8 lut 2017

Hamilton Book TAG & Once Upon a Time Book TAG by Agusia_

Do obydwu TAGów zaocznie nominowała mnie Agusia_ i przyjęłam te nominacje z chęcią, bo dawno nie robiłam TAGów (to, że je publikuję to inna sprawa, bo wiecie, że robię je dużo wcześniej :D), a uwielbiam to robić. Ponadto w tych TAGach są unikalne pytania, z którymi spotykam się po raz pierwszy, a ten dotyczący Once Upon a Time jest autorstwa mojej nominatorki :) Bannerki także ukradłam od niej :)

1. Snow White / Mary Margaret - Postać, która jest pełna nadziei.
Wydaje mi się, że Paige z Czasu żniw była pełna nadziei. Może tego aż tak nie pokazywała, ale jednak non stop planowała ucieczkę, co - gdyby nie miała nadziei - byłoby bez sensu. 

2. Charming - najbardziej czarująca postać męska.
Tak aby jedna? :D Okay, James Potter <3 Ale to w sumie sentyment, bo to mój pierwszy książkowy mąż, a takich czarujących postaci jest zdecydowanie więcej.

3. Emma Swan - postać, która chce by wszyscy byli szczęśliwi.
Pustka w głowie... Może Łucja z Opowieści z Narnii. Mam wrażenie, że ona w swojej dziecięcej naiwności chciała, aby każdy był szczęśliwy w taki sposób, że usunęliby po prostu Białą Czarownicę...

4. Henry - postać, która widzi w innych same dobre rzeczy.
Bardzo optymistyczny ten TAG :) Czy ja wiem... Znów posiłkuję się niezbyt lubianą przeze mnie książką, ale powiedzmy, że Aslan z wymienionej wyżej... (ekhm, czytałam tylko Lew, czarownica i stara szafa, resztę dopowiadam sobie z filmów :D)

5. Regina Mills - postać, która ze złoczyńcy stała się bohaterem.
Przykład będzie naciągany, ale znów - nic innego nie przychodzi mi do głowy... Chyba za trudny ten TAG dla mnie :D Otóż Severus Snape z HP był cały czas postrzegany jako postać negatywna, były Śmierciożerca, a jego prawdziwe powody były naprawdę bohaterskie :)

6. Belle - miłośnicza/miłośnik książek.
Angela z Nieziemskiej, choć ona raczej kocha wszystkie książki związane z aniołami :D

7. Rumplestilskin - postać, dla której liczy się tylko władza.
Cersei z Gry o tron (potrzebowałam wsparcia brata, aby przypomnieć sobie, jak ona cholera ma na imię :D). 

8. Hook - postać, dla której najważniejsza jest zemsta.
Fuck! Nie pamiętam jego imienia, ale chodzi mi o postać z Studium szkarłatu. Facet, który jest mordercą! :D On żył zemstą, dosłownie.

9. Dark One - postać która jest po prostu zła.
Weles z Niepowszednich! Brr, nienawidzę go. On ma za nic życie (poza swoim), jest brutalny, a głównych bohaterów traktuje niczym towar! To czyste zło.


1. The Room Where It Happens: Książkowy świat, w którym chętnie byś żył/a.
Moja odpowiedź się chyba dłuuugo nie zmieni - Araluen, najlepiej Skandia :)

2. The Schuyler Sisters: Niedoceniany damski bohater.
Chyba damska to bohaterka (chyba, że piszemy o transwestytach :D). Uznaję, że jest to Molly Weasley. Była cudowną matką, a jakoś niewiele o niej słuchać w blogosferze :D

3. My Shot: Postać, która idzie do celu po trupach.
Nie będę powtarzać Welesa, choć pasuje. Voldemort to taki trochę klasyk i to bardzo przewidywalny. Czy znam innego bezwzględnego bohatera...? Całkiem sporo, ale wytypuję tutaj bohatera, którego trudno mi rozgryźć, który nie wiem, czy jest zły, czy dobry. Mowa o Barronsie z Kronik Mac O'Connor. Aby zdobyć księgę, on chyba posunie się do wszystkiego.

4. Stay Alive: Bohater, którego chciałabyś przywrócić do życia.
SPOILER DO MAGICZNEGO KRĘGU: Kartika, bo choć on nie umarł, no to to nie życie... Niech Gemma tam się zmieni w to drzewo... KONIEC SPOILERA

5. Burn: Najbardziej łamiące serce rozstanie, o którym kiedykolwiek czytałaś.
Ekhm, okay. Chyba wiecie, czemu pozostawię to pytanie bez odpowiedzi :D

6. You'