15 gru 2015

LBA #26

O nie! Kończą mi się nominacje :D Dziękuję jednak Tinie za bardzo ciekawe pytania, na które zaraz odpowiem - i za bardzo trudne pierwsze pytanie, nad którym serio musiałam długo siedzieć! :D

1. Jakie jest Twoje najmniej realne marzenie?
Moje marzenie... Hm, zastanawiam się nad dwoma, ale raczej mniej realistycznym jest to, że będę miała wielki dom z ogrodem, prywatnym basenem oraz SPA... Także ten - wiem, realne bardzo ^^

2. Jak widzisz siebie za 5, 10, 15 lat?
5 lat - mieszkam z Misiem, pracuję, może zaczynamy myśleć o dzieciach
10 lat - jestem mamą dwójki dzieci - dwóch chłopców, pracuję w branży reklamowej, wydałam książkę
15 lat - jestem znaną autorką (może nie mega, ale jednak znaną), prowadzę własny interes i mam dużo czasu dla rodziny, często chodzę na fitness, strzelectwo i sztuki walki, mam w domu prywatną bibliotekę i tyle kasy, że co wakacje wyjeżdżam w inne ciekawe miejsca leniuchować i czytać!

3. Najpiękniejsze miejsce, które odwiedziłaś/odwiedziłeś?
Uwielbiam morze. Morze jest piękne - rozbijające się o brzeg fale, statki na horyzoncie... Ale byłam też w Bieszczadach i ciężko mi zdecydować... Ogółem uważam, że nienaruszona natura jest piękna - nawet, jeżeli prawie straciłam but w bagnie ^^

4. Jesteś typem optymisty, pesymisty czy raczej realisty?
Pomieszaniem realisty z optymistką. Nie miewam myśli pesymistycznych. Na wszystko patrzę raczej obiektywnym okiem realistki, ale aby się zmotywować i nie zwariować w tym świecie trzeba być jednak trochę optymistką!

5. Najgorsza przeczytana książka?
Co ciekawe - nie powiem, że Zmierzch. Bo styl autorki nie był zły - tylko powieść. Najgorsza książka... Głos A. Bishop. Zdecydowanie. ta książka, choć króciutka tak skutecznie zniechęciła mnie do autorki, że nawet mimo wielu pozytywnych opinii, nie potrafię się do niej przekonać.

6. Kim chciałaś/chciałeś zostać w dzieciństwie?
A kim nie chciałam? :D Piosenkarką, modelką, sprzedawczynią w osiedlowym sklepiku, fotografem, aktorką... Oj, mnóstwo tego było!

7. Jesteś osobą sentymentalną?
Zależy. Są rzeczy, których nigdy bym nie wyrzuciła, a gdyby się zniszczyły, byłoby mi bardzo smutno. Nigdy też nie wyrzuciłam rzeczy, które dostałam od mojej byłej już przyjaciółki - nie umiem tego zrobić.

8. Ulubiony bohater książkowy?
Leo ♥ (Olimpijscy herosi)

9. Jakie są Twoje ulubione seriale?
Pingwiny z Madagaskaru to jedyny serial, jaki oglądam i chciałabym, aby powstały nowe odcinki.

10. Zdarzyło Ci się nie obejrzeć Kevina w okresie świątecznym?
Erm, tak prawie co roku mi się to zdarza.... ^^ Niezbyt lubię Kevina.... :D

11. Święta w niewielkim gronie czy z większą liczbą gości?
Ja ogólnie w tłumach jestem aspołeczna, więc wolę niewielkie grono osób, najlepiej rodzinę.

Uwaga, uwaga! tym razem nawet kogoś nominuję ^^
A żeby było ciekawiej, było to pierwsze jedenaście osób, które akurat dodały post na moim pulpicie na Bloggerze (na dzień 11.12.15 sprawdzane o godzinie 22:29)!
  1. Olivie Fray
  2. *Nataleczka*
  3. Michalina Miśka
  4. Agata s
  5. Filigranoowa Juliet
  6. dobra.książka
  7. Cynamonkatiebooks
  8. Patrycja Grzybek
  9. megi94
  10. Marta Tadych
  11. bookworm
Zrządzeniem losu wylosowały się same dziewczyny! :D

A oto pytania dla Was:

  1. W Święta nie może zabraknąć...
  2. Kim chciałabyś być w Fabryce Św. Mikołaja?
  3. Książka z najlepszym świątecznym klimatem?
  4. Mój wymarzony bożonarodzeniowy prezent to...
  5. Czy masz w swojej biblioteczce książkę, której za nic w świecie byś nie oddała? Dlaczego, jeżeli tak?
  6. Gdybyś mogła wydać książkę w dowolnym wydawnictwie, które byś wybrała?
  7. Żadna kobieta nie może się według mnie obejść bez...
  8. Spotykasz dżina - masz trzy życzenia. Pamiętaj jednak, że dżiny są chytre i zawsze znajdą jakiś haczyk - jak wypowiedziałabyś życzenia?
  9. Lubisz ubierać choinkę?
  10. Jakiego autora najchętniej byś poznała i spędziła z nim cały dzień w dowolnie wybrany przez siebie sposób?
  11. Jak wyglądałaby zakładka zaprojektowana przez Ciebie? :)

