22 lut 2017

BOSS KSIĄŻKOSFERY: ZAGRANICZNE MOMENTY


Witamy was w trzeciej konkurencji BOSSA KSIĄŻKOSFERY!

Gdyby ktoś nie wiedział: Gra została stworzona przeze mnie i Magic Wizard, ale z jej inicjatywy. Dziękuję ci za zaproszenie do współtworzenia jej! I od razu informuję, że Gra podlega ustawie o prawach autorskich, o której możecie poczytać sobie u mnie w stopce ^^

Dzisiaj większa zabawa :D Usunęłam  z zagranicznych okładek pełne tytuły lub ich fragmenty ^^ Jak dziewczyny sobie poradziły? :)





Tym razem dziewczyny losowały trzy zestawy, czyli trzy zagraniczne okładki z pewnymi ubytkami. Ich zadaniem było podanie tytułów polskich tych książek :) Maksymalnie można było uzyskać 3 pkt.










Wylosowane 
zestawy:


Odpowiedź uczestniczki:
6. Oddam ci słońce
8. -
12. Czas żniw

Poprawna odpowiedź: 
6. Oddam ci słońce
8. Panika
12. Czas żniw





Wylosowane 
zestawy:


Odpowiedź uczestniczki:
2. -
7. Wszystkie jasne miejsca
10. -

Poprawna odpowiedź: 
2. Morze spokoju
7. Wszystkie jasne miejsca
10. Drżenie






Wylosowane
zestawy:
Odpowiedź uczestniczki:
1.Czerwień rubinu
11. Niestety nie wiem.
13. Cyrk nocy

Poprawna odpowiedź: 
1.Czerwień rubinu
11. Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu
13. Cyrk nocy






Wylosowane
zestawy:
Odpowiedź uczestniczki:
3. Gwiazd naszych wina
4. -
5. Zanim się pojawiłeś

Poprawna odpowiedź: 
3. Gwiazd naszych wina
4. Hopeless
5. Zanim się pojawiłeś





Wylosowane
zestawy:


Odpowiedź uczestniczki:
5. Zanim się pojawiłeś
7. -
8. -

Poprawna odpowiedź: 
5. Zanim się pojawiłeś
7. Wszystkie jasne miejsca
8. Panika







Wylosowane 
zestawy:
Odpowiedź uczestniczki:
1. Czerwień rubinu
9. Ever
13. Zaklęci w czasie

Poprawna odpowiedź: 
1. Czerwień rubinu
9. Ever
13. Cyrk nocy






Wylosowane 
zestawy:
Odpowiedź uczestniczki:
5. Zanim się pojawiłeś
8. Panika
13. Cyrk nocy

Poprawna odpowiedź: 
5. Zanim się pojawiłeś
8. Panika
13. Cyrk nocy



A tak przedstawia się tabela wyników w tej konkurencji :) 


Widać, kto najbardziej podziwia zagraniczne okładki ^^ 

23 komentarze:

  1. Zgadłam wszystkie oprócz "Ever" oraz "Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu" :D Meredith mistrzynio <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Świetna konkurencja. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa zabawa! Chętnie wzięłabym udział! Teraz starałam się zgadywać tytuły i... powiem że jest trudno. :)
    Oddam ci słońce i Cyrk nocy to najłatwiejsze przykłady. Ale na Panikę nigdy bym nie wpadła :P
    Co znalazła Marta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie Panika byłaby jednym z łatwiejszych :D

      Usuń
  4. nawet nie wiedziałam, ze Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu i Panika mają takie okładki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Panikę wiedziałam, bo jest dużo lepsza niż ta polska :D

      Usuń
  5. Rozpoznałam zaledwie kilka okładek. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które był te proste? :D

      Usuń
    2. Cyrk Nocy, Czas Żniw, Gwiazd naszych wina... Większy problem miałabym pewnie z Czerwienią rubinu czy Paniką, ale możliwe, że też bym odgadła. :D

      Usuń
  6. "Ever" oraz "Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu" bym nie zgadła. Konkurencja bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ever akurat dla mnie była łatwa ;D Myślałam, że większość ludzi zna tę okładkę :D

      Usuń
  7. Aleś im utrudniła zadanie, perfidna xd. Ja to połowy nie wiedziałam xd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mogło być za łatwo :D Przecież dziewczyny znają angielski, a niemiecka to tam była aż jedna xD

      Usuń
  8. "Cyrk Nocy" ma strasznie dużo świetnych zagranicznych wydań, chociaż to nasze też jest niczego sobie :) Gratulacje dla wszystkich uczestniczek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wydanie ma piękne, podobno gorzej z treścią :D

      Usuń
  9. Zgadłabym tylko tylko trzy okładki! Tylko ciekawe, na jakie bym trafiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie były wszystkie, bo zestawów było 14 ^^

      Usuń
  10. to nie było proste, przynajmniej dla mnie by takie nie było... Ale dziewczyny były znowu niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie okładki fantastyki to jeszcze, ale YA np. to masakra jakaś xD

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.