17 sty 2016

Poleć książkę: Cudze chwalicie, swego nie znacie

Otóż, kolejny post z serii Poleć książkę, jak zwykle 17-tego dnia miesiąca :) W styczniowym wydaniu polecamy polskich autorów! :) Tzn. no dobra polecamy książki polskich autorów :D

Co takiego polecę Wam ja? Z tego, co kojarzę, Ćwieka już Wam polecałam. Nie będę się więc powtarzać. Polecę Wam cudowną trylogię, pełną humoru, Beletha, aniołów, diabłów, Beletha oraz zaskakujących wydarzeń (i Bleteha ♥), którą zresztą sama chętnie bym sobie powtórzyła :)
Źródło zdjęcia to Google Graphics, bo choć bardzo bym chciała posiadać trylogię - zawsze szkoda mi na nią akurat kasy :D Głównie dlatego, że ją czytałam. Ale kiedyś ją w końcu kupię, zobaczycie :D

O czym jest genialna trylogia? O Wiktorii, która zamordowana po imprezie trafia do piekła - co prawda jest to wynikiem intryg, ale o tym dowiecie się, czytając - gdzie zostaje drugą w całej historii piekła diablicą. Nie zgadniecie, kto jest pierwszą :D Nieustannie prześladuje ją (bo to chyba lepsze słowo niż podrywa) Beleth ♥♥♥ Jest też cudowny Azazel i Lucyfer! ♥ No i jest też ziemski chłopak, który podoba się Wiktorii, ale za którym ja osobiście niezbyt przepadam :D Głupi śmiertelnik! W drugiej części Wiktoria trafia za to do nieba, gdzie spotyka swoich rodziców i ma pewną misję. A trzecia część jest chyba najbardziej zaplątana - Wiktoria potrącona przez wóz mrożonek (ehkm, Beleth, skarbie, co ty masz do mrożonek? o.O) ginie i trafia do Tartaru, gdzie spotyka Hitlera i inne złe charaktery naszego świata (również babkę, której imienia nie pamiętam, ale chciała się wykąpać w krwi Wiktorii). 
Katarzyna Berenika Miszczuk dostarcza nam w książce masę humoru, zabawnych sytuacji i nawet trochę intrygi! :)

40 komentarzy:

  1. Okładki kiczowate strasznie, ale przyznam, że brzmi jak dość radosna historia ;P A Polaków czytać trzeba! Bo jak to tak, olać naszych rodaków?
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, okładki to minus tej trylogii, temu nie mogę zaprzeczyć :D Chociaż jeśli miałabym już wybierać, to i tak najlepsza jest ta ostatnia :D

      Usuń
  2. A wiesz, że nie czytałam jeszcze tej trylogii, ale ostatnio (jak pewnie już niektórzy zauważyli :D) mam ogromną ochotę na polskich autorów, a skoro Ty coś polecasz, to znaczy, że rzeczywiście warto przeczytać :) Nieraz już się o tę trylogię w jakimś stopniu ocierałam, kusiła mnie i teraz jestem w stu procentach pewna - przeczytam! Chociaż okładki mi się nie podobają, ale przecież nie ocenia się po okładce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trudno nie zauważyć, zwłaszcza po wyzwaniu :D
      Ogółem mogłabyś dać tą autorkę do wyzwania :D Ma naprawdę świetne książki :D
      Tak, okładki są okropne :(

      Usuń
  3. Hitler? Lucyfer? Wóz mrożonek? Hmmm... ta historia wydaje się być intrygująca! Na pewno sięgnę chociaż po pierwszy tom w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam serię Blask Corredo Agnieszki Grzelak!!! Świetna seria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam do Chcę przeczytać, zaintrygowałaś mnie :)

      Usuń
  5. hmm... obyczajówek Ci polecać nie będę bo to bez sensu:) Za to polecam "Sedinum" Leszka Hermana- powieść sensacyjna, której akcja toczy się w Szczecinie, coś dla fanów Browna;)
    A do tego "Sprawa Niny Frank" Katarzyny Bondy. Pierwsza część kryminalnej serii o profilerze policyjnym;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, jakoś opis mnie nie zachęca do tej pierwszej xD za to za Bodnę chcę się kiedyś wziąć, więc będe miała na uwadze to polecenie :)