22 komentarze:

  1. Ciekawe masz marzenia. Życzę Ci, by udało Ci się zrealizować z nich jak najwięcej. :)
    Mowa o najgorszej przeczytanej książce i nie pada "Zmierzch" czy "Pięćdziesiąt twarzy Greya" - wow! :D
    "Pingwiny z Madagaskaru" są świetne. Coś mi się obiło o uszy, że na Comedy Central jest teraz puszczany serial o Królu Julianie. Wychodzi na to, że zamiast tworzyć nowe Pingwiny, stworzyli coś dla wielbicieli Juliana. :)
    Dziękuję za nominację. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Nie czytałam 50 twarzy Greya :D To może wyjaśniać jego niepojawienie się tutaj :D
      Tak, jest, "Niech żyje Król Julian. Niby fajne, ale Pingwinom nie dorówna!

      Usuń
  2. Bieszczady są cudowne, ogólnie góry są dla mnie ponad wszystko <3
    Dziękuję za nominację, już się boję niektórych pytań :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha, których? :D Są takie niewinne :D
      No ja lubię i góry i morze, ale jednak wolę spacery od pływania :D

      Usuń
    2. Najbardziej chyba 8 :D I generalnie wszystkie te świąteczne, bo nie przepadam za świętami :D

      Usuń
  3. Pytanie 2 jest przeurocze *-*
    Przez zmierzch to ja nie przebrnęłam brr ;/

    Nominowałam Cię do lubimyczytać TAG :D
    http://coraciemnosci.blogspot.com/2015/12/7-deadly-sins-lubimyczytac-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację :D
      Ja przeczytałam 3 części, ale to tylko styl autorki i Jacob :D

      Usuń
  4. Zmierzch nie jest Twoim zdaniem najgorszą książką? Yes! Wiedziałam, że są dla Ciebie gorsze ^^ :D
    Też nie przepadam za Kevinem - może i od czasu do czasu obejrzę, gdy nie ma już nic innego w telewizji, aczkolwiek średnio bawi mnie humor tego filmu :C


    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahhaha :D No cóż, styl Meyer wcale nie jest taki zły :D
      Mnie właśnie prawie wcale nie bawi - wolę bardziej zboczone komedie w stylu American Pie :D

      Usuń
  5. Przypominam, że masz jeszcze moją nominację do TAGu;P
    Święta bez Kevina? Serio? U mnie by to nie przeszło:D
    A za nominację dziękuję, zrobię wkrótce;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, nawet wykonana... Zastanawiam się nad datą publikacji :D
      U mnie on gdzieś tam w tle zawsze leci, ale ja na niego nie zwracam uwagi :D

      Usuń
  6. U ciebie zawsze mnóstwo LBA <3 :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście - bardzo fajne pytania i jeszcze lepsze odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam Pingwiny z Madagaskaru! Masz rację, mogłyby powstać nowe odcinki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm, niby powstał Julian, ale jednak to nie to samo - tam nie ma Pingwinków :(

      Usuń
  9. Jak już będziesz miała to prywatne SPA, to daj znać - na pewno wpadnę. A gdy zostaniesz sławną pisarką - i ja też już wtedy nią będę - to sobie zrobimy takie wspólne spotkanie autorskie z fanami :P Co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhahaha, dam znać :D oczywiście, najlepiej cały konwent tylko dla nas dwóch :3

      Usuń
  10. Ja tylko raz byłam w górach, latem. ;-; Ale było pięknie! Choć i tak chyba bardziej ciągnie mnie do morza - ja jestem cholernie sentymentalną. To czasami naprawdę utrudnia życie. :P
    Kevin też mnie jakoś nie jara i obejdę się bez niego w święta, choć nie ukrywam, że miło jest go obejrzeć. ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi nad morzem o dziwo podobało się, kiedy nie mogłam do niego wejść - było to we wrześniu, a na morzu był sztorm ^^
      e, mnie w ogóle ten humor nie bawi... xd

      Usuń
  11. Bardzo dziękuję za odpowiedź! :D Taki dom też mi się marzy i szczerze powiedziawszy sama dawno nie oglądałam Kevina, bo po którymś z kolei razie się chyba przejadłam.. A co do natury, jest piękna jaka jest i uwielbiam spędzać czas na jej łonie, by w ciszy się cieszyć z widoków. ;)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.