14 mar 2016

Przysłowiowa para TAG by Limonette + LBA #29 #30


Miesiąc po Walentynkach też może trwać miłość, powinna trwać cały rok, więc - niechaj trwa dziś :D Ale i tak cię ukatrupię Limonette, jak się kiedyś mam nadzieję spotkamy, bo siedziałam nad tymi kategoriami godzinę! :D I ukradłam ci banner, bo jestem leniem :D Ale dziękuję za nominację <3 



♥ Stara miłość nie rdzewieje. - para, która po jakimś czasie do siebie powróciła.
Już! Już mam problem... Być może dlatego, że rzadko czytam seriami...  (po wykonaniu prawie całego TAGu i jeszcze 20 min później...) Cóż, załamana moją sklerozą, wyszukałam na bloggerze w postach słowo wróci. I cóż, w sumie mam odpowiedź, jak tylko zobaczyłam tytuł - Złamane pióro. Perypetie miłosne Emily i Jacoba i tak były dziwne, ale chyba można mówić o powrocie?

♥ Gdy masz miłość w sercu, stawaj na kobiercu. - para, która zdecydowała się na małżeństwo.
Ech, a tutaj nie mam problemu, ale uwaga, bo będzie to spoiler do Zwiadowców! Otóż, na małżeństwo zdecydowała się Cassandra i Horace oraz Will i Alyss - no dobra, te małżeństwa były dość oczywiste już od któregoś tomu :D

♥ Kto się czubi ten się lubi. - para, w której relacji pełno jest docinek i żartów z drugiej połówki. (oczywiście tych pozytywnych ;))
Wiecie co, znów mam problem. Ale nie muszę się zastanawiać i wymyślać na siłę - ja nie wiem, kogo wybrać! Hm, okay, no to zdecyduję się na Wolhę i Lena O. Gromyko <3 Choc to małe oszustwo, bo oficjalnie to oni nadal parą nie są, ale ja wiem, wiem, że będą! :D No i dobra, wiem cytat może śmieszyć mnie, bo znam kontekst, ale chodziło o to, że Len jest królem, a stoi w samych majtkach, a napotkali jego poddanego :D

- Czego stoisz jak słup? Szybciej, proś o spodnie - szepnęłam.
_ Odbiło ci! - sykną Len w odpowiedzi. - Biedak jest w takim stanie, że zdejmie własne.
- No to kuj żelazo, póki gorące! Wystarczy tego reklamowania starmińskich szwaczek.

♥ Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta. - para,a... a właściwie to typowy trójkącik miłosny.
No to niech będzie Gale&Katniss&Peeta. Choć nie lubię, bardzo nie lubię Peety :D 

♥ Przyjaciół poznaje się w biedzie. - para, która wzajemnie się wspiera, niejednokrotnie sobie pomagała.
Limonette! Kurczę, bo ja serio mam problem :D Tzn. nie chcę się powtarzać z innych par. Ale w sumie to może Annabeth i Percy? Nie czytałam serii o Percym, ale w Olimpijskich herosach wspierali się non stop :)

♥ Co w kobiecym sercu na dnie, to i diabeł nie odgadnie. - bohater/bohaterka, który/a nie potrafił(a) zdecydować się na jednego adoratora.
Cóż, Thilli przez dłuższą część książki nie mogła się zdecydować czy woli Adana czy Asmunda :D

♥ Nie ma miłości bez zazdrości. - para, w której przynajmniej jedna ze stron ciągle była zazdrosna o drugą połówkę.
Dobra, wrócę do tego później :D (po skończeniu TAGu i odpowiedzeniu na pytanie 1... i jeszcze chwilę później... Limonette! :D) Najlepsze, że nie wpadłam na nic. Ale spoglądając na listę książek przeczytanych, zobaczyłam Chłopców. I przypomniała mi się bajka o Piotrusiu Panie. Co prawda Piotruś i Dzwoneczek nie byli parą, ale Dzwoneczek była chyba zazdrosna o każdą Wendy co? :D

