28 mar 2016

ABC Czytania - Podsumowanie wyzwania

Ważne: jeśli dopisujecie DODATKOWĄ literkę do podsumowania, to mi o tym napiszcie, ale... Generalnie nie musicie mi pisać tych dodatkowych, bo ja i tak nie piszę ich tutaj w podsumowaniu, swoich też nie (tylko w zakładce)

Ostatnia aktualizacja dn. 18 grud br.

Wariant 1 - zwycięzca - Magia słowa; 2 miejsce - WiktoriaCzytaRazemZWami; 3 miejsce - KittyAilla (zająć we własnym wyzwaniu 3 miejsce.... :D)
Wariant 2 - zwycięzca - Monika Wilczyńska; 2 miejsce - martucha180

Postępy możecie zostawiać tu lub pod regulaminem.

Moje postępy: 41/44 (+1)
Wariant 1 - Wiedźma opiekunka, Historia prawdziwa kapitana Haka, Druga Burza, Artemis Fowl, Ekspozycja, Kłamca 4: Kill 'em all, Poziom śmierci, Siła trucizny, Buszujący w zbożu, Grimm City. Wilk!, Jonas, Mroczne szaleństwo, Na gorącym uczynku, Córka zjadaczki grzechów, Złodziej pioruna, Rok wilkołaka, Ferdydurke, I wrzucą was w ogień, Upadli, Trzej Muszkieterowie, Obsydian, La Tumba de Los Piratas
Wariant 2 - Bedier J. Dzieje Tristana i Izoldy, Sparks N. List w butelce, Zusak M. Posłaniec, Christie A. Morderstwo w Orient Expressie, Gier K. Czerwień rubinu, Michaelis A. Baśniarz, Oliver L. Panika, Ruiz Zafon C. Cień wiatru, Aveyard V. Czerwona królowa, Doyle C. A. Studium w szkarłacie, Flanagan J. Turniej w Gorlanie, Łukawski J. Krew i stal, Jensen D. L. Porwana pieśniarka, Lee T. Piratika. Kierunek: Papuzia Wyspa, Nicholson W. Pieśniarz wiatru, Ende M. Nie kończąca się historia, Kisiel M. Dożywocie, Powers T. Na nieznanych wodach, Walton L. Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender, Hand C. Nieziemska


Limonette: 3/22
Wariant 1 - Królowa Tearlingu, Córka żywiołu, Szklany tron


Aoi Akuma: 10/44
Wariant 1 - Sabriel, Gwiazd naszych wina, Morderstwo w Orient Expresssie, Dawca, Chłopcy 2: Bangarang, Lew, czarownica i stara szafa, Puszcze milczenia, Jezioro łez, Abhorsen
Wariant 2 - Prue S. Lodowa Pani


Magic Wizard: 19/22
Wariant 1 - Artemis Fowl, Brulion Bebe B., Córka Robrojka, Druga szansa, Ekspozycja, Hobbit..., Góra Skorpiona, Kwiat Kalafiora, Ida sierpniowa, Język trolli, Noelka, Opium w rosole, Pulpecja, Tygrys i róża, Więzień labiryntu, Miasto kości, Starter, Feblik, Rywalki


Emis: 9/22
Wariant 2 - Kamiński A. Kamienie na szaniec, Michaelis A. Baśniarz, Szekspir W. Hamlet, Li Y. Łaskawszy niż samotność, Cave N. Śmierć Bunny'ego Munro, Gryciuk P. 450 stron, Brown D. Inferno, Ostachowicz I. Noc żywych Żydów, Wilson J. Północ


Ola K.: 19/44
Wariant 1 - Morze spokoju, Ptaki ciernistych krzewów, Czarne skrzydła, Wszystkie marzenia, Do wszystkich chłopców, których kochałam, Fangirl, Następczyni, Kobieta w Berlinie, O krok za daleko, Tysiąc wspaniałych słońc, Say it, Imię róży
Wariant 2 - Aveyard V. Czerwona królowa, Elton B. Dwaj bracia, Doerr A. Światło,którego nie widać, Cohen M. Drzewo migdałowe, Picoult J. Krucha jak lód, Hoover C. Pułapka uczuć, Bocek E. Ostatnia arystokratka


