doczytałam do jakiejś 70 strony... Więc tak... Postanowiłam, że wszystkie recenzje pojawią się po maratonie. Jednak muszę Was zapytać, co to kurde było? o.O Na wstępie autor ostrzega, że książka może być niesmaczna, pojawią się tam akty kanibalizmu (ale czy jeśli zombie pożera mózg to jest kanibalizm?), dużo seksu... Ja do tej pory nie wiem, o co kaman :D Tzn. nie, że nie zrozumiałam treści książki, zresztą nawet wciągającej, choć zdrowo porąbanej - ale jak ludzki umysł mógł wymyślić tak chorą historię i przenieść ją na kartki? :D (mam lepsze pytanie - dlaczego mi się to podobało? o.O)

Zaczęłam też Ciało. I powiem Wam tyle - czeka mnie zarwana noc :D Zdecydowanie! Tess Gerritsen potrafi wciągnąć - a ja jestem jakoś w połowie książki i grzechem byłoby ją odłożyć!

Ogółem na razie trafiają mi się same ciekawe książki, wciągające :) A jak mają się sprawy u Was? :)

24 komentarze:

  1. No to życzę miłej nocy z książką w dłoni :D W maratonie udziału nie biorę, ale inne książki mnie wciągają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Christopher Moore tworzy dziwne książki :D Ma specyficzny styl i całkowicie rozumiem Twoje odczucia chociaż akurat tej pozycji nie czytałam. Jeszcze parę jego powieści leży u mnie na półce, więc tylko czekam na wolną chwilę aby po nie sięgnąć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, jest bardzo dziwna :D Ale polubiłam go :D Mam też Błazna :)

      Usuń
  3. Mi na razie też trafiają się ciekawe książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że ciekawe, gorzej, jakby były nudne, jak flaki z olejem xD

      Usuń
  4. Ja czytam narazie książki które dostałam w prezencie na święta:) pozdrawiam wi-kusia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. to sięgaj, w styczniu recenzja to pewnie jeszcze większej ochoty ci narobię :D

      Usuń
  6. Podziwiam wszystkich, którzy biorą udział w maratonie. Ja już tydzień czytam jedną książkę i dalej końca nie widzę, chociaż naprawdę mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogólnie szybko czytam :D raczej chodzi o chęć czytania aż 5 dni:D

      Usuń
  7. Tess i jej cykl o Jane Rizzoli i Maurze Isles po prostu niszczy system!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah, po tym co przeczytałam to faktycznie wynika, że to bardzo dziwna książka! Miłej nocy z książką :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy sięgnęłabym po Najgłupszego anioła, ale ta druga książka mogłaby być ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem tak - w recenzji dowiesz się więcej i może się przekonasz :)
      Yup, była ciekawa ^^

      Usuń
  10. Kocham nienormalne książki, których treść przechodzi moje pojęcie. Rzadko na nie trafiam, ale Ty mi ułatwiasz zadanie. (A lista się wydłuża...).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahha, miło mi <3 więc zabieraj się jak najszybciej za Najgłupszego anioła :D Ja zabiorę się za Błazna i ci powiem czy też jest porąbany :D

      Usuń
  11. Jak dotąd przeczytałam dwie książki pani Tess G.i niestety nie byłam zadowolona, szczególnie z "Osaczonej". Może polecasz coś lepszego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie musi być autorki (choć autorkę to Christie ^^) to Dan Wells i jego "Nie jestem seryjnym mordercą" :) Oraz Beckett i "Chemia śmierci" <3

      Usuń
  12. Nie słyszałam o tej książce, ale powiem Ci że mnie zaciekawiłaś xD
    Mój maraton, no powiedzmy że mogło by być lepiej xD
    Dotyk Julii błe ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten Najgłupszy anioł wydaje się być naprawdę dziwną książką. Nie wiem, czy chciałabym ją przeczytać. XD

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.