♥ Nie można dwóm panom służyć. - para, w którym jedna ze stron zdradza drugą bądź zachowuje się wobec niej nie w porządku.
Hm, może Loki? Ostatecznie to był z Sigin, ale umarła, znalazł sobie Jenny, ale i tak kochał sie z Bajką. Kocham tego bohatera, ale nie uważam, że zachowywał się fair :D

♥ Przyjaciela szukaj blisko, wroga daleko. - para, która długo była dobrymi przyjaciółmi.
Mam ochotę kląć, ten TAG wywołuje we mnie negatywne emocje, więc, to chyba nie szerzenie miłości :D Ale chyba muszę się powtórzyć, mam jakiś zanik pamięci... I nic innego nie przychodzi mi do głowy - Will i Alyss. Znali się od dziecka, wychowali się razem w sierocińcu, a potem ich drogi często się przecinały :)

A nominacje pomijam, zachęcam do zrobienia wszystkich, którzy jeszcze nie robili, ale odpowiadanie godzinę cholernie mnie zmęczyło :D

Za nominację do LBA #29 dziękuję Wiktorii :) Tym bardziej, że otrzymałam ją akurat, kiedy potwornie się nudziłam, ale mam nadzieję, że mi wybaczysz, że tak późno odpowiadam, ale u mnie to norma :D Jakbyś miała jeszcze jakieś ciekawe pytania, to śmiało zadaj je w Zadaj pytanie, bo te były bardzo intrygujące (i ciężkie xD)

~.~

1. Jaka książka opisuje twoje życie? 
O ja... nie mogę! Pierwsze pytanie, a ja już leżę :D Moje życie? Hm, gdyby zliczyć na to sukcesy w szkole, to, że będę miała praktyki zawodowe, moja przyjaciółka jest bardziej kobieca ode mnie, non stop przekomarzam się z moim chłopakiem... I, że lubię się wyróżniać i być oryginalna... To w sumie Zawód: wiedźma i życie Wolhi byłoby genialnym mniej więcej odwzorowaniem (w mojej interpretacji, bo nic innego nie przychodzi mi do głowy :D)

2. Najgorsza książka jaką czytałaś/czytałeś?
Mam dylemat. Ale niech będzie, że odpuszczę Sparksowi, bo jego jednak bez problemu skończyłam, a żeby dokończyć Eleonorę i Parka musiałam mocno spiąć tyłek i nerwy. Było to tak beznadziejne, bez humoru i w ogóle, że miałam dość po 20 stronach.
3. Najładniejsza okładka jaką widziałaś/widziałeś?


4. Co teraz czytasz ? 
Anioł burz T. Canavan

5. Od razu po przeczytaniu piszesz recenzje czy odczekujesz parę dni? 
No cóż, ja wolę pisać od razu, aby moja opinia była jak najświeższa i najrzetelniejsza :) Nie lubię czekać, bo zapominam imion itp., a to mnie irytuje :D

6. Książka jaką dobrze wspominasz z dzieciństwa albo ta która zapoczątkowała twoją pasje czytelniczą? 
To dwie różne książki, więc tak - wspominam tomik baśni Braci Grimm, lubiłam go czytać jako dziecko <3 A moją pasję czytelniczą zapoczątkował HP oczywiście :D

7. Czy jest jakaś książka, którą żałujesz, że przeczytałaś? Jaka? 
O, no to jednak wpasuję gdzieś List w butelce - żałuję, że przeczytałam tą książkę, bo zajęła mi aż całe dwa dni... kiedy mogłabym czytać coś innego i wspaniałego.

