15 lut 2017

Książkowa randka TAG by KittyAilla

Witam, witam dzień po Walentynkach :D W tym roku postanowiłam zrobić swój własny TAG z ich okazji, ale wczoraj miałam dla was TOP, a nie będę wrzucała dwóch postów jednego dnia :)

Jednak, jeśli spodziewacie się słodkiego, miłosnego TAGu... Przykro mi, ale się rozczarujecie :D Ja i romans - pfff xD

Zasady są proste - bierzecie 12 książek. Układacie je w kolejności alfabetycznej według tytułu (aby było ciekawiej i aby nie dało się TAGu ustawić :D) i losujecie z nich po kolei takie oto rzeczy:
  1. Zaproszenie na randkę - imię bohatera/bohaterki
  2. Trzy godziny przed lustrem - część garderoby
  3. Pierwsze koty za płoty - rzecz
  4. Książę/księżniczka z bajki - przymiotnik lub rzeczownik mogący opisywać charakter
  5. Twój Disneyland - miejsce
  6. Prześladowca - imię
  7. Co może pójść nie tak? - czasownik
  8. Ostatni posiłek - coś jadalnego
  9. Zazdrośnik/zazdrośnica - imię
  10. Waleczna kotka - czasownik
  11. Nareszcie sami - miejsce
  12. I że cię nie opuszczę - zdanie z dialogu lub monologu
Moja lista książek:
  1. Cinder
  2. Dotyk Julii
  3. Dziewczyna z Dzielnicy Cudów
  4. Kierunek Papuzia Wyspa 
  5. Krew elfów
  6. Krwawe szaleństwo
  7. Magia Avalonu
  8. Ogień i woda
  9. Siła trucizny
  10. Tajemny ogień
  11. Trzynaście kotów
  12. W potrzasku


Zaproszenie na randkę - czyli bohater/bohaterka, z którym wybierzesz się na randkę*

No tak, mogłam się tego spodziewać :D Bo wylosowałam główną bohaterkę, czyli Cinder xD Wolałabym Kaia, ale Cinder też była ciekawą bohaterką, a przed wszystkim miała wiele ciekawych pomysłów :)

*Nie oszukiwać, jeśli wylosuje się dziewczyna to cóż, idziecie na randkę z dziewczyną, a jeśli chłopak - to z chłopakiem :D

Trzy godziny przed lustrem - twój strój na randkę (jeśli idziesz w samych stringach - gratuluję odwagi :D)

Kiedy zobaczyłam, że do tej kategorii dopasował się alfabetycznie Dotyk Julii, byłam ciekawa, co takiego założę na swoją randkę. Nie pojawiło się tam chyba zbyt wiele strojów, ale mi udało się trafić na stronie 98 na purpurową sukienkę. Nie wiem dokładnie, jak miała wyglądać, ale nie brzmi to tak źle jako strój na randkę :D

Pierwsze koty za płoty - podarunek od partnera/partnerki (bo kwiatki i bombonierki to przeżytek)

Ohoho, będzie ciekawie :D Dostanę od Cinder pamiętniczek. Ciekawe czy zapisany przez nią czy gotowy do zapełnienia :D

Książę/księżniczka z bajki - cecha partnera/partnerki, w której od razu się zakochasz

Cechą, w której się zakocham będzie to, że Cinder jest nieodgadniona. Jakoś tego nie widzę, bo ja lubię mieć wszystko czarno na białym, szlag by mnie z nią chyba trafił! :D

Twój Disneyland - upragnione miejsce, do którego się wybierzecie (nawet, jeśli to Mordor, to jest upragniony :D)

Wiecie, znając sagę wiedźmińską, przygotowałam się nawet na jakąś czarną dziurę :D Ale wyszło nie do końca tak... Moją randkę spędzę na walce z driadami w lesie Brokilon, bo przecież ludzie mają tam zakaz wstępu xD

Prześladowca - bohater/bohaterka, który ma obsesję na twoim punkcie i będzie cię śledzić całą randkę

Modliłam się, aby był to V'lane. Niestety! Wylosował się Barrons, więc nie dość, że na mojej randce będą driady próbujące mnie zabić, to jeszcze bezwzględny i gotowy na wszystko Barrons. Nie jestem pewna czy Cinder przeżyje tę randkę :D

Co może pójść nie tak? - z wylosowanym czasownikiem ułóż 2-3 zdania historyjki o tym, co poszło nie tak (nie może to być zakończenie randki)

Otóż na mojej wspaniałej randce w lesie driad żądnych mordu, jechała leśną dróżką akurat cała delegacja tej rasy. Musiałyśmy więc z Cinder uciekać w krzaki, więc moja sukienka skończyła w strzępach :D

Ostatni posiłek - najlepsze danie randki (nawet, jeśli jedyne :D)

Zbyt wiele nie oczekiwałam, bo wiedziałam, że raczej nie uda mi się trafić na ucztę, ale nie jest źle - najlepszym daniem będzie pieczone mięso w liściu :D Z dalszego opisu wynika, że jest ono bez smaku, uh :(

Zazdrośnik/zazdrośnica - bohater/bohaterka, która zacznie podrywać twojego partnera/partnerkę

No cóż, Cinder będzie podrywał Brazell z Siły trucizny. Nie wiem, jak wy, ale nie sądzę, aby była nim zainteresowana xD Co prawda miał stopień generała, ale był też szują... 

Waleczna kotka - opisz krótko, co zrobisz z zazdrośnikiem/zazdrośnicą, używając wylosowanego czasownika

Lepszego czasownika nie mogłam sobie wymarzyć! Będę się obchodzić z Brazellem bardzo brutalnie, skopię mu tyłek i każę spadać :D

Nareszcie sami - idealne (bez względu na WSZYSTKO) miejsce na pierwszy pocałunek

Erm... Pierwszy pocałunek (nie zapominajmy, że z Cinder :D) będzie najlepszy, według losowania, w wydrążonym pniu drzewa xD Pozwólcie, nie skomentuję tego :P

I że cię nie opuszczę - ostatnie słowa randki

Hm, mogłam trafić na tyle słodkich zdań od Sambora, ale wiecie, wyrwane z kontekstu Nie pojmuję, co mi się stało też może być. No wiecie, tak ją powalił mój seksapil, że aż nie wie, co się z nią dzieje :D

Kochaj mnie, kochaj - co ty na kolejną randkę z tym partnerem/partnerką? :D

Wybacz Cinder, ale perspektywa walki z driadami i prześladującego nas Barronsa niezbyt mnie pociąga. Pamiętniczek sobie zostawię, ale przez ten durny las zniszczyłam sobie sukienkę :( I muszę powiedzieć ci jedno - wydrążony pień to nie jest zbyt ciekawe miejsce na pierwszy pocałunek xD

Podzielmy się miłością - nominacje:

20 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie ten tag i postanowiłam na szybko go zrobić w zeszycie.
    Hmm... Chyba nie będzie to moja najlepsza randka

    OdpowiedzUsuń
  2. pocałunek w drzewie mnie rozwalił :D Ciekawe miejsce, ale przynajmniej nikt tam was nie będzie szukał i podglądał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I drzazgi się w pupę powbijają, żyć nie umierać :D

      Usuń
  3. Haha, jaki świetny tag! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super Tag! Tylko kiedy ja go zrobię?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydrążony pień drzewa... Nel i Staś w jednym mieszkali więc trochę przetarli już szlaki :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę to podobne do tego ślubnego tagu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak, ale u mnie nikt nie kończy imprezy pod stołem :D

      Usuń
  7. Ciekawa ta twoja randka :D Ogólnie super TAG!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Twoja też wyszła nie najgorzej :D

      Usuń
  8. hahah xD twoja randka jest boska :D
    Własnie tworzylam moją xD

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.