      Usuń
  6. Już od jakiegoś czasu chodzi za mną ta seria, muszę ją w końcu zdobyć!
    Jeżeli chodzi jeszcze o polskich autorów, to Andrzej Sapkowski, wydaje mi się, że to nasza pisarska duma narodowa :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, Sapkowski i saga wiedźmińska <3 innych książek nie próbowałam i nie wiem, czy zamierzam - będzie mi brak Geralta i Ciri, a Yen to już wgl :(

      Usuń
  7. Uwielbiam tę trylogię! ♥ Pani Miszczuk pisze niesamowicie i potrafi zainteresować czytelnika. Ja mam jedynie pierwszą część, ponieważ, podobnie jak ty, czytałam już książki i na razie kupuję inne. Ale gdy nadarzy się okazja, na pewno uzupełnię serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cieszę się, że nie mam żadnej - łatwiej kupić całą trylogię niż tylko 2 ostatnie części :D

      Usuń
  8. Skoro polecasz,to chętnie poczytam o tej serii i może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że skusisz się jak najszybciej :)

      Usuń
  9. Mam te książki w planach i bardzo się cieszę, że tak przypadły Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jak Miszczuk, to ja też Miszczuk polecę - "Drugą szansę" tej samej autorki. Wspaniała, oryginalna książka, wspominam naprawdę baaardzo miło ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję "Elity"!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo, ktoś już polecał mi tą trylogię. Kto wie, może przy kolejnym stosiku.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak bez żadnych zadziwień, ale... MARTA KISIEL ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. polecam Achaję Andrzeja Ziemiańskiego. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trylogię czytałam i muszę przyznać, że strasznie mi się ona podobała. Jedna z lepszych polskich książek z jakimi miałam okazje sie zapoznać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yup, genialna <3 a co sądzisz o Belethcie? Czy może wolisz Azazela, Lucyfera? :D

      Usuń
  15. Czyżby chodziło Ci o Elżbietę Batory? :D Ona była znana z tego, że kąpała się w krwi dziewic. :p
    Trylogię chcę przeczytać już od dawna, a ciągle nie ma jej w bibliotece. :P No cóż, pozostaje tylko czekać! A cóż ja mogę polecić? Hm... Spodobał mi się, oczywiście, Ćwiek i jego "Chłopcy", ale "Testament bibliofila" Niemirskiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może :D WIesz, czytałam to juz jakiś czas temu, ale podejrzewam, że tak, bo chodziło właśnie o krew dziewicy :D
      co do polecanego Testamentu (bo Chłopcy to już tylko ostatnia część xD) to nie mam ochoty :D

      Usuń
  16. Jakoś nie ciagnie mnie do tych książek, chyba podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci szczerze że intryguje mnie ta seria i mam w planach dać jej szansę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój tata czytał całą serię i mi polecał, w takim razie na pewno się za nią wezmę skoro jest na niedalekiej półce :)
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Właściwie to nigdy jakoś do tych książek mnie nie ciągnęło, ale tak czytam, jak o nich opowiadasz... i z chęcią bym je przeczytała. :D Ty to potrafisz zachęcić człowieka. :D
    A co ja ci polecam...? Wiesz, że ja + polscy autorzy to z reguły równanie sprzeczne... Więc z przykrością stwierdzam, że nie mam nikogo do polecenia. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mm, czytaj, nie masz wyjścia :D Beleth jest mój, pamiętaj tylko :D
      trzeba to naprawić :D

      Usuń
  20. Czytałam jedynie Wilka i Wilczycę tej autorki. I jakoś mnie nie porwało. Ale może na ten cykl się skuszę ;)

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście Katarzyna Berenika Miszczuk <3 Ale i tak sądzę, że Marta Kisiel bije ją na głowę. Tą to dopiero uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.