8. Jeśli miałabyś znaleźć się na bezludnej wyspie jakie 3 książki byś ze sobą zabrała? 
Pokazaną wyżej Historię prawdziwą kapitana Haka, aby podziwiać tą piękną okładkę, ale i móc czytać tą genialną historię, Harry Potter i Książę Półkrwi, bo cóż, jeśli miałabym wybrać tylko jedną z całej serii to to jest moja ulubiona część, a trzecią (czemu tylko 3....) to hmm, Ruiny Gorlanu, bo godzinami mogłabym czytać o szkoleniu Willa :D

9. Co oprócz czytania można zrobić z książką? 
Podziwiać ją na półeczce <3 Osobiście uwielbiam też z siostrą brać kilka książek i otwierać je na chybił trafił, układając śmieszne zdania :D Co jeszcze robiłam z książkami? Lubię je przestawiać na półce :D Można je pożyczać (non stop z kolegą pożyczamy sobie książki :D) :)

10. Jakie książki powinny być wg Ciebie zekranizowane? Jak miałoby to wyglądać? Kto miałby to wykonać?
Nienawidzę ekranizacji, więc żadne :D Książka to książka, a nie scenariusz! :D

11. Książka, która wg Ciebie jest najbardziej kontrowersyjna?
Wiesz, jeśli chodzi o to, która według mnie jest taka, to wybrałabym Pachnidło. Albo Baśniarza, bo był chory, dziwny, ale przedstawiał piękną historię...

~.~

Trochę szybciej odpowiadam na dość niedawną nominację od Sary :) Pytania może i mało rozwinięte, ale niektóre wymagały moja droga myślenia, a rozwiązywałam to o 24 :D

1. Trampki czy baletki?
Pierwsze pytanie, a już mam problem... Bo lubię i to, i to. Ale hm, chyba wygodniej w trampkach, bo i na rower pójdę i na desce pojeżdżę bez obawy, że mi buty zlecą :D

2. Spodnie czy spódnica? 
Powiedz mi, znęcasz się nade mną tymi pytaniami? :D Kurczę. Spodnie niby są praktyczne i wygodne, ale spódniczki są słodkie - ale tylko takie max do kolan, ew. te aż po kostki, nie lubię taki do połowy łydki (eh, no i wyszło, że chyba jestem bardzo kobieca :D). No to spódniczki :D

3. Torba czy plecak?
Kolejny dylemat. Do szkoły chodzę z torbą, ale idąc gdzieś na wycieczkę czy na fitness zdecydowanie preferuję plecak! :)

4. Filmy czy seriale?
Filmy. Jedyny serial, jaki oglądam to Pingwiny z Madagaskaru.

5. Kawa czy herbata?
Wiesz, co Sara, te wybory choć pozornie łatwe, są mega trudne. Hmm, dobra moją kawę nazwać kawą to chyba obraza dla kawy (pół kubka mleka, 3 łyżki cukru, 1,5 łyżki kawy rozpuszczalnej delikatnej), więc niech będzie herbata - najlepiej czarna :3

6. Disney czy Dreamworks? 
Wait, musiałam sprawdzić, co wyprodukowało, jaki bajki, bo zazwyczaj nie zwracam na to aż takiej uwagi. No i zdecydowanie Disney, bo wydał więcej moich ulubionych bajek :) A poza tym Jack Sparrow <3

7. Lato czy zima?
Lato. Jestem zmarzluchem, ale ogółem to najbardziej kocham wiosnę :D

8. Pizza czy frytki?
KFC?... :D Nie no, pizza - bo się nią najem i mogę ją sobie skomponować, jak chcę, a nawet zrobić sama :D

9. Young Adults czy fantastyka? 
Have a guess! :D (fantastyka dla tych, co mnie jeszcze zbyt dobrze nie znają :D)

10. Obszerne tomiska czy cieniutkie książki? 
Tomiszcza <3 tylko fajnie by było, jakby były lżejsze do noszenia do szkoły! :D

