1 sty 2016

Reread-Rewrite-Burn TAG + Elements Book TAG + Podsumowanie roku 2015

Witajcie w Nowym Roku ^^ Choć pewnie akurat, gdy ten post się publikuje, śpię sobie w najlepsze po imprezie :D Postanowiłam przywitać Was w Nowym Roku TAGami ^^ megi, widzisz, twoja nominacja dostała szczególną datę publikacji! :D

Jak tam Wasz Nowy Rok 2016? Robicie postanowienia noworoczne? :D Osobiście uważam, że postanowić to można coś zawsze, ale wiem, że dla wielu ludzi Nowy Rok jest takim symbolicznym początkiem zmian ^^

Z cyklu podsumowania nie będę robić osobnego posta. Wybaczcie, ale nie podsumuję też zbytnio wzywań książkowych.. Od nich zaczynając: na pewno przeczytałam więcej niż mam wzrostu, bo już ostatnio niewiele mi brakowało do 166 cm. Ale nie wiem dokładnie, ile, bo jestem leniem i liczyć mi się nie chciało! :D Wykonałam wyzwanie biblioteczne na levelu 5. Ponadto przeczytałam w tym roku (zgodnie z biblioteczką na LC) 89 książek, co zalicza bez problemu wyzwanie 52 książki w ciągu roku. A w jakich wyzwaniach planuję brać udział? Drugiej edycji wspomnianego przed chwilą, swoim autorskim, które pokaże się 3 stycznia, w wyzwaniu bookworm i wyzwaniach Suomi.

Co do bloga.... ciężko mi robić to podsumowanie, bo bloga mam dłużej niż od stycznia. Inna sprawa, od kiedy prowadzę go na serio. Na pewno od początku roku 2015 opublikowałam ekhm, 209 postów. Dobra, ja was serio chyba gnębię :D A od samego początku bloga, czyli 3.5.14 roku zaobserwowało mnie 163 blogerów, pod wszystkimi postami (doliczając te z 2014 to będzie tego 238) pojawiło się do tej pory 3464 komentarzy, a blog został wyświetlony 34 926 razy! Nie będę liczyła, ile postów to recenzje, a ile TAGi, bo bym się chyba zarąbała :D

Niedługo opublikuję też nowy post 100 książek, które chcę przeczytać, modyfikując ją do obecnego stanu - niektóre pozycje się na pewno powtórzą, ale przeczytałam kilka z poprzedniej listy, więc nie będzie myślę tak źle :)

A teraz, nie przedłużając...

Znaleziony u JustinaJ TAG polegający na czymś podobnym do Marry-Kiss-Cliff lub Be-Room-Cliff TAGu. Różnica polega jedynie na tym, że nie skupiamy się na bohaterach, a na książkach. Wybieram sobie 15 książek i losuje po 3 w pięciu rundach. Potem decyduję, którą przeczytałabym ponownie, którą bym napisała lepiej od autora, a która wylądowałaby na stosie. (nie, nie zamierzam palić żadnych książek serio, bo to książkoholikowy grzech ^^)

Moje książki: 
  1. Igrzyska śmierci S. Collins, 
  2. Kłamca J. Ćwiek, 
  3. Złota krew P. Brown, 
  4. Złamane pióro M. Borochowska, 
  5. Ruiny Gorlanu J. Flanagan
  6. Krew Olimpu R. Riordan
  7. Assassin's creed: Renesans O. Bowden
  8. Głos A. Bishop
  9. Demony. Pokusa L. Desrochers
  10. Ja, anielica K. Miszczuk
  11. Jedenaście minut P. Coelho
  12. Magia Avalonu A. Pike
  13. Nekroskop B. Lumley
  14. Studnia wieczności L. Bray
  15. Wylęgarnia M. Zamboch
Żeby było mi łatwiej losować, po prostu na kartkach wypisałam numerki ^^

Kłamca, Ruiny Gorlanu, Głos
No nie... Już, naprawdę już schody? Na pewno wiem, że spalę Głos. Był to wybór oczywisty. I teraz muszę wybrać pomiędzy arcydziełem a arcydziełem. Chociaż... Wiem! Ponownie przeczytałabym Ruiny Gorlanu, a w Kłamcy zmieniłabym los Sygin! Idealne rozwiązanie :3


Igrzyska śmierci, Krew Olimpu, Wylęgarnia
Igrzyska palę, to też prosty wybór. Ponownie przeczytałabym Wylęgarnię, a w Krwi Olimpu dopisałabym jeszcze tak ze 100 kartek nt. Leo i Kalipso ♥


Złamane pióro, Studnia wieczności, Ja anielica
Ja, anielica na pewno czytam ponownie. I teraz pomyślmy... Obydwie książki nie były złe, ale do Studni wieczności mam jednak pewien sentyment - wystarczy zmienić zakończenie, a będzie cudowna! W Złamanym piórze nie widzę tego potencjału, bo choć książka była fajna, to arcydziełem bym jej zdecydowanie nie nazwała - stos.


Assassin's creed: Renesans, Demony. Pokusa, Jedenaście minut
Na pewno Renesans zostaje ze mną w formie niezmienionej, czekając na kolejne przeczytanie. Uważam też, że Demony. Pokusa mają potencjał na cudowną lekturę (wcaleee nie dlatego, że podkochuję się w jednym z bohaterów!) i mogłabym ją poprawić. Jedenaście minut, chociaż mi się podobało, ląduje na stosie.


