31 sty 2016

Czytelnicze podsumowanie grudnia i stycznia, plany, stosik

Wybaczcie moje lenistwo... Ale nie chce mi się robić blogowych podsumowań - pisałam to już nie raz, nie bloguję dla statystyk. I choć miło jest mieć 171 obserwatorów, te ponad 3000 komentarzy z całego czasu... To jednak nie chce mi się z tym bawić i ujmować tego w podsumowaniach :D

Jedyne, co wspomnę blogowo to, jak zapewne zauważyliście, zmiana wyglądu recenzji - lekka to lekka, ale teraz piszę trochę inaczej metryczkę i informacja o wyzwaniach, w jakich książka bierze udział jest na górze :)

Będę robiła jedynie czytelnicze podsumowania co miesiąc, w tym wyjątkowo za dwa, bo w grudniu robiłam ogólne roczne podsumowanie :) Ok. 10 lutego podsumuję też ABC Czytania, więc dziś macie ostatni dzień na zbiorowy zrzut linków do recenzji (albo samych tytułów, jeśli książka jeszcze nie jest zrecenzowana) pod regulaminem (najlepiej robiąc drzewko do swojego zgłoszenia :))! W podsumowaniu znajdą się tylko książki, które zgłosicie mi wy - sama nie będę szukać na waszych blogach.

~.~

A więc, mój grudzień i styczeń przedstawiały się następująco....

Grudzień
  1. Tajemny ogień (392) - z Book Touru
  2. Kod Leonarda da Vinci (568)
  3. Szczęście do wzięcia (168) - z Book Touru
  4. Ciało (320)
  5. Morderstwo w Boże Narodzenie (232)
  6. Najgłupszy anioł (284)
Ilość przeczytanych książek: 6
Ilość przeczytanych stron: 1982 (ok. 64 stron/dzień)
Nie było książki najgorszej, była za to książka, którą zdecydowanie uznaję za najlepszą, czyli Najgłupszy anioł ♥ Poznałam nowego, cudownego autora ♥

Styczeń
  1. Cień wiatru (512)
  2. Poziom śmierci (464)
  3. Kłamca 4: Kill 'em all (320)
  4. Ekspozycja (480)
  5. Baśniarz (400) - z Book Touru
  6. Morderstwo w Orient Expressie (264)
  7. Czerwień rubinu (344)
  8. Siła trucizny (379)
  9. Panika (360) - od wydawnictwa

Ilość przeczytanych książek: 9
Ilość przeczytanych stron: 3525 (ok. 114 stron/ dzień)!
Najgorsza książka: Wybaczcie, ale będzie to Ekspozycja jako jedyna, która ostatecznie nie wywarła na mnie pozytywnego wrażenia.
Najlepsza książka: Nie napiszę Cień wiatru, bo byłoby to banalne - tej książki nie da się porównać z pozostałymi (tak, nawet z Kłamcą, dowiecie się czemu w recenzji :D) Będzie to mój nowo nominowany król kryminału, czyli Child i Poziom śmierci  :)

Ze stycznia jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że luty go pobije - w końcu ferie, potem maraton walentynkowy <3 No i bookworm myśli nad książką dla mnie w ramach zemsty (o którą sama się prosiłam) za Read More Book Challenge <3

A więc moje czytelnicze plany to cały TBR na maraton walentynkowy poza Tristanem i Izoldą, bo tą książkę czytałam już jakieś 5 lat temu i choć zrecenzuję ją po przeczytaniu, to nie zaliczę jej nawet do wyników jako nowej książki - doliczę tylko przeczytane strony, ale nie będzie się liczyła do wyzwań. W sumie to moje plany na te 29 dni lutego przedstawiają się następująco:

  • List w butelce (maraton + romans w mini-maratonach na mojej grupie)
  • Historia prawdziwa kapitana Haka (maraton + czerwony element na okładce na mini-maratonach)
  • Miłość i medycyna (maraton + książka na literę M w mini-maratonach na mojej grupie)
  • Eleonora i Park (maraton)
  • Druga burza (z biblioteki)
  • Karaibska krucjata (z biblioteki)
  • Wiedźma opiekunka (z biblioteki)
  • Druga szansa (Klub Książki na mojej grupie)
  • i nie wiem czy się podejmę, ale Buszujący w zbożu, który na razie wygrywa w Klubie Książki na grupie mojej i Suomi
Planuję tylko 8 książek, ale jest to 8 książek, które muszę obowiązkowo przeczytać, ale z racji ferii i tak mam nadzieję na więcej :)

Ponadto w styczniu przybyły do mnie książki widoczne na zdjęciu :)

  • Gryź, mała, gryź
  • Najgłupszy anioł
  • Wypowiedź jej imię (z konkursu)
  • Tajemny ogień (od wydawnictwa Otwarte)
  • Wilk
  • Magia kości
  • Bogowie i wojownicy
  • Wilki Lokiego
  • Panika (od wydawnictwa Otwarte) - wiem, nie zabijajcie mnie, ale wyginam grzbiety i kaurat tutaj to widać :D)

40 komentarzy:

  1. Bardzo dobre statystyki :) I świetne książki udało Ci się zdobyć w styczniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze, że każda kosztowała mnie ok. 10 zł :D

      Usuń
  2. Jakie niesamowite wyniki! *^*
    Wzięłabym udział w maratonie, gdyby nie szkoła i... no cóż, romans to nie moja działka. :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. No nie, ale no wiesz... XD Nawet pomijając to - zostaje jeszcze szkoła. XD

      Usuń
    2. Ja też będę miała wtedy szkołę, akurat skończą mi się ferie :D

      Usuń
    3. Mi ferie kończą się... dziś. ;-;

      Usuń
    4. Moje się zaczynają jutro <3

      Usuń
  4. No piękny stosik ;d A nie wiem, czy też trzeba było dać książki bez recenzji, bo takowych mam kilka na liście, ale one dojdą dopiero w lutym. ... No cóż, najwyżej dopiszę, tylko daj znać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oszałamiający wynik. U mnie w styczniu było krucho ze względu na przygotowywania do sesji. :) Bardzo spodobał mi się Tajemny ogień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę zbiorów i czasu na czytanie ;) Oby luty u mnie też był owocny tak jak twój styczeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasu... Wiesz, jak sie chodzi na wagary to i czas się znajduje :D

      Usuń
  7. Niesamowite książki wiele z nich chce przeczytać w lutym :) Nie mogę się doczekać Paniki dużo się po niej spodziewam :) Żebym tylko się nie rozczarowała pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, jeśli lubisz YA, dość oryginalne, to się nie zawiedziesz :D

      Usuń
  8. Ja się twoich książek w grupie podejmuję, więc ty się nie wymiguj! Zwłaszcza, że to nasz Klub Książki! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inaczej - spróbować spróbuję tylko boję się, że nie skończę :D A wtedy książka się nie liczy do przeczytanych :D

      Usuń
  9. Jaki świetny styczniowy wynik! I fajny stosik Ci się uskładał, sama jestem strasznie ciekawa "Paniki", w której okładce się zakochałam :D
    A do tej listy musisz jeszcze dopisać książkę którą Ci wymyślę :D Już mam nawet parę pozycji, ale muszę to dobrze przemyśleć i na dniach dam Ci znać :)
    Coś czuję, że luty ogarnięty szałem walentynek (których osobiście nie znoszę) będzie przeciekawy pod względem czytelniczym:D I nie mogę się doczekać maratonu! Akurat będę mieć wolne (chyba, że wpadnie jakaś poprawka na studiach) więc składa się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czekam, czekam na tą książkę właśnie :D
      No to obyś żadnej poprawki nie miała :)

      Usuń
  10. Zazdroszczę przeczytanej przedpremierowo Paniki!
    Z twojego stosiku czytałam tylko Tajemny ogień, który uwielbiam <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
  11. Eleonora & Park... Ech... Jestem ciekawa co powiesz na ten temat, bo osobiście nie rozumiem jej fenomenu. Wszyscy się nią zachwycają jakby była naprawdę genialna, a jak dla mnie nie ma w niej nic naprawdę ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację wyniku :D Jestem bardzo ciekawa co powiesz o ''książce wypowiedz jej imię'' :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm, nie wiem tylko, kiedy się za nią wezmę :D

      Usuń
  13. Gratuluję dwóch świetnych miesięcy czytelniczych!
    Jeżeli chodzi o wzywanie to zrobię drzewko jutro :) Mam nadzieję, że to małe opóźnienie Ci nie przeszkodzi. Niestety dzisiaj nie miałam kiedy go zrobić :/
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem niezłe wyniki (spokojnie, moje gorsze xD)! Szczęściara, mi ferie właśnie się skończyły... jestem za to bardzo ciekawa, czy "Czerwień Rubinu" (jedna z moich ukochanych książek ♥) przypadł Ci do gustu i czy zamierzasz przeczytać trylogię do końca :D chciałam też podziękować za Twój komentarz pod moim ostatnim postem, milo wiedzieć, że ktoś za mną tęsknił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jutro się dowiesz :D Ale tak, zamierzam przeczytać :D
      No bo nie było cię już jakiś czas, bałam sie, że blog ci się znudził :(

      Usuń
  15. Czytałam całą trylogię o Gwendolyn. Przyjemna historia ale momentami miałam dosyć głównej bohaterki XD
    Znam "Baśniarza". Koleżanka mi go kiedyś poleciła :D
    Pozdrawiam
    welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baśniarz nie był zły, zresztą niedługo recenzja :D A dziś recenzja Czerwieni i jestem nawet zadowolona :D

      Usuń
  16. Strasznie się cieszę, że spodobała Ci się twórczość Childa :)
    Powodzenia w lutym!:)
    Ładnie nazbierałaś książeczek *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzięki tobie, tak :D Ale jest genialnym autorem to co zrobić :D
      Dzięki! :)

      Usuń
  17. Świetne wyniki, gratuluję! U mnie w styczniu niestety było trochę kiepsko, ale mam nadzieję, że w lutym będzie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyników! Zwłaszcza ten styczniowy jest godny pozazdroszczenia! :) Oby tak dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne wyniki :D Trzymam kciuki za luty ^_^

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.