20 lut 2017

BOSS KSIĄŻKOSFERY: CHRONOLOGIA KSIĄŻKOWA


Witamy was w pierwszej konkurencji BOSSA KSIĄŻKOSFERY!

Gra została stworzona przeze mnie i Magic Wizard, ale z jej inicjatywy. Dziękuję ci za zaproszenie do współtworzenia jej! I od razu informuję, że Gra podlega ustawie o prawach autorskich, o której możecie poczytać sobie u mnie w stopce ^^

BOSS KSIĄŻKOSFERY to Gra na zasadzie teleturnieju z tym, że my przeprowadzałyśmy ją z uczestniczkami indywidualnie, a wyniki zamiast nagrywać - przedstawiamy wam na blogu :) Dziewczyny z pewnością będą śledzić posty z niecierpliwością, ponieważ żadna z nich też nie wie, kto zwyciężył :) Maksymalna ilość punktów do uzyskania w Grze to 32 pkt w 7 różnych konkurencjach związanych z książkami. Jakie to konkurencje? Tego będziecie się dowiadywać codziennie od dziś do 26 lutego, kiedy to ogłosimy wyniki :)

W dzisiejszej konkurencji sprawdzimy, jak dobrze uczestniczki orientują się w datach premier polskich. Dziewczyny losowały jeden zestaw z czternastu. Każdy zestaw zawiera 5 książek, które musiały uporządkować chronologicznie od najdawniej wydanej do najnowszej. Za każdą książkę stojącą na poprawnym miejscu otrzymywały 1 pkt. Maksymalnie mogły zdobyć 5 pkt :)





Wylosowany zestaw:
6. Czerwona królowa, Igrzyska śmierci, Niezgodna, Kolacja z wampirem, Krąg

Odpowiedź uczestniczki:
Krąg, Kolacja z wampirem, Igrzyska, Niezgodna i Czerwona królowa

Poprawna odpowiedź: 
Igrzyska śmierci (2009) - Krąg (2012) - Kolacja z wampirem (2013) - Niezgodna (2014) - Czerwona królowa (2015)




Wylosowany zestaw:
6. Czerwona królowa, Igrzyska śmierci, Niezgodna, Kolacja z wampirem, Krąg

Odpowiedź uczestniczki:
Kolacja z wampirem, Igrzyska, Niezgodna, Krąg, Czerwona królowa

Poprawna odpowiedź: 
Igrzyska śmierci (2009) - Krąg (2012) - Kolacja z wampirem (2013) - Niezgodna (2014) - Czerwona królowa (2015)




Wylosowany zestaw:
9. Utrata, Coś do stracenia, Niezgodna, Ogień i woda, Więzień labiryntu

Odpowiedź uczestniczki:
Więzień labiryntu, Niezgodna, Coś do stracenia, Utrata, Ogień i woda

Poprawna odpowiedź: 
Więzień labiryntu (2011) - Niezgodna (kwiecień 2014) - Coś do stracenia (czerwiec 2014) - Utrata (luty 2015) - Ogień i woda (czerwiec 2015)



Wylosowany zestaw:
9. Utrata, Coś do stracenia, Niezgodna, Ogień i woda, Więzień labiryntu

Odpowiedź uczestniczki:
Coś do stracenia, Utrata, Niezgodna, Więzień labiryntu, Ogień i woda

Poprawna odpowiedź: 
Więzień labiryntu (2011) - Niezgodna (kwiecień 2014) - Coś do stracenia (czerwiec 2014) - Utrata (luty 2015) - Ogień i woda (czerwiec 2015)



Wylosowany zestaw:
8. Rywalki, November 9, Klejnot, Ognisty pocałunek, Obsydian

Odpowiedź uczestniczki:
Rywalki, Klejnot, Obsydian, Ognisty pocałunek, November 9

Poprawna odpowiedź: 
Rywalki (luty 2014) - Obsydian (maj 2014) - Klejnot (2015) - Ognisty pocałunek (marzec 2016) - November 9 (listopad 2016)



Wylosowany zestaw:
10. Prawdodziejka, Czerwona królowa, Ja diablica, Złodziej pioruna, Harry Potter i Kamień Filozoficzny

Odpowiedź uczestniczki:
HP i Kamień Filozoficzny, Złodziej pioruna, Ja, diablica, Czerwona królowa, Prawdodziejka

Poprawna odpowiedź: 
Potter i Kamień Filozoficzny (2000) - Złodziej pioruna (2009) - Ja, diablica (2010) - Czerwona królowa (2015) - Prawdodziejka (2016)




Wylosowany zestaw:
5. Zostań, jeśli kochasz, Szeptem, 50 twarzy Greya, Ja diablica, Rywalki

Odpowiedź uczestniczki:
Ja, diablica, Szeptem, 50 twarzy Greya, Rywalki, Zostań, jeśli kochasz

Poprawna odpowiedź: 
Szeptem (styczeń 2010) - Ja, diablica (październik 2010) - 50 twarzy Greya (2012) - Rywalki (luty 2014) - Zostań, jeśli kochasz (wrzesień 2014)


A tak przedstawia się tabela wyników w tej konkurencji :) 


Jak widzicie z tymi datami bywa różnie - niektóre uczestniczki poradziły sobie lepiej, inne gorzej, ale to dopiero pierwsza z 7 konkurencji :)

Jak podoba wam się Gra? :)

18 komentarzy:

  1. No cóż ja mam tu napisać... Powiem tylko, że ja bym chyba nie dała rady z tą konkurencją.
    Powiedziała organizatorka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym strzelała *powiedziała druga organizatorka* :P

      Usuń
  2. O matko matko jakie to niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zabawa :) nie wiem czy dałabym radę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem, czy bym dała, a byłam współwymyślającą :D

      Usuń
  4. Och, już nie mogę się doczekać śledzenia tych konkurencji <3 Ale faktycznie miałam szczęście do zestawu, z niektórymi na pewno bym sobie tak nie poradziła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny post! Uwielbiam teleturnieje, więc ten będę śledzić na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, wiedziałam, że przegram xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd takie pochopne wnioski, to pierwsza konkurencja! :D

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.