Nekroskop, Magia Avalonu, Złota krew
Nekroskop niechaj płonie! Zdecydowanie... Przepiszę na nowo Magię Avalonu, rezygnując z jej nieco infantylnego wydźwięku, a Złotą krew z pewnością przeczytałabym jeszcze raz!


Nominację do Elements Book TAGu dostałam od megi, za co bardzo jej dziękuję ♥

1. Cez-Wybuchowa książka! 
Złoty Syn - ileż tam było wybuchów! :D Nie ma to jak kosmiczna wojna!

2. Ununtpent-Książka, którą przeczytałaś zaskakująco szybko
Gra o tron w dwa dni to dobry wynik, prawda? :)

3. Rad-Twoja ulubiona książka napisana przez Polaka
Aby jedna? Ale, ale... Nie zgadzam się! Kłamca, trylogia o Wiktorii Biankowskiej, Wiedźmin!

4. Tantal-Książka z wątkiem zaczerpniętym z mitologii 
Powtarzam się, ale na tę chwilę przychodzi mi do głowy tylko Kłamca oraz Olimpijscy herosi.

5. Złoto-Najdroższa książka jaką kupiłaś 
Nie ja, ale w moim domu najdroższą książką jest 7-tomowe wydanie Opowieści z Narnii - nie pamiętam, ile to kosztowało nawet, ale wiem, że jest najdroższe i dostał je mój brat.

6. Magnez-książka lekka, niezobowiązująca i znana prawie przez wszystkich
Wiem, że dużo osób zna Ja, anielica i pasuje mi tu idealnie!

7. Bizmut-Książka z piękną okładką
Wybiorę książkę, którą przeczytałam, a nie książkę z moją ulubioną okładką, która na przeczytanie jeszcze czeka. Accabadora M. Murgii.

8. Polon-Książka po której miałaś kaca książkowego
Nigdy nie miałam kaca książkowego

9. Ksenon-Książka, przy której prawie zasnęłam
Każda lektura szkolna? :D

10. Chlor-Książka tak ciekawa i wciągająca że nie miałaś czasu by wziąć oddech 
Ostatnio - Złota krew i Złoty Syn! ♥

11. Technet-Czyli osoby, które tagujesz

28 komentarzy:

  1. Spalić Igrzyska? Wbijasz mi nóż w serce :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne TAGi :D
    Ja zrobiłam postanowienia noworoczne na 2015 i na ten rok też postanowiłam. Liczę, że uda mi się spełnić większość z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy TAG jest super :D Strasznie dużo przeczytałaś :o
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dobrego roku czytelniczego i blogowego! :)
    Bardzo jestem ciekawa Twojego wyzwania, może wezmę w nim udział :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pal Igrzysk Śmierci, ja chętnie je przygarnę :D Również z wielką chęcią przeczytałabym ponownie Złotą Krew ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay, przygarniaj :D Też wolałabym żadnej nie palić :D
      Tak Red Rising <3

      Usuń
  6. Przejmuję od tego roku Wyzwanie biblioteczne od Marty. Zapraszam Cię do zabawy!
    http://monweg.blog.onet.pl/wyzwanie-biblioteczne/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rób tego Igrzyskom :( I tylko tyle znam ? O.o o matko ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. "Grę o tron" w dwa dni pożarłaś? O_o Wow! U mnie między dniem rozpoczęcia lektury a dniem jej zakończenia minęły 2... miesiące. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no brałam udział w maratonie :D ej, to nie tak źle - a podobała ci się przynajmniej? :D

      Usuń
  9. Załapałam się na post noworoczny, ale zaszczyt:D Żebym ja jeszcze coś z tych tytułów znała:D Chociaż "Złamane pióro" jest przede mną:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czytaj :D Hahah, no cóż, zaszczyt niewątpliwy :D

      Usuń
  10. Wyników z roku tylko pogratulować! Ale spalić "Igrzyska"? :'( Ale i tak fajnie, że zrobiłaś ten TAG. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, no, wpadły ze złymi książkami do trójki :D
      Dziękuję! :)

      Usuń
  11. Prawie wszyscy powyżej się oburzają, że chciałabyś spalić "Igrzyska" a ja ich nie czytałam :( Jednak mimo, że chcesz je spalić to na pewno kiedyś w końcu przeczytam! Ten pierwszy tag moim zdaniem świetny i na pewno go zrobię kiedyś.
    Gratuluję wyników!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby trafiły do innej trójki, pewnie napisałabym je od nowa i tyle :)

      Usuń
  12. Widzę, że wszyscy rozpaczają po spaleniu Igrzysk śmierci. XD Ja lubię Igrzyska i może bym rozpaczała po ich stracie, ale nie na długo. :P
    Ale ja bym chciała przeczytać Kłamcę! :o :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czytaj! :D Nie ma wymówek :D
      No ja bym nie rozpaczała :D

      Usuń
  13. Świetne tagi! A Kłamca <3 Za to Igrzyska palisz? :C
    Szczęśliwego nowego roku :D

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.