23 lut 2017

BOSS KSIĄŻKOSFERY: GATUNKOWO


Witamy was w czwartej konkurencji BOSSA KSIĄŻKOSFERY!

Gdyby ktoś nie wiedział: Gra została stworzona przeze mnie i Magic Wizard, ale z jej inicjatywy. Dziękuję ci za zaproszenie do współtworzenia jej! I od razu informuję, że Gra podlega ustawie o prawach autorskich, o której możecie poczytać sobie u mnie w stopce ^^

Każdy z nas ma ulubione gatunki, neutralne i takie, których nie cierpi. Jak jednak bloger orientuje się w gatunkach? :)




W tej konkurencji dziewczyny losowały jeden zestaw, czyli jeden konkretny numerek. Musiały podać 3 książki z tego gatunku :) Mogły maksymalnie otrzymać 3 pkt :)










Wylosowany zestaw:
Horror

Odpowiedź uczestniczki:
Przebudzenie, Pamiętniki wampirów, The walking death

Poprawna odpowiedź: 
Tak







Wylosowany zestaw:
Paranormal romance

Odpowiedź uczestniczki:
Ja, diablica, Kolacja z wampirem, Zmierzch

Poprawna odpowiedź: 
Tak








Wylosowany zestaw:
Science fiction

Odpowiedź uczestniczki:
Wehikuł czasu, Uczeń Jedi: Narodziny mocy, Gwiezdny wojownik

Poprawna odpowiedź: 
Tak







Wylosowany zestaw:
Romans

Odpowiedź uczestniczki:
Wichrowe wzgórza, Love, Rosie, Rowdy

Poprawna odpowiedź: 
Tak









Wylosowany zestaw:

Paranormal romance

Odpowiedź uczestniczki:
Szeptem, Pamiętniki wampirów, Zmierzch

Poprawna odpowiedź: 
Tak










Wylosowany zestaw:
Paranormal romance

Odpowiedź uczestniczki:
Zmierzch, Szeptem, Anioł

Poprawna odpowiedź: 
Tak








Wylosowany zestaw:
YA/NA

Odpowiedź uczestniczki:
Układ, Piękna katastrofa, Jesteś, moja dzikusko

Poprawna odpowiedź: 
Tak







A tak przedstawia się tabela wyników w tej konkurencji :) 


Znowu jestem dumna z uczestniczek - każda podała prawidłowo trzy książki nawet, jeśli nie lubi tego gatunku, który akurat wylosowała :D

18 komentarzy:

  1. Świetny ten Boss :D Bardzo podoba mi się to, co stworzyłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętniki wampirów jako horror, nadal mnie to śmieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że była to najprostsza konkurencja z wszystkich poprzednich. Uczestniczki radzą sobie śpiewająco :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z konkurencji na konkurencje robi się coraz ciekawiej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To była chyba najłatwiejsza konkurencja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale że "Pamiętniki wampirów" jako horror. Chyba czarna komedia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, nie czytałyśmy z Magic tego :D Wujek Google pomógł :P

      Usuń
  7. W miarę łatwa runda, a przynajmniej w porównaniu do rundy z datami ;) Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, przy czym tu nie było z czego strzelać :D

      Usuń
  8. To była moja ulubiona kategoria! W końcu odbiłam się od dna!

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba nieco zbyt proste, ale dla niektorych dobry sposób do odbicia się z punktami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłyśmy ich katować samymi trudnymi no xD

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.