Dagus91: 14/22
Wariant 1 - Hopeless, Baśniarz, Gregor i Niedokończona Przepowiednia, Nawiedzony Dom, Ritus, Wszechświaty, Skazani na ból, Druga szansa, Maybe someday, Ogar Boga. Popiół i Piach, Złe psy, Papierowe miasta, Julia. Trzy tajemnice, Eleonora i Park, 


Suomi: 13/44
Wariant 1 - Ekspozycja, Druga szansa, Jesienna miłość, Szepty dzieci mgły..., Moja walka o każdy metr
Wariant 2 - Tomczyszyn Ezotero. Córka wiatru, Salinger J. D. Buszujący w zbożu, Wells D. Częściowcy, Świdziniewski W. Kłopoty w Hamdriholm, Miller L. Aplikacja, King S. Podpalaczka, Christie A. Morderstwo w Orient Expressie, Blake K. Anna we krwi


Doomisia: 16/22
Wariant 1 - Przez Ciebie, Endgame, Skrawki życia, Dzikie stwory, Czy wspomniałam, że cię kocham?, Król kruków, Byłam tu,  Restart, Upadek Arkadii, Znajdę cię Krystal, Ognisty pocałunek, I nie było już nikogo, Jedną nogą w grobie, Malfetto. Mroczne Piętno, Angelfall, Tego lata stałam się piękna
Wariant 1 - Fangirl, Losing Hope, Motyl, Endgame. Klucz niebios, Hopeless, Każdego dnia, Recepta na miłość, Strefa skażenia, Wypowiedź jej imię
Wariant 2 - Hoover C. Szukając Kopciuszka, Orwell G. Folwark Zwierzęcy, Rowell R. Eleonora i Park


Gosia B: 20/22 (+2)
Wariant 1 - Mroczne przypływy Tamizy, Niebezpieczna znajomość, Gra cieni, Biała wilczyca, Patron, Rodzinny interes, Smilla w labiryncie śniegu, Ślepy instynkt, Jeden krok, Księga Diny, Wszystkie marzenia świata, Zanim zniknęła, Chcę cię usłyszeć, Ostatni pociąg do Stambułu, Adwokat spraw ostatnich, Dziewiąty wyrok, Fabryka wtórów, Echo winy, Łaska, Lepszy byłby martwy, Teatr Wskrzeszonych, Uciekinierka


Kamila B: 6/22
Wariant 1 - Bezpowrotna Góra: Baśnie japońskie, Na południe od granicy..., Oko Jadeitu, Po drugiej stronie lustra, Sekretny język kwiatów, Wilcze dziecko
Wariant 2 - Brett R. Bóg nigdy nie mruga, Alder K. Złe dziewczyny nie umierają, Young S. Kuracja samobójców, Kamiński A. Kamienie na szaniec, Maskame E. Czy wspomniałam, że cię kocham?, Rutkoski M. Zdrada


Willa87: 16/22
Wariant 1 - W połowie drogi, A jeśli ciernie, Cygańska miłość, Opowieści wigilijne, Inferno, Mroczne tajemnice,  Służąca, Gra, Edukacja Kopciuszka, Pamiętnik, Niebezpieczny kochanek, Tajemnica amuletu, Zbliżenia, Dwie głowy i jedna noga, Kto wiatr sieje, Ręka Fatimy


Magia słowa: 22/22!
Wariant 1 - Czy wspomniałam, że cię kocham?, Hellheaven, Medalion z bursztynem, O krok za daleko, To, co zostało, Zacznijmy od nowa, Elita, Gwiazd naszych wina, Jedyna, Kukiz. Grajek, który został graczem, Po prostu bądź, Rywalki, Srebrne cienie, Wspomnienie umarłej, Bajki uzdrawiajki, Dom róż, Następczyni, Ukryty człowiek, I po cholerę mi to było, List w butelce, Fangirl, Anara


