12 kwi 2015

Kitty Tag by KittyAilla

Otóż, widziałam już Doggy Tag, postanowiłam stworzyć Kitty Tag ☻

Manx, czyli książka, której czegoś brakowało
To zdecydowanie Pragnienie i Zniewolenie C. Jones. Brakowało mi tam bowiem elementu zaskakującego, akcja była przewidywalna, wiedziałam, co się stanie. Brakowało tego, co w książce trzyma w napięciu i przy niej zatrzymuje.





Munchkin, czyli książka, którą przeczytałam w najkrótszym czasie
Jest to z pewnością Płonący Most J. Flanagana. Tego samego dnia przeczytałam również Ziemia skuta lodem, czyli kolejny tom. Książka zajęła mi pewnie ok. 3-4 godziny :)





Khaoo Manee, czyli książka z więcej niż jednym głównym bohaterem
Są dwie książki, które przychodzą mi na myśl od razu: Zapałka na zakręcie oraz Dziewczyna i chłopak wszystko na opak. Obydwie książki są opowiadane z perspektywy dwóch różnych bohaterów.






Syjam, czyli książka, która za mną chodzi (którą chciałabym bardzo mieć)
Dla mnie taką książką, a raczej serią książek jest Miłość na kołku K. Sparks. Osobiście chciałabym zobaczyć kolekcje tych książek an swojej półce.





Ragdoll, czyli książka królewska (mająca swe miejsce na dworze królewskim, albo taka, w której jest dużo styczności z rodami królewskimi)
Zdecydowanie są to książki o Wiedźminie, czyli saga Sapkowskiego. Geralt ratuje królów, często pojawia się na dworach. Poza tym Sapkowski opisuje często narady i wzajemne stosunki pomiędzy władcami.




Dachowiec, czyli książka, którą uwielbiasz, ale nie jest zbyt znana
Zdecydowanie Bez litości Zambocha. Nie spotkałam jeszcze osoby, która znałaby tą książkę, ale ją uwielbiam! Gdybym miała mianować pozycję drugą - Sukkub E. Lee.




Zachęcam każdego do wzięcia udziału w Kitty Tag ☻
A nominuję: Aoi Akuma, Ann Wars, Limonette ☻

6 komentarzy:

  1. Z wymienionych czytałam "Zapałkę na zakręcie" oraz Wiedźmina ;> Do "Zapałki..." mam wielki sentyment, a Wiedźmina wprost uwielbiam! Została mi tylko ostatnia część do zakończenia tego cyklu :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na TAG ;D Bo przecież dlaczego psy mogą mieć własny TAG a koty nie? Odpowiem na pewno, ale chyba nie zdążę w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wymienionych czytałam tylko Zwiadowców Flanagana. Fajny pomysł na TAG.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag - bardzo fajnie to wszystko wymyśliłaś :D Wszystkie kociaki niezwykle słodkie, ale ten Munchkin to już w ogóle słodziak ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag! słodkie kotki i cudowne książki to połączenie idealne :)
    Dopiero odkryłam Twojego bloga, ale jest super, więc dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.