3 maj 2017

KONKURS Z OKAZJI 3. URODZIN BIBLIOTECZKI #2 - WOJNY ŻYWIOŁÓW

I dzisiaj, w tym pamiętnym dniu, nie będę wstawiać żadnych rzewnych wspomnień czy nie wiadomo czego. Nie, mam dla was drugi konkurs! :) Tym razem proponuję coś fanom drugiego kierunku fantastyki - high fantasy.



Pan Michał zaproponował, aby zwycięzca mógł wybrać, więc jeżeli czytaliście tom pierwszy nie martwcie się - zawsze możecie wybrać tom drugi :) Osobiście bardzo polecam tę serię i z niecierpliwością czekam na kolejne tomy! <3

Regulamin konkursu

1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga Biblioteczka ciekawych książek - KittyAilla.

2. Sponsorem nagrody i patronem konkursu jest Michał Podbielski, autor serii Wojny Żywiołów. Koszt przesyłki pokrywa sponsor.

3. Nagrodą w konkursie jest pierwszy lub drugi tom pierwszej części serii Wojny Żywiołów (do wyboru przez zwycięzcę)

4. Do konkursu może zgłosić się każdy, kto:
a) publicznie udostępni banner konkursowy (najlepiej na swoim blogu lub Google+ lub fanpage)*
b) publicznie zaobserwuje blog Biblioteczka ciekawych książek
c) polubi fanapage: Biblioteczka ciekawych książek, Wojny Żywiołów oraz Wydawnictwo Żywioły
d) napisze odpowiedź na pytanie konkursowe
e) ma adres korespondencyjny na terenie Polski

5. Konkurs trwa od ​3 ​maja do ​3 czerwca ​2017 roku.

6. Zwycięzca zostanie wybrany na zasadzie losowania. Dodatkowe losy można zdobyć udostępniając banner w więcej niż jednym miejscu wskazanym w punkcie 3 podpunkt a.

7. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 7 dni od czasu zakończenia konkursu. Organizatorka skontaktuje się ze zwycięzcą e-mailowo.

8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych /Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm./

9. Wzór zgłoszenia:

Obserwuję jako:
E-mail:
Udostępniony banner:
Lubię na Facebooku jako: (nazwa fanpage lub imię i dwie pierwsze litery nazwiska)
Pytanie konkursowe:
Zapoznałam/-em się z regulaminem.

10. Wszystkie sprawy nieregulowane regulaminem, rozstrzyga organizatorka.


*Jeżeli nie posiadasz bloga, fanpage oraz Google+ - możesz udostępnić link do tego posta na swoim profilu i podać mi link z Facebooka :)

Zainteresowani? :D A więc zdradzę wam proste niczym drut pytanie konkursowe :)

Pytanie konkursowe:
Jakim żywiołem chciałbyś władać?

Mam nadzieję, że chętnie weźmiecie udział! :)

25 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Just yśka
    E-mail: justynamajcher@interia.pl
    Udostępniony banner: coraciemnosci.blogspot.com
    Lubię na Facebooku jako: Em albo Ju. Ma. albo Z miłości do książek ;D
    Pytanie konkursowe: Ja bym chciała władać ogniem :D No wiesz Cal z Czerwonej Królowej i w ogóle, mielibyśmy o czym gadać ♥ No i Cal no nie? ♥♥♥ A poza tym nie marzła bym, zawsze byłoby mi ciepło, a jakbym wylądowała gdzieś bez ognia to zawsze mogłabym sobie ognisko rozpalić, czy obiad ugotować xDDD
    Zapoznałam/-em się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Lilith Jones
    E-mail: lilith.april.jones@gmail.com
    Udostępniony banner: na moim profilu Google+
    Lubię na Facebooku jako: Ula Sk
    Pytanie konkursowe: Woda czy powietrze? To mój odwieczny problem. Chyba jednak zdecyduję się na powietrze. Często nie doceniamy niszczycielskiej mocy wiatru. Fajnie byłoby nim władać. Burze, tornada... No i ten wpływ na pogodę! ♥
    Zapoznałam się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Miasto Książek
    E-mail: paulina0942@o2.pl
    Udostępniony banner: www.citeofbooks.blogspot.com
    Lubię na Facebooku jako: Miasto Książek/ Paulina Balcerzak
    Pytanie konkursowe: Chyba wodą. Uwielbiam morza, rzeki czy baseny. Poza tym bez wody człowiek długo by nie wytrwał. No i czytając Percy'ego Jacksona i widząc co on może z tą wodą robić, to zdecydowanie stawiam na ten żywioł <3 :D
    Zapoznałam/-em się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tym razem podziękuje! Za to życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Meredith
    E-mail: patty050898@gmail.com
    Udostępniony banner: strefa-czytania-obowiazuje-wszedzie.blogspot.com
    Lubię na Facebooku jako: Patrycja Sw.
    Pytanie konkursowe: Wszystkimi czterema! Haha! :D Jestem zachłanna i od zawsze jest mi przeznaczone być Avatarem xDDD (jak z tej kreskówki Avatar Aang) Ale to by była moc!
    Zapoznałam/-em się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia wszystkim. :D (jak zwykle nie mój klimat) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako Sylwia Waligóra
    Lubię jako Sylwia Waligóra
    E-mail sylwia84w21@gmail.com
    Udostępniłam baner https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=303071650142330&id=100013184914101
    Odp:Chciałabym władać powietrzem, ponieważ jest wszędzie, jest równocześnie życiodajne jak i niszczycielskie. Z natury jestem niczym tornado lub huragan,lecz obłaskawiona zwykle przynoszę ukojenie, ochłodę lub rześki powiew... Powietrze oznacza wolność, swobodę, mobilność... Taka chciałabym być, tego mi na codzień brak! Być panią powietrza to być wolną i szczęśliwą. Zdecydowanie powietrze byłoby moim żywiołem!
    Zapoznałam się z regulaminem