Monika Wilczyńska: 44/44 (+4)
Wariant 1 - Pozytywka, Ostatni dzień roku, Świat Judyty, Daleko od szosy, Maja.bloog.pl, Zatoka tajemnic, Jeden krok, Ukochany syn, W imię honoru, Słodycz wybaczenia, Bill. Kot, który ocalił moje dziecko, Rodzinne sekrety, Kiedy wolność mówi szeptem, Ta jedna letnia noc, Chcę cię usłyszeć, Życie ma smak pomarańczy, A gdybym zniknęła?, Ich pięcioro, Nie pozwól mi odejść, Gin z tonikiem i ogórkiem, Huragan miłości, Nie pozwól mi odejść, Lustrzane odbicie, Fiesta w Cala Feurte, Entliczek pętliczek, Ładne kwiatki
Wariant 2 - Evans P. R. Obietnica pod jemiołą, Kordel M. Okno z widokiem, Nedjma Migdał. Opowieść intymna, Young W. P. Chata,  Crummey M. Sweetland, Dickens C. Opowieść wigilijna, Flock E. Co się stało z moją siostrą?, Läckberg C. Księżniczka z lodu, Moriarty L. Sekret mojego męża, Pilcher R. Kwietniowy śnieg, Wingate L. Strażniczka opowieści, Rakusa M. 39,9, Uzdański G. Wakacje, Guo X 20 odsłon zachłannej młodości, Anderson J. Dotrzymana obietnica, E. E. Smitch Oskar i Pani Róża, Łatka M. Podpowiedź serca, Todd J. Nasze piękne dni..., Jasnyk B. Kaktus w sercu, Hildebrand E. Srebrna dziewczyna, Ivey J. Smak Prowansji, Burton J. Miniaturzystka, Olson L. Niech wieje dobry wiatr

Meredith: 16/22
Wariant 1 - Zima koloru turkusu, Lato koloru wiśni, Coś do stracenia, Korona w mroku, Dotyk, Siła trucizny, Mroczny sekret, Jesteś, moja dzikusko, Ognisty pocałunek, Pożegnania, Błękit szafiru, Rebeliant, Wybraniec, Arktyczny dotyk, Fałszywy książę, Układ
Wariant 1 - Dziedzictwo mroku, Odwet, Przebudzenie, Wezwanie, Zakochana w mroku, Aplikacja, Cień i kość, Legenda. Rebeliant, Mara Dyer. Tajemnica, Siedem dni, Tajemnice Ali, Black Ice, Ever, Feed. Przegląd końca świata, Gra w kłamstwa, Król kruków, Uzdrowiciel, Jesienna miłość, Hopeless, Rudowłosa, Nigdy przenigdy


Wiki : 23/44
Wariant 1 - Ani Mru Mru, Człowiek z Kimberly, Dekameron, Ene, due, śmierć, I że ci nie odpuszczę, Kalendarz kryminalny, Legendy wrocławskie i dolnośląskie, Mówiąc inaczej, Nie oddam szczęścia walkowerem, Prokurator. Kobieta, która...., Szkoła żon, Wampir z Zagłębia, Zagadka salamandry
Wariant 2 - Pawlikowska B. Szczęśliwe garnki, Horst L. J. Zagadka zegara maltańskiego, Wotowski S. A.  Człowiek, który zapomniał swego nazwiska, Niedźwiedzki M. Australijczyk, Mytting L. Porąb i spal. Wszystko co mężczyzna powinien wiedzieć o drewnie, Soukupova P. Berecik i niuniuch, Kurtz A. J. Strona po stronie, Barton J. Do niewidzenia, do niejutra, Piwowarski R. Sceny rozbierane, Cyganek J. Przeznaczenie, traf, przypadek, Jędrzejewski D. Spacerem po Krakowie, 


