1 mar 2016

Czytelnicze podsumowanie lutego!

Jakoś chyba nie mam weny do takich obrazków do podsumowań, dlatego zapożyczam je z Google Graphics.

Luty był pełny okazji do czytania: maraton, ferie, dwa Kluby Książki (jeden na mojej własnej grupie, drugi na grupie z Suomi), wyzwania czytelnicze. Czy je wykorzystałam?

Tak, jak mówiłam - blogowych podsumowań nie będzie, bo mnie statystyki nie jarają. Ale czytelnicze podsumowania uwielbiam <3



Luty
  • Druga Burza (336)
  • Wiedźma opiekunka cz.1. (285)
  • Tristan i Izolda (96)
  • List w butelce (328)
  • Historia prawdziwa kapitana Haka (316)
  • Eleonora i Park (340)
  • Druga szansa (350)
  • Posłaniec (352)
  • Artemis Fowl (289)
Ilość przeczytanych książek: 9
Ilość przeczytanych stron: 2692 (ok. 92 stron/dzień) [taak, dzięki Marta! <3 już więcej nie robię podsumowań na pół śpiąco :D]
Najgorsza książka: Pierwszy raz nie mogę się zdecydować tutaj, o to miano rywalizują List w butelce i Eleonora i Park
Najlepsza książka: Historia prawdziwa kapitana Haka

Uwaga! Dziś uczestnicy ABC mają ostatni dzień na dostarczenie mi tytułów pozycji przeczytanych. Nie zdziwcie się też, ale dziś usuwam komentarze (poza zgłoszeniowymi) od stycznia do 29 lutego.

33 komentarze:

  1. A u mnie w tym miesiącu bieda i zgrzytanie zębów- udało mi się przeczytać tylko 2 książki ;_;. O tyle dobrze, że jedna z nich była Neila Gaimana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty ale ważne, że cokolwiek ^^ to i tak więcej niż statystyczny Polak :d

      Usuń
  2. Ale dużo książek :) jeju kiedy ty znalazłaś czas na 264 strony dziennie :) Gratuluje! Drugą szanse mam w planach :D jeśli się ze wszystkim wyrobie w marcu, bo na razie nie mam nawet czasu usiąść i cokolwiek napisać na blogu :( czekam z utęsknieniem na maj, nareszcie będzie wolne od tego natłoku nauki :D
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znalazłam - nie umiem liczyć xD
      ja w maju będę miała najgorzej - praktyki zawodowe :D

      Usuń
    2. Będę cię wspierać jak tylko będę umiała :) na pewno dasz radę :) 100 stron to i tak dużo :)

      Usuń
    3. dziękuję! <3 aha, i przynajmniej realnie :D

      Usuń
  3. Gratuluję wyników! Mi udało się przeczytać tylko 4 książki, za mało czasu na czytanie!
    Buziaki! :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/
    Zaczytanego marca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję czytać kilka książek, które Ty poznałaś - Eleonora i Park byli bardzo sympatyczni, a Posłańca uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. "List w butelce" był gorszy, bo Sparks :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam,że tylko ja nie lubię Sparksa i źle oceniam jego twórczość :) 9 książek to bardzo dobry wynik,więc gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też miałam w lutym więcje czasu, żeby poczytać i dzięki temu trochę nadrobiłam zaległości ;) O, Prawdziwą Historię Kapitana Haka muszę pożyczyć od kumpeli. Powodzenia w marcu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku!
    Mi udało się przeczytać 6 książek :)
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś mi nie pasowało, takie małe zboczenie, i przeliczyłam Twoje liczby. Suma stron wynosi 2692, masz o 316 za mało, niż wpisałaś. A wynik stron na dzień podzieliłaś przez 9, a nie przez 29, więc wyszedł Ci 264 stron na dzień, a powinien, już po poprawkach, ponad 92. :)

    A tak poza tym, gratuluję i życzę powodzenia w marcu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja to ogarniałam na pół śpiąco :D Już poprawiam, nawet nie zwróciła uwagi, co tam wpisałam, a nie czytałam później :D

      Usuń
  10. Świetny wynik!!! Gratulacje. Mi też poszło całkiem nieźle bo przeczytałam 7 książek ale 264 dziennie... Kiedy ty miałaś na to czas???
    Prawdziwą Historię Kapitana Haka muszę przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie, walnęłam się :D robiłam to w nocy i tak zainteresowały mnie komentarze i na to spojrzałam :D

      Usuń
    2. Hah, a ja sie nawet nie skapnełam że jakiś błąd popełniłaś :D

      Usuń
  11. Gratuluję! Nawet matematycznych pomyłek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to umieć się przyznać do błędu :D

      Usuń
  12. Mam nadzieję, że niedługo zabiorę się za "List w butelce", a czytelniczy wynik bardzo dobry! Gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ehh... u mnie słabo :/ "Jesienna miłości", "Stary człowiek i morze" i 600 stron HP. No ale ważne, w ogóle czytam ;) mam nadzieję, że kwiecień okaże się dla mnie łaskawszy, bo na marzec nawet nie mam co liczyć, za dużo roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Liczba książek, liczba stron. Tu co nieco o tym. Muszę się pouczepiać. :p

    Gratuluję wyniku dziewięciu książek! U mnie bieda kompletna. Trzy książki rozpoczęte, lecz w lutym żadnej nie ukończyłam. Szkoła zdecydowanie zabija mój czas. Ech, mam nadzieję, że w marcu będzie dużo, dużo, dużo lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ujmę to tak - nie zwracam na to uwagi, pisząc podsumowanie :D raz piszę tak, raz tak :D
      Ojej, ale czemu żadnej nie skończyłaś, a aż 3 zaczęłaś? :D

      Usuń
    2. Jedno słowo: szkoła. Jak się siedzi od powrotu z przybytku edukacji do domu do nocy nad podręcznikami - no cóż, nie sprzyja to czytaniu. :p

      Usuń
  15. Świetny wynik ;). Coraz bardziej ciekawi mnie ''Historia prawdziwa kapitana Haka'', chociaż nie spodziewałam się tego w najmniejszym stopniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wynik, gratuluję! Mój luty również był bardzo udany, także jestem z siebie zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wynik dość wysoki :D
    Ja nie wiem ile przeczytałam, ale na pewno 3, z tego co na 100% jestem pewna :D
    Susette

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry wynik! :D
    I to nasze liczenie stron! ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wooow... piękny wynik. :)) Mnie "List w butelce" ujął, ale ja lubię takie lektury. :) Koniecznie muszę przeczytać Twoją recenzję "wiedźmy opiekunki" bo tytuł brzmi naprawdę zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaszalałaś... xD Piękny wynik! ^_^ Mój luty był głównie zdominowany przez tę wstrętną Lalkę, echh :'(

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.