11. Modnie czy wygodnie?
Wygodnie! <3 Co mnie tam moda, jak moda jest okropna - np. leginsy, jak można w tym chodzić i dupę pokazywać całemu światu (to jeszcze dobrze, jak ktoś nie ma dużej pupy :D) Albo dekolty, bleee. Dżinsy, t-shirt i bluza <3 Albo tak, jak na zdjęciu z rozmazaną buzią :D No i dobra, to kolejny przykład, jak bardzo interesuje mnie moda :D Do mojej figury za duża bluzka i do tego męska :D Choć już od jakiegoś czasu ubieram się tak sporadycznie ^^

~.~

To by było na tyle, a ja nominuję: Just yśkę, Dagus91, Weronikę G., Aleję Czytelnika, Wiktorię (WiktoriaCzytaRazemZWami)

Pytania dla Was :) Z dziedzin chyba wszystkich, które przyszły mi do głowy :D
  1. Okładka, która skłania cię do refleksji?
  2. Lubisz się malować?
  3. Gdybyś musiała wybierać, wolałabyś fitness, siłownię czy sztuki walki?
  4. Ulubiony napój?
  5. Angażujesz się w politykę czy wolisz trzymać się od niej z daleka? :P
  6. Chciałabyś mieć kiedyś prawo jazdy kat. A (na motor)?
  7. Trzy cechy, jakie są niezbędne u przyjaciela wg Ciebie?
  8. Co sądzisz o kabaretach (może masz ulubiony, to wspomnij ^^)?
  9. Należysz do jakichś grup na Facebooku niezwiązanych z czytelnictwem?
  10. Jaki cytat opisuje Ciebie najlepiej?
  11. Masz w pokoju tablicę korkową albo jakieś inne miejsce na cytaty, obrazki itp?

30 komentarzy:

  1. Z całego TAGu znam (a nawet czytałam) jedną książkę- "Złamane pióro" w sumie to oni początkowo razem nie byli, ale tak zakręcone były te ich relacje, że można ich pod wszystko pociągnąć;D
    Ale po tych odpowiedziach do LAB wychodzi, że jesteś bardziej "babska" niż stwierdzisz:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, ich relacja była dziwnaaa :D i i tak ich tu podciągnęłam :D
      cóż, trudno, nikt nie powiedział, że wcale nie jestem :D tylko jak moje przyjaciółki gadają o kosmetykach, włosach itp... to ja wolę o strzelaniu i książkach :D

      Usuń
  2. A ja ukatrupię Cię za to, że dajesz tak negatywną reklamę mojemu TAGowi! Któż go teraz zrobi skoro wspomniałaś, że męczyłaś się ponad godzinę? :C Napisałabym jeszcze, że świetnie Ci wyszedł, ale.. ale nie napiszę i już! :| :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był komplement :D ciężko stworzyć trudny TAG według mnie :D

      Usuń
    2. Do wszystkich czytelników "Biblioteczki": mój TAG to najłatwiejszy, najprzyjemniejszy i najbardziej zabawowy TAG w historii, więc serdecznie zapraszam wszystkich do wykonania :)) (A autorka tegoż bloga po prostu się nie zna >:| :D)

      Usuń
    3. Hahahha, ale wiesz taki oklepany, łatwiutki TAG to sobie można stworzyć, ale nad twoim trzeba pomyśleć :D ja wolę takie nad którymi muszę pomyśleć :D

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę że odpowiedziałaś na moje pytania dlatego nominowałam cię już do następnego LBA. Nie ma co się nudzić :) Ja polubiłam Peete dopiero w ostatniej części. :) A lato uwielbiam. Czytanie przy szumie fal. :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhaha widziałam właśnie :D już nawet napisałam odpowiedzi i wstawi się z Tolkienowksim TAGiem :P

      Usuń
  4. Fajne pytania, fajne odpowiedzi :D
    Gdybym dostała takie pytania jak w drugim LBA, odpowiedziałabym bez wahania tylko jednym słowem :D
    Susette