martucha180: 42/44 (+4)
Wariant 1 - Jutro pachnie cynamonem, Artemis Fowl, Lepiej! 21 strategi, by osiągnąć szczęście, Trzydziesta pierwsza, Krew Illapa, Idolki, Żar prawdy, Niech strawi cię płomień, Spacerując pośród gwiazd, Zabójczy spadek uczuć, Motylek, Burza z piorunami, Wszystko o Julce. Skrzydła pod swetrem, Fartowny pech, Utopce, Dziewczyna z pociągu, Cień gejszy, Gen atlantydzki, Łaskun, Ornat z krwi, Pasażer 23, Rytuał, Ścieżki życia
Wariant 2 - Low R. Zaprzysiężeni. Skarb Atylli, Łoniewska-Lingas A. Zakład o miłość, Cast P. C. Przepowiednia, Domenici V. Wyspy nieznane, Frasier A. Śmiertelny sen, Hoffman J Dzielnica czerwonych jabłek, Gąsiorowska D. Marzenie Łucji, Puszyńska K. Więcej czerwieni, Niemirski A. Testament bibliofila, Accardo J. Dotyk, Beśka K. Krypta Hindenburga, Engel A. Misja Ivy, Kosin R. Mimo wszystko Wiktoria, Michalak K. Amelia, Oliver L. Panika, Rudnicka O. Diabli nadali, Szarańska J. I że ci nie odpuszczę, Świętek E. Noc Perseidów, Terakowska D. Dobry adres to człowiek, Ure J. I kto tu jest dorosły?, Witkiewicz M. Po prostu bądź, Zarębska M. Projekt Breslau, Żak K. Nie ma tego złego, Jagielnicka S. Amfetamina, Ivens J. Czarodziej Leonard i Zaczarowana Marchewka

wercix99: 2/22
Wariant 1 - Noce w Rodanthe, Kłamstwo


monweg: 4a/44
Wariant 1 - Wszystkie lektury nadobowiązkowe, Droga do domu. O prawdziwym skarbie..., Misja rodzinka, Za górami, za lasami. 100 najpiękniejszych bajek świata, Bursztynowy dym, Audrey w domu. Wspomnienia o mojej matce, Historie o zwykłym szaleństwie, Lamenty, Noce i dnie, Prawdziwa historia oparta na kłamstwach, Sekta egoistów, Talent do życia, Ona wraca na dobre, Emma i ja, Uwikłani. Obsesja, China shipping, Fatum i furia, Rozmowa trwa dalej, Jesień
Wariant 2 - Bukowski C. Hollywood, Zadura B. Już otwarte, Alender K. Złe dziewczyny nie umierają, Przybora J. Dzieła (niemal) wszystkie, Dehnel J. Seria w ciemności, Catton E. Próba, Grzyb A. Życie z drugiej ręki, Kubasiewicz M. Spalić wiedźmę, Levithan D. Pewnego dnia, Schneider S. J. 1001 filmów, które musisz zobaczyć, Foks D. Historia kina polskiego, Wharton W. Ptasiek, Michalak K. Sekretnik, Harding J. Siostrzyca, Rusinek M. Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej, Evanovich J. Stephanie Plum. Smakowita piętnastka, Jergović M. Drugi pocałunek Gidy Danon, Todd A. Before..., Orwell G. Folwark zwierzęcy, Nowak E. Moja Ananke, 


Wariant 1 - Zapomniane, Eperu
Wariant 2 - /



Marta M.: 2/22
Wariant 1 - Igrzyska śmierci, Biała róża


Miasto Książek: 19/22
Wariant 1 -Wypowiedz jej imię, Ender, Ognisty tron, Chłopcy, Makbet, Ucieczka w dzicz,  Autorka, HP i Więzień Azkabanu, Jesteś cudem, Krąg życia, Pisane szkarłatem, Starter, Byliśmy łgarzami, Nieskończoność, Tak słodko, Zazdrośnice, Gen atlantydzki, Lord Jim, Delirium


Wariant 1 - Igrzyska śmierci, W pierścieniu ognia, Szamanka od umarlaków, Książę mgły, Little woman, Obsydian, The notebook, Eat, pray, love, A Study in Scarlet


Marta: 29/44
Wariant 1 - Kobieta w lustrze, Małe zbrodnie małżeńskie, Napój miłosny, Opowieści o niewidzialnym, Tektonika uczuć, Ulisses z Bagdadu, Szukając Emmy, Zarazki, geny a ciwilizacja...., , Dwór cierni i róż, Euforia, Gra pozorów, I że ci nie odpuszczę, Rewizja, Winda, Czysta anarchia
Wariant 2 -  Schmitt E.-E. Odette i inne historie miłosne, Ahern C. P.S. Kocham Cię, Castelluci C. & Fry J. Star Wars: Ruchomy cel, Lem S. Solaris, Rudnicka O. Martwe Jezioro, Warner B. Szariat dla niemuzułmanów, Evans E. P. Słonecznik, Glukhovsky D. Witajcie w Rosji, Houellebecq M. Uległość, Mróz R. Zaginięcie, Puzyńska K. Motylek, Brown D. Cyfrowa twierdza, Deveraux J. Drzewo Morwy, Keyes D, Człowiek o 24 twarzach

