11 sty 2016

100 książek, które chcę przeczytać


Otóż,robiłam takie zestawienie i w zeszłym roku... Policzcie czerwone krzyżyki... To to, co udało mi się z niego przeczytać :D Osobiście wymyślam sobie wyzwanie, że z nowej listy przeczytam wszystko (choć pewnie i tak się nie uda, ale pomarzyć zawsze mogę :D) Zaczęłam je wykonywać od 1 stycznia, kiedy lista powstała. Nie powtarzałam autorów, nie brałam książek z jednego cyklu. Ponadto wybierałam różnorodne gatunki literackie, mniej znane pozycje i bestsellery. Czytaliście coś? Macie zamiar? :)
Wyzwanie umieściłam w zakładce i będę tam po prostu skreślać z obecnej listy tytuły, które przeczytam :) Możecie się zawsze przyłączyć - piszcie w zakładce! Wtedy pojawi się tam również link do Waszych postępów w wyzwaniu :)









25 komentarzy:

  1. "Klątwe Tygrysa" mogę na ślepo odradzić ;P Z tego co widzę, sporo tytułów kojarzę, ale szczerze mówiąc, chyba żadnego nie czytałam.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam zamiar przeczytać większość książek, które tutaj wymieniłaś :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość czytałam polecam "Dotyk Julii" "Cień i Kość" serie Upadli i "Szklany tron" Książki są niesamowite pozdrawiam http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc tak ;D
    Dawcę strasznie Ci polecam! Właśnie skończyłam czytać i jestem na prawdę zadowolona z lektury ;D
    Niezgodna i Mroczna bohaterka też są całkiem fajne ! :D
    Dotyk Julii skończył sie u mnie źle :(
    A wciąż mnie prześladują mam na swojej półce i tak leży bo przeczytać jej chyba nie przeczytam, więc jakbyś ją chciała to mogę się z Tobą wymienić ;D

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych książek czytałam dwanaście i na pewno mogę odradzić (choć i tak zrobisz, jak uważasz): Żelaznego króla, Ognistą i Zapomniane. Jeżeli chodzi o mnie, to kompletnie mnie nie wciągnęły, ani nawet się nie spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zabójczy urok blondynki"... ciągle nie mogę uwierzyć, że chcesz to przeczytać;)
    "Ciuciubabkę" czytałam i to dość fajny kryminał, choć czytałam lepsze;)
    A co do "Wciąż mnie prześladują" to czytałaś już pierwszą część tj. Szyfr Szekspira"?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, z twojej listy naliczyłam aż 18 pozycji, które czytałam :D Jeśli lubisz książki z humorem to mogę polecić: Obsydian, Dożywocie i Zgon. Z trzymających napięcie to: Drugą szansę. Z ciekawych fabularnie: Szklany Tron i Czerwień Rubinu. To są naprawdę wyjątkowe książki ^^ Powodzenia w przeczytaniu chociaż połowy tych wszystkich książek - też mam nadzieję, że uda mi się moją listę czytnąc w tym roku :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia, większości tytułów nie znam ale ... powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam Dotyk Julii, naprawdę świetna powieść z wartką akcją i genialnym stylem pisania. Co do "Mrocznej bohaterki" to była to ot przyjemna książeczka, ale jest dużo więcej powieści wartych przeczytania niż ta właśnie :)

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwień rubinu i jego pozostale dwie części za mną, a i Dotyk Julii plus cała serioa również. ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Dexter! mam nadzieję, że zachwyci cię tak samo jak mnie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam "Klątwę tygrysa"! Ale Tobie się za nic nie spodoba :C :D Za dużo tam fruwających Amorków :C :D
    Endymion Spring oraz Dziewczyna w czerwonej pelerynie są również bardzo fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Aleśmy się zgrały z tymi postami :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam tylko Żelaznego Króla i Złodzieja Pioruna ale mogę te dwie książki śmiało polecić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę Trylogię Czasu! Uwielbiam tę serię, chociaż czytałam ją..5 lat temu, więc teraz pewnie bohaterowie byliby dla mnie za młodzi i w ogóle, ale mimo wszystko - uwielbiam <3 I mi przypomniałaś, że pożyczyłam pierwszy tom koleżance i chyba ze 3 miesiące już jej nie mam :<
    Poza tym Mróz <3
    A co do Klątwy Tygrysa - mnie się podobała głównie ze względu na taki swój klimat i Indie, ale wielkiego szału nie ma. Zważając na Twoje preferencje czytelnicze pewnie nie będziesz zachwycona, ale może się mylę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam książki Trudi Canavan. Na razie jestem na Trylogii Czarnego Maga, ale sięgnę po kolejne. Dotyk Julii też bardzo chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam jedynie "Księgę wyzwań Dasha i Lily", którą uwielbiam <3 O niektórych słyszałam, ale raczej nie planuję ich czytać. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam "Obsydiana" i jego nastepną część i powiem szczerze, że jak na ksiażki młodzieżowe, są naprawdę mega przyjemne i świetnie odrywają od rzeczywistości. Oprócz tego "Upadli" i "Błękitnokrwiści" to książki mojej "młodości" a raczej lat gimnazjalnych :D Gdy była faza na wampiry, anioły a potem wilkołaki to własnie w tych dwóch seriach się zaczytywałam. Teraz, po paru ładnych latach wiem, że nie są one świetne, ale mimo to sentyment pozostał :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie tak łatwo taką listę zmniejszać. :D Niedawno swoją analizowałam i wynik nie powalił, a przecież sporo książek przeczytałam. Wiele z nich po prostu nie znalazło się na liście. :)
    Z Twojej przeczytałam tylko 5, a kolejne cztery planuję. Nie wiem, czy Ci się spodoba "Kolacja z wampirem", bo bohaterka jest trochę irytująca i jest w niej dość mocno zaznaczony wątek romantyczny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile książek *.* O matko! I tak sporo powieści przekreśliłaś krzyżykiem. Ja z mojej listy "100 must read" w 2015 przeczytałam tylko dwie..... :)
    Życzę Ci powodzenia i mam nadzieję, że przeczytasz wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że z nowej listy wypadła seria Miecz Prawdy (a może jest, tylko ja nie widzę?). Na poprzedniej była - "Pierwsze prawo magii". :D To naprawdę świetna seria i warto ją przeczytać. ^^ Co do nowej listy i obecnych na niej pozycji... Czytałam "Akademię Dobra i Zła", "Sabriel" i "Złodzieja Pioruna". ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja z kolei jestem zakochana w Klatwie tygrysa, więc myślę, że warto spróbować :)
    Też planuje przeczytać część z wymienionych tu tytułów

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam Dotyk Julii oraz Szklany Tron i obie książki bardzo mi się podobały. Reszta książek jeszcze przede mną, ale na pewno mam w planach wiele z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna lista, ja niedawno również takową stworzyłam. Z Twojej mam już za sobą 14 tytułów. Polecam "Dożywocie" Marty Kisiel oraz "Dotyk Julii" Mafi.
    Poza tym wiele z wymienionych przez Ciebie powieści również chcę przeczytać, np.: "Anioła burz", "Wybacz mi, Leonardzie" :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytaj Mroczne szaleństwo! :D I Obsydiana! :D Ja za to chciałabym przeczytać Talon! *o*
    Trzymam kciuki, żeby Ci się udało przeczytać wszystkie pozycje. :D

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.