    OdpowiedzUsuń

  8. Obserwuję jako:Pingwin Kemon
    E-mail:kemon05062001@gmail.com
    Udostępniony banner:moje Google+
    Lubię na Facebooku jako: Karolina Cyrybał
    Pytanie konkursowe:Od dawna stawiam sobie to pytanie i odpowiedz jest tylko jedna- wszystkie. Ogień, woda, powietrze i ziemia. Każdy z tych żywiołów jest wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju. Powietrze- symbolizuje swobodę i wolność, ogień- zapał i siłę życiową, woda- nieograniczone możliwości i niekończące się marzenia, a ziemia- życie. Nie potrafię wskazać jednego takiego, który by w pełni mnie odzwierciedlał. Dopiero gdy połączymy je wszystkie, powstaje cała ja.
    Zapoznałam się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Anna Grygiel
    E-mail: nenekg@tlen.pl
    Udostępniony banner: https://www.facebook.com/anna.grygiel.338/posts/1497092143663746
    Lubię na Facebooku jako: Anna Grygiel
    Pytanie konkursowe: Nie chciałabym, a już władam: ziemią! Grzebanie w ziemi, sadzenie, pielęgnowanie, to zajęcia którym oddaję się od dziecka i chyba mogę śmiało powiedzieć, że jestem w tym dobra ;) Nie dla mnie ogień: łatwo się sparzyć, a i igranie z nim nie przynosi nic dobrego. Nie dla mnie woda, bo nie potrafię pływać, boję się utopców i rzęsy wodnej ;) Nie dla mnie powietrze, bo mam lęk wysokości, a zresztą, teraz tam smogi straszą ;) I choć sadzenie roślin to zajęcie dość przyziemne, to przecież wiadomo, że nawet kultowe polskie warzywa, ziemniakami nazwane zostały od ziemi właśnie :) Poza tym twardo stąpam po ziemi i mam tyle majątku co ziemi pod paznokciem, więc... tak! Ziemia to mój żywioł! ;)
    Zapoznałam/-em się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Nana Mariola
    E-mail: mariola163@onet.eu
    Udostępniony banner na Google+: https://plus.google.com/u/0/103721099403834042236/posts/PjULmf6GVxL
    Udostępniony banner na FB: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=910714902414754&set=a.740680662751513.1073741836.100004287579424&type=3&theater
    Lubię na Facebooku jako: Mariola Zofia Laura Marszałek
    Pytanie konkursowe: Chciałabym władać ogniem - najbardziej nieprzewidywalnym żywiołem. Jest on jednocześnie symbolem dobra jak i zła - ciepła i bezpieczeństwa, które może zapewnić oraz szatańskiej pożogi, która może spustoszyć. Jestem dość wybuchową osobą, więc posiadając władzę nad tym konkretnym żywiołem musiałabym się nauczyć cierpliwości i hamowania emocji - co byłoby dla mnie nie lada wyzwaniem. Z drugiej strony zawsze byłabym się w stanie obronić przed napastnikiem - w końcu każda żywa istota panicznie boi się "nadmiaru ognia".
    Zapoznałam się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udostępniłam banner w dwóch miejscach - nie powinnam dostać dwóch losów? Czy coś źle zrozumiałam w regulaminie?

      Usuń
    2. Dobrze zrozumiałaś, dziękuję za uwagę :) Choć robiąc losowanie jeszcze raz bym to posprawdzała :)

      Dopisuję już tutaj, bo jak usunę te 8, to usunie się również twój komentarz :)

      9

      Usuń
    3. A kiedy będziemy mogli spodziewać się wyników? Zarówno tego konkursu jak i dwóch pozostałych?

      Usuń
    4. a gdzie można je znaleźć? bo jakoś sobie nie mogę poradzić z tym...

      Usuń
    5. Najlepiej wejść w archiwum i tam wyszukać po miesiącu i wpisie :)
      Ale niestety nie wygrałaś, jeśli jednak jesteś ich ciekawa, znajdź w czerwcu post o tytule Wyniki konkursów. Podrzuciłabym ci go, ale telefonicznie jest to mega niewygodne xD

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.