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tymi pytaniami z drugiego LBA ja chyba nie miałabym aż takiego problemu, może dlatego, że jestem raczej konkretna, tak sądzę... Tez wybrałabym opasłe tomiszcza, mimo, że dłużej się je czyta, oby tylko były to ciekawe książki!
    Tak, muszę stwierdzić to samo co Ty, Twoja kawa to nie kawa z mlekiem, tylko mleko z kawą ;) Ale co kto lubi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, nie kłócę się - ja wiem, że to bardziej mleko z kawą :D ale cóż, samą kawę pije baaardzo rzadko i tylko, jak potrzebuję się serio rozbudzić :D
      nudne długie tomiszcze to tragedia :(

      Usuń
  6. Również wolę lato, nienawidzę zimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to znaczy lepienie bałwana itp. jest super, ale mogłoby być ciepło :D

      Usuń
  7. Wow, tylko szkoda, że nie znam ani jednego bohatera z tych wymienionych :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnice do połowy łydki to horror ;/ Albo takie tuż za kolano. Są okrutne dla sylwetki xd
    I co złego w legginsach? :( Dobrze dobrane są OP! Zwykłych spodni we wzorki z Alicji w Krainie Czarów nie znajdziesz [planuje zakup od dwóch lat, Alicji nie lubię, ale spodnie chce XD].
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn chodzi mi o to, że ja nie lubię samych legginsów, bo czuję się w nich jak w rajstopach :D
      Ja tam wolę dżinsy <3
      Hm, ja ze spódniczek to najbardziej lubię takie do połowy uda <3 są słodkie <3

      Usuń
  9. Jeśli chodzi o Sparksa, to im więcej czytam, tym więcej niedociągnięć widzę. Jest jak napisałaś - przynajmniej szybko się czyta i mnie ma problemów z dokończeniem (taki problem miałam u niego póki cóż Listem w butelce"... choć nie wiem, czy czytane obecnie "Dla ciebie wszystko" nie zajmie wspólnego miejsca z "Listem..." na podium).

    Też uważam, ze Gale bardziej pasowałby do Katniss!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, dla mnie to była porażka... Zresztą właśnie pojawiła się recenzja jeśli masz ochotę :DI to właśnie Listu :D

      Usuń
  10. Och ten Potter wszystkie go kochamy :) Również uwielbiam serię o Harrym i często do niej wracam, choć to nie od niej zaczęła się moja miłość do książek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ło bogowie, że co masz w kubku z kawą? :D A nad białą herbatą myślałaś? Smaczna jest a ma efekty pobudzające podobne do kawy - zdrowsza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piłam kiedyś... białą z liczi.... to nie miała smaku... :D

      Usuń
  12. Dziękuję za nominację!
    Zdecydowanie się z Tobą zgadzam - oprócz czytania książki, można ją również podziwiać na półce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mm, to uwielbiam, mam nawet biblioteczkę na przeciwko łóżka <3

      Usuń
  13. Po raz kolejny łamiesz mi serce piszcząc, że nie lubisz mojego ukochanego. Jak można nie kochać Peety? :)
    Też uważam, że lepiej jest się ubrać wygodnie, niż modnie xd A mody na leginsy kompletnie nie ogarniam :D Raz założyłam i czułam się jakbym była w rajstopach O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, ale jeśli ja go nie lubię, to jest cały twój :D
      No właśnie o.O Czuję się w nich taka... odkryta -.-

      Usuń
  14. #teamGale <3
    Fajny ten TAG, ale też miałabym problemy z dopasowaniem postaci :D
    Baśnie braci Grimm kocham *-* Okładka Haka też mega jest <3 za HP mam zamiar się zabrać :D
    Do drugiej nominacji to Jesus Maria jesteśmy takie same! <3 dosłownie :D
    Dziekuje za nominację <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jack Sparrow!! W 2017 ma wyjść nowa część *o* Po za tym nie wiedziałam, że lubisz Piratów z Karaibów xD

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.