15 maj 2017

Emoji Book TAG + Książka prawdę ci powie


Za nominację do Emoji TAGu dziękuję dobra.książka :) Bannerek ukradłam gdzieś z internetu, ale jest taki cuuudny <3 TAG zawiera spoilery do HP, ale no kurczę, to już wszyscy chyba czytali lub oglądali :D

Broken Heart- książka, która złamała mi serce
Chyba takiej nie ma ostatnio... Ale jest moment, który złamał mi serce - gdy Kit w Stowarzyszeniu Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek pokazuje Juliet swoje skarby... <spoiler> Skarby po matce zabitej w obozie koncentracyjnym. <koniec spoilera>

Loudly Crying Face- książka, której zakończenie mnie wzruszyło
Morze jestem dziwna, ale zakończenie Morza Spokoju było bardzo wzruszające. Głównie dlatego, że ja uznaję je za bezsprzeczny happy end :D

Face with Tears of Joy- książka, przy której płakałam ze śmiechu
Jeśli chodzi o śmiech przez łzy - Proś mnie, o co chcesz. To było tak beznadziejne, że można się było z tego już tylko śmiać i słać wiązanki przekleństw. Jeśli chodzi o najbardziej humorystyczną książkę - ciężko wybrać. Hmmm, Dożywocie Marty Kisiel? :D Licho bezsprzecznie rozwala system :D

Face Screaming in Fear- książka, która mnie zszokowała
W pozytywnym sensie jest to Pierworodna. Po Potomkach nie wymagałam aż tak dużo od tomu drugiego, a zostałam totalnie zaskoczona i pokochałam tę książkę.

Smiling Face with Horns- ulubiony czarny charakter
Maven z Czerwonej Królowej pasuje <3 No i Warner z Dotyku Julii <3

Recreational Vehicle- książka, w której bohaterowie dużo podróżowali
W Prawdodziejce Wiatrodzieju każdy w sumie podróżuje - Safi, Merik, Vivia, Iseult, Aeudan. Mathew i Habim wspominają za to podróże :)

Full Moon Symbol- książka, w której występują wilkołaki
Drżenie Maggie Stiefvater, Wilk Katarzyny Bereniki Miszczuk, heksalogia o wiedźmie Anety Jadowskiej... :)

Open book- książka, której nie możesz doczytać.
Odłożyłam w życiu tylko kilka książek, ale ostatnio było to dawno i trafiło na Mistrza i Małgorzatę. Nie zmogłam tej książki :D

Christmas Tree- książka idealna na święta
Cóż może polecić Kitty? Morderstwo w Boże Narodzenie dla fanów kryminału, Szczęście do wzięcia dla fanów literatury obyczajowej oraz Księga wyzwań Dasha i Lily dla fanów młodzieżówek :)

Weeding- książka z pięknym ślubem
Liczy się ślub Billa i Fleur? (pomijając atak Śmierciożerców) :D Bo nie mam innego pomysłu. Nie czytam raczej książek ze ślubami :D

Nominuję:

Do drugiego TAGu, ściągniętego i przetłumaczonego przez nią z włoskiego Booktube'a, nominowała mnie Ola :) <3

Zasady też pozwoliłam sobie skopiować od Oli, może mnie nie spierze pasem <3

Na czym polega tag? Otóż, bierzecie jedną losową książkę (w moim przypadku będzie to "Kasacja" Mroza) i otwieracie (z zamkniętymi oczami, proszę mi nie oszukiwać) na losowej stronie, po czym palcem wskazujecie jakiekolwiek słowo/zdanie. Otwieracie piękne oczęta i przepisujecie je, a najlepiej, gdybyście jakoś je wyjaśnili. Zresztą, zobaczycie, jak ja zrobiłam i myślę, że wszystko będzie jasne.
No to co, zaczynamy? :D Moją książką będą Bestie Jakuba Ćwieka, bo akurat tę książkę czytałam, kiedy Ola mnie nominowała :D 

Słowo, które określa Twoją osobowość.
Słowem tym jest skończył. No faktycznie, ja lubię skończyć wszystko, co zacznę. Nienawidzę zostawiać otwartych, niedokończonych spraw.

Słowo, które określa Twoje marzenia.
Hm, znów ciekawa interpretacja - jak nie ćpun u Oli, to bestia u mnie. Nie napiszę z przyzwoitości interpretacji, która pierwsza przyszła mi na myśl :D Za to moim marzeniem jest, abym nigdy nie spotkała człowieka pokroju tytułowej bestii.

Słowo, które powinieneś powiedzieć swoim wrogom.
Pierwotny... Ta książka chyba specjalnie rzuca mi kłody pod nogi :D A więc, moi (nie)kochani wrogowie, wasz pierwotny plan na pewno spali na panewce (wszystkie kolejne zresztą też).

Słowo, które opisuje Twoje życie uczuciowe
Erm, chyba mam nieciekawe życie uczuciowe według Grimm City, bo słowo to dokumenty. Ja rozumiem, lubię być zorganizowana i mojego faceta trafia przez to szlag, ale żeby aż tak, że to słowo opisuje mój związek? :D

Słowo, które opisuje coś, co nigdy Ci się nie wydarzy.
Kurde, serio? :D Moje słowo to wszystko. Jakie ja mam nieciekawe życie :D W ogóle skoro wszystko mi się nie wydarzy - to co ja tu w ogóle robię? :D

Zdanie, które powinnaś sobie wytatuować.
A może jednak nie znów takie nieciekawe? Mój tatuaż powinien brzmieć: A kursów z drugiego brzegu dużo macie? Ponownie nie będę wychylać się z głębszą analizą :D

Zdanie, które opisuje, co powinnaś zrobić, by zapewnić sobie natychmiastowe bogactwo.
Ostatecznie Braddock przedarł się przez alejki bez przygód. I znów wracamy do nudnego życia - zero przygód, jakieś uliczki. Ale czego się nie robi dla pieniędzy?
Hm, to ja w sumie wolę nie być bogaczem, a mieć przygody :D

Zdanie, które powinnaś wykrzyczeć, wskakując na pokład statku, na którym odpłyniesz w podróż swoich marzeń.
Zedrę sobie na tym zdaniu gardło! Ja to sobie myślę, żeśmy wydrenowali olbrzyma do ostatniej kropli, tylko nikt nie wie, jak to ogłosić. Co to ma w ogóle to podróży marzeń?! Książeczko, kocham cię, ale chyba się nie dogadujemy w pewnych kwestiach :D

Zdanie, które opisuje Twoją przyszłość.
To mi książka pojechała po wyznaniu miłości! Nie ma czegoś takiego. Really? :D

Otaguj nowych blogerów i zadedykuj im jakieś zdanie
Nominuję Paulinę, Martynę oraz Lilith, a dedykuję wam to oto zdanie:
Nakaz? Jaki nakaz? Widać wczuła się ona w rolę i broni mi wam nakazywać :D Więc ja wam rozkażę - zróbcie dla mojej przyjemności ten tag :D

22 komentarze:

  1. ''TAG zawiera spoilery do HP, ale no kurczę, to już wszyscy chyba czytali lub oglądali :D''
    Wyobraź sobie, że nie wszyscy czytali HP :D. Ale w wakacje może nadrobię.
    ''Książka prawdę Ci powie'' wyszedł po prostu genialnie. Ciekawe co u mnie by wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisałam dlatego "albo oglądali" :P Zazwyczaj, jak ktoś nie czytał, to oglądał :D
      Zrób, a się dowiemy :)

      Usuń
  2. Ten tag z emocjami jest mega :D No i dzieki za nominacje ;d
    W sumie nic z niego nie znam więc ten tego ;D jedynie Dotyk Juli .. zło ;D
    hahaha książka zawsze prawde powie to juz nie ma co xD twoje zycie zapowiada sie ciekawie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pfff, bardzo... Jeju, powinno być "Jak sprawdzić czy książka cię nienawidzi" :D

      Usuń
  3. Hmm, skąd wiedziałam, że mnie nominujesz, no skąd? :P Oczywiście, żadnej z tych książek w pierwszym tagu nie czytałam :P
    Hm, bestia... ciekawi mnie druga intereptacja :*
    Dokumenty mnie rozwaliły :P
    No cóż, Grimm City wybitnie cię nie lubi :*
    Zdanie w czasie podróży jednak bardziej mi się podoba u mnie.
    Zdanie o przyszłości idealne po maturach :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo się zgłosiłaś <3
      No zgadnij, jest dość zboczona - dobra jesteś w zboczonych skojarzeniach :D <3
      Ono mnie nienawidzi.... :D

      Usuń
  4. Te tagi są świetne :D Ten drugi, już chyba gdzieś widziałam i jest naprawdę fajny :D Też nie czytam książek ze ślubami :) Teraz czytam "Pierworodna" ta książka jest przecudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Grimm City Ci naprawdę nie służy do tego tagu :D Ale i tak śmiesznie to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha ono mnie nie lubi, a ja je kocham - co za sprawiedliwość :P

      Usuń
  6. Ten ślub był genialny bo był rodzinny :)
    I marzenia i przyszłość niezbyt ciekawe u ciebie. Współczuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie czytałam HP, ale i tak wszystkie możliwe spoilery chyba już poznałam, poza tym i tak nie mam zamiaru tego czytać, więc no problem :D
    W "Stowarzyszeniu..." mnie ten moment aż tak nie ujął, bardziej niektóre dialogi mnie bawiły, jak np. scena z drabiną pod koniec :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, mnie akurat ten moment ujął bardzo :D

      Usuń
  8. Bardzo ciekawe te tagi i szczerze mówiąc to nie takie proste. Dziękuję za nominację i muszę się wziąć w końcu za realizację, bo jest ich coraz więcej na liście :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, trochę ci już nawrzucałyśmy - przynajmniej ci postów nie zbraknie :D

      Usuń
  9. Pierwsze wiedzę ten tag, ale bardzo mi się on podoba. Jest ciekawy, tak samo jak zresztą Twoje typy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który tag dokładnie? Bo mam wrażenie, że przeczytałaś tylko połowę tytułu i posta...

      Usuń
  10. A ja tak lubię Mistrza i Małgorzatę... :D <3
    Ten drugi TAG jest naprawdę super xDDD
    Fajne słowo opisujące Twoje życie uczuciowe xDDD I przyszłość! xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super te słowa :D Już czekam aż inni to zrobią, aby zobaczyć czy tylko ja mam tak beznadziejne życie według Grimm :P

      Usuń
  11. Hahaha jakie masz ciekawe życie normalnie xD Ale ten tag jest świetny!! Już nie mogę się doczekać aż ja go będę robić :)
    No i dzięki za nominację, chciaż w sumie to ja sama się zgłosiłam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A weź, ja według tej książki nie mam życia :P

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.