28 mar 2016

Wielkanocy TAG by Just yśka + Wielkanocy TAG

Nie dziwcie się, że sama nie zrobiłam żadnego TAGu na Wielkanoc :D Ja nawet zapomniałam, że jest coś takiego jak Wielkanoc, bo w tym roku nie wyjeżdżałam do babci, co zdarza się bardzo rzadko i się tak jakoś zapomniałam :D Ale Just yśka oczywiście spokojnie mi o tym przypomniała i nawet poratowała TAGiem jej autorstwa :)





1. Spotkanie z rodziną, czyli książka którą polecisz nie tylko młodszym ale starszym członkom swojej rodziny. 
Sądzę, że Harry Potter jest nie tylko ponadczasowy, ale i ponadpokoleniowy :) Bo niestety dużo książek mogłabym polecić tylko starszej części rodziny :D



2. Święconka, czyli książka z dobrą recenzją, na którą natychmiast miałaś/łeś ochotę. 
Po recenzji bookworm od razu miałam ochotę na Księgę wyzwań Dasha i Lily, ale nie miałam jej skąd wziąć. Mimo to ta recenzja sprawiła, że miałam ochotę (i nadal mam) na nie fantasy :D

3. Zajączek wielkanocny, czyli książka z cudownymi bohaterami. 
Niedawno przeczytany Szklany tron i Chaol, Dorian, Nehemia i Celaena <3

4. Kurczątko, czyli mała ale dobra książka. 
Szczęście do wzięcia przychodzi mi w tej chwili na myśl.

5. Wielkanocny poranek, książka dla której zerwałeś/łas noc. 
A ja to zliczę, dla ilu książek tak zrobiłam? Ale ostatnio to dla Turnieju w Gorlanie <3

6. Lany poniedziałek, książka którą możesz czytać w każdą pogodę i w każdym miejscu. 
Wszystkie książki Flanagana <3 I Mortki <3

7. Świąteczne porządki, książka tak ciężka, że miałeś problem ze skończeniem jej.
Eleonora i Park. Była dla mnie ciężka, bo była tak dziwna... I głupia.

8. Baranek, czyli książeczka z milusią okładką.
Ostatnio zachwycam się okładką Dotyku Julii widoczną na zdjęciu :)

9. Jajeczko, czyli kogo nominuję
http://wiktoriaczytarazemzwami.blogspot.com/
http://zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com/
i każdego, kto tylko chce :)

A do drugiego wielkanocnego TAGu całkiem niespodziewanie nominowała mnie Wiktoria :D Skoro już i tak miałam w planach jakiś wielkanocny post, to postanowiłam te TAGi ująć w jednym poście :D I większych obchodów Wielkanocy się po mnie nie spodziewajcie :D

Króliczki- książka, której chcesz więcej (czekasz na jej sequel). 
Czekam na trzecią część Prawa Milenium T. Canavan :)

Jajko- Książka, która cię zaskoczyła. 
Był to Baśniarz, choć nie powiem - zaskoczył mnie ni to negatywnie, ni to pozytywnie. Zaskoczyła mnie brutalność tej książki.

Tropienie jajeczek- książka, którą z trudem dostałaś w swoje ręce. 
Jeju, było kilka takich książek, ale nie mogę sobie żadnej przypomnieć... Powiedzmy, że będzie to Akademia Dobra i Zła, bo bardzo chciałam tą książkę, ale nie widziałam na nią promocji ani nic i zmusiłam przyjaciółkę, aby kupiła mi na urodzinki :D

Owieczki- dziecięca książka, którą nadal uwielbiasz. 
Baśnie braci Grimm <3

Wiosna- książka z okładką, która przywodzi ci na myśl tę porę roku. 


Jezus- religijna książka, którą kochasz. 
Ateizm rządzi :D

Zmartwychstanie- książka od nieżyjącego już autora. 
Dzieje Tristana i Izoldy, autora nieznanego :D

Koszyczki- książka, która aktualnie znajduje się na twojej liście życzeń. 
Jest ich 29, wszystkie można znaleźć w mojej biblioteczce na LC w MUST HAVE :) Ale bardzo chciałabym dostać Dlaczego mężczyźni kochają zołzy :D

Cukierki- słodka książka. 
Dla mnie lekko przesłodzoną serią była seria o Laurel A. Pike, którą rozpoczynają Skrzydła Laurel :D

Peeps- otaguj kogoś!
Tego, kto ma ochotę :D

22 komentarze:

  1. A mi dużo bardziej podoba się okładka "Dotyku Julii" już po zmianie :P
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. A 'Kłamca' to nie religijna książka? c Ja bym wrzuciła do tego punktu coś z angel fantasy XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nie poszłam takim tokiem myślenia :D Bo dla mnie religijna tzn. coś typu o Jezusie itp. :D Ale w sumie mitologia to też religia.... Chociaż czy Kłamca jest religijny... Nie powiedziałabym :D

      Usuń
    2. Kto broni interpretować? xd
      A za nominacje dziękuję, ale nie biorą udziału w challengach... to by oznaczało zmuszanie się do czytania, a tego nie lubię i nie trawię. A jakby tego było mało, u mnie dostać coś konkretnego to spory problem problem ("Solarisa" Lema u mnie w bibliotece nawet nie mają ;/), a czytanie online trochę boli...

      Usuń
    3. Chodzi ja nawet nie pomyślałam o tym jakoś tak :D
      Nie chodzi mi o zmuszanie się, bo wcale nie musisz tego przeczytać w dwa tygodnie, ja też nie przeczytałam Posłańca od Agaty w dwa tygodnie. Chodzi o poznawanie nowych książek. Szkoda, że nie chciałabyś spróbować, bo mam wrażenie, że właśnie autor przypadłby ci do gustu, a to mój ukochany czeski autor. Gdybyś jednak kiedyś miała czas i dostęp to mam nadzieję, ze spróbujesz tego autora? :)

      Usuń
    4. Ja chce spróbować przeczytać totalnie wszystkich, więc... ja nikomu nie mówię przecież nie. Tylko zostaje kwestia kiedy to zrobię XD

      Usuń
  3. Co do okładki Dotyku Julii, to w 100% się zgadzam! Jest genialna *o*
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, okładka Dotyku Julii jest świetna, chociaż bardziej podoba mi się ta z okiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację!
    Co do okładki Dotyku Julii się zgadzam! Szkoda, że nie mam dostępu do tej książki.
    Turniej w Gorlanie :D Ja to skończyłam chyba przedwczoraj... W moim tagu wielkanocnym jest, że bardzo bym chciała przeczytać, ale tak naprawdę już to zrobiłam. Dltaego napisałam tam, że ten tag robiłam 2 tygodnie przed świętami...

    OdpowiedzUsuń
  6. Celaene też uwielbiam mimo iż za wiele to nie przeczytałam, ale wydaje się być cudowna :D
    Jak zwykle większej połowy bohaterów czy książek nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Też maiałm zrobić ten tag... ale zabrakło mi przedświątecznego czasu! Tobie wyszło rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Harry jest dokładnie taki jaki go opisałaś, szkoda tylko, że moich braci nie mogę do niego zachęcić (od książek trzymają się tak z daleka jak ja od trójkątów miłosnych). ''Skrzydeł Laurel'' niestety nie wspominam miło, nawet nie wiem, czy przeczytałam tę książkę w całości :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam to kilka lat temu i ten świat mnie fascynował, ale był przesłodzony :D Najlepsza była część 4! :D

      Usuń
  9. Harry Potter? Serio? Nieeeee :D :D
    Nie znoszę go tfu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na wielkanocne Tagi :) Zrobiłabym taki u siebie, ale w sumie wielkanoc już minęła ;) Za późno do Ciebie zajrzałam. I ja jakoś nie czułam w tym roku świąt. Chyba Boże Narodzenie bardziej czuję, że są takie święta bo i choinka i kolędy i jakoś moja rodzina więcej szykuje, a Wielkanoc to bardziej dla nas czas odpoczynku od codziennych obowiązków. I chyba od tego powinny być święta. Ja ostatnio mniej czytam, jakoś nie mam za bardzo natchnienia. Chciałabym coś czytać ale nie wiem za jaką książkę się zabrać :D Takie wiosenne przesilenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak okładka książki ''Dotyk Julii'' jest bardzo ładna.... muszę się kiedyś zabrać do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Mam "Dotyk Juli" i też się zachwycam okładką i to jeszcze za 10 zł wyszukaną :D szkoda że tylu książek nie znam, ale postaram się na nie zapolować w najbliższym czasie :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo że nie czytałam Eleonory i Parka, moja opinia jest w zasadzie bardzo zbliżona do Twojej. ani fabuła ani styl autorki nie przekonują mnie, zebym sięgnęła po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. ''Dotyk Julii" faktycznie ma milusią okładkę. :D Ta książka jest faktycznie tak fajna jak o niej piszą? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciekawa, choć przewidywalna momentami :D No i ja nie lubię Adama :D

      Usuń
  15. Robiłam ten drugi TAG i miałam problem ze słodką książką, ale faktycznie Skrzydła Laurel się nadają ;D
    Wielkanoc już minęła, a ja dopiero teraz to czytam <3 Fajnie zatrzymać sobie trochę czas ;D

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.