Beata Matuszewska: /22
Wariant 1 -

sruba14: 5/22
Wariant 1 - Pochłaniacz, Okularnik, Uwikłanie, Więcej krwi, Ziarno prawdy

20 komentarzy:

  1. Jak ja mało czytam w porównaniu do innych o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że wkradła się mała literówka w tytule. Napisałaś podusmowanie zamiast podsumowanie :) I mam pytanie? Czy teraz wstawiamy linki tutaj, czy dalej pod zgłoszeniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same literówki robię dzisiaj... :(
      Gdzie ci wygodniej, w tych dwóch miejscach na pewno ich nie zgubię :)

      Usuń
    2. Mam jeszcze drugie pytanie - była już aktualizacja marcowa? Bo nie widzę u siebie książek z marca.

      Usuń
    3. Nie było niestety bo w dniu, kiedy chciałam to zrobić, laptop wymówił posłuszeństwo i do tej pory nie chce współpracować... Działam tylko mobilnie, dlatego też się robią zaległości na blogach... :(

      Usuń
    4. Hmmm, nie żeby coś ale chyba źle mi policzyłaś. Ja nie przeczytałam jeszcze 20/22, niektóre to dodatki do poszczególnej literki...

      Usuń
    5. To pisz mi proszę w nawiasie, że to dodatek, bo ja jak mam tak wiesz, bez tego ABC to tego nie dostrzegam :D idę na twoją stronę i wykreślę ci te, co są jako dodatki xD

      Usuń
    6. Dlatego są nieusunięte komentarze - nie spojrzałaś na datę aktualizacji? :P Niestety nie mam ostatnio do tego głowy, ale postaram się do końca września to ogarnąć :)

      Usuń
    7. No napisane jest, że ostatnia aktualizacja 13 czerwca, a ja ten komentarz z Miastem kości i Starterem dodałam 1 maja. Ale spokojnie, nie mam żadnych pretensji tylko chciałam zwrócić ci na to uwagę bo myślałam, że może nie zauważyłaś :)

      Usuń
    8. Widocznie przeoczyłam, ale spokojnie, jak komentarz nie jest usunięty, tzn., że ja wiem, że tego nie wpisałam :D I wpiszę do końca września na pewno :)

      Usuń
    9. Albo zgubiłaś albo nie napisałam ci, ale teraz już nie wiem bo komentarze usunięte.
      Uśmiech Madeline - https://zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com/2016/09/usmiech-madeline-darien-gee.html?m=1

      Usuń
    10. Jak nie wpisane, to nie było :D Bo wpisywałam dokładnie (czytaj: kopiowałam :D) :) Dopisze przy kolejnej aktualizacji :)

      Usuń
    11. Mam Zieleń szmaragdu! Jeszcze nie ma recenzji, ale na pewno podeślę jak będzie.

      Usuń
    12. Recenzja Zieleni szmaragdu: https://zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com/2016/11/trylogia-czasu-3-zielen-szmaragdu.html

      Kurczę, jakoś nie czytam książek na L..... Muszę coś wykombinować, bo chciałabym zakończyć wyzwanie sukcesem :D

      Usuń
  3. Podziwiam Cię za to ile czasu masz na czytanie. Ja ostatnio mam jakiś kryzys czytelniczy, ale gdy go nie miałam to sądziłam, że dużo czytam, ale w porównaniu z Tobą to jest niczym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahha, to był tytuł książki? :D Wybacz! :D Ja myślałam, że tak ci się dopisało o moim wyzwaniu xD

    OdpowiedzUsuń
  5. http://atramentowomi.blogspot.com/p/abc-czytania.html - tu wszystkie moje dotychczasowe tytuły i autorzy, niewiele mi brakuje do końca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłam o pisanie mi tytułów tutaj tych, których nie macie jeszcze dopisanych. Nie bawię się w dopisywanie z waszych list, bo wtedy sama muszę to sprawdzać, a przy tylu uczestnikach serio nie mam na to czasu. Dopiszę ci postęp, kiedy wypiszesz mi te niedopisane tutaj w komentarzu :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.