15 lip 2017

WAKACYJNY KONKURS NA BIBLIOTECZCE! ;)


Hej! :)
Wakacyjny czas najlepiej umilić konkursem. A jaka książka będzie najlepsza na długie letnie dni? Oczywiście morska przygoda, arrr! :) Wiemy o tym doskonale z wydawnictwem Uroboros, które postanowiło zasponsorować nagrodę - Morza wszeteczne Marcina Mortki <3
Moją opinię możecie przeczytać tutaj :) W skrócie jednak powiem, że książkę bardzo polecam <3

Regulamin konkursu


1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga Biblioteczka ciekawych książek - KittyAilla.

2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Uroboros. Organizatorka pokrywa koszt przesyłki.

3. Nagrodą w konkursie jest nowy egzemplarz Mórz wszetecznych M. Mortki.

4. Do konkursu może zgłosić się każdy, kto:
a) publicznie udostępni banner konkursowy (najlepiej na swoim blogu lub Google+ lub fanpage)*
b) publicznie zaobserwuje blog Biblioteczka ciekawych książek
c) ma adres korespondencyjny na terenie Polski
d) miło będzie również, jeśli polubicie fanpage mój oraz wydawnictwa Uroboros, ale nie jest to obligatoryjne :)
e) odpowie na zadanie konkursowe

5. Konkurs trwa od ​15 lipca do 25 sierpnia ​2017 roku.

6. Zwycięzca zostanie wybrany na zasadzie losowania. Dodatkowe losy można zdobyć udostępniając banner w więcej niż jednym miejscu wskazanym w punkcie 3 podpunkt a oraz za wykonanie punktu d.

7. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 7 dni od czasu zakończenia konkursu. Organizatorka skontaktuje się ze zwycięzcą e-mailowo. Jeśli nie otrzymam adresu w ciągu 5 dni, losuję nowego zwycięzcę.

8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych /Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm./

9. Wzór zgłoszenia:

Obserwuję jako:
E-mail: (jeśli nie chcesz podać e-maila, napisz, że skontaktujesz się ze mną sam [mój jest w zakładce kontakt], ale wtedy sam musisz pilnować wyników)
Udostępniony banner:
Lubię fanpage jako:
Zadanie konkursowe:
Zapoznałam/-em się z regulaminem.

10. Wszystkie sprawy nieregulowane regulaminem, rozstrzyga organizatorka.

11. Aby konkurs się odbył, musi się zgłosić min. 5 osób.

*Jeżeli nie posiadasz bloga, fanpage oraz Google+ - możesz udostępnić link do tego posta na swoim profilu i podać mi link z Facebooka :)



A jakie zadanie konkursowe wymyśliłam tym razem? :)
Otóż musicie odpowiedzieć na pytanie jaką książkę wydawnictwa UROBOROS chcielibyście przeczytać najbardziej? :)

W razie pytań zapraszam do kontaktu mejlowego lub przez fanpage :)

17 komentarzy:

  1. Obserwuję jako Sylwia Waligóra
    E-mail sylwia84w21@gmail.com
    Udostępniłam https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=324182634697898&id=100013184914101
    Lubię fb jako Sylwia Waligóra
    Zadanie konkursowe:
    Książki wydawane przez Uroboros to fantastyczna studnia, z której mogłabym nieprzerwanie czerpać i nigdy nie miałabym dosyć! Ciężko mi wskazać tylko jedną pozycję, ale ostatnio mam ogromną ochotę poznać serię "Król kruków" M. Stiefvater po tym jak przeczytałam "Wyścig śmierci".
    Akceptuję regulamin

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Katrina
    E-mail: katrina.swin@gmail.com
    Udostępniony banner: http://drewniany-most.blogspot.nl/p/konkursy.html
    Lubię fanpage jako: Aleksandra B.
    Zadanie konkursowe: Może Ty mi coś polecisz? To jest akurat jedno z tych wydawnictw, których jakoś nie obserwuje. Po przejrzeniu "na szybko" tego, co wydali stwierdzam że Mortka w całości i "Druga Szansa" Miszczuk (z tą cudną okładką <3) w tym momencie interesują mnie najbardziej ;)
    Zapoznałam się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkim życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Paulina Books
    E-mail: paulinasbooks1@gmail.com
    Udostępniony banner: Na moim blogu
    Książkowy Zakątek w zakładce "KONKURSY"
    Zadanie konkursowe: Jako że wydawnictwo Uroboros powinno się nazywać "Złoto i diamenty" przez te wszystkie cudowne książki, które wydaje, miałam niemały problem z wyborem tylko jednej. No ale w końcu doszłam do wniosku, że nie byłabym sobą, gdybym nie umieściła tu książki mojej ulubionej autorki, więc wybieram "Szklany tron". Niestety nie czytałam tej serii, za to mam za sobą Dwory tej samej autorki, więc jej pierwszą serię mam oczywiście w planach. Ostrzę sobie na nią ząbki i już niedługo ją na pewno zakupię :)
    Zapoznałam/-em się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Aoi Akuma
    E-mail: krolowa.ksiazek@o2.pl
    Udostępniony banner: link
    Lubię fanpage jako: Kasia D.
    Zapoznałam się z regulaminem.
    Zadanie konkursowe: "Ogniste oczyszczenie", które akurat pożyczyłam od kumpeli. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Pani Lecter
    E-mail: agatajedynamla@gmail.com
    Udostępniony banner: https://plus.google.com/u/0/104846592253994216378/posts/fKRdKP7etVk
    Lubię fanpage jako: Agata Nalborska
    Zadanie konkursowe: "Wiedźmę z lustra", bo jestem ciekawa dalszych zmagań Blue
    Zapoznałam/-em się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Magic Wizard
    E-mail: zaczytanawfantastyce@gmail.com
    Udostępniony banner: na blogu i fanpage'u
    Lubię fanpage jako: Dominika U.
    Zadanie konkursowe: W sumie to na tą najbardziej chciałabym przeczytać Króla kruków, bo od zawsze mnie ciekawił, ale jakoś nigdy nie byłam zmotywowana do tego, żeby go przeczytać, ale bardzo bym chciała (takie problemy książkoholika). No i wreszcie muszę się zabrać za Dziedzictwo ognia i dokończenie tej serii, bo już tak długo czeka :D
    Zapoznałam/-em się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Paulina Czajka
    E-mail: paulina.czajka@gmail.com
    Udostępniony banner: https://plus.google.com/u/0/110855630241627493021/posts/EdDcXLg3rMf
    Zadanie konkursowe: Na początku roku udało mi się przeczytać dwie książki z serii "Król Kruków". Zachwyciłam się kreacją bohaterów oraz przepięknym językiem jakim napisana jest ta seria. Niestety do tej pory nie udało mi się sięgnąć po kolejne części, chociaż bardzo bym chciała. Może mi się to wkrótce uda :D
    Zapoznałam się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś się biorę za losowanie, wybaczcie, wiecie, co miałam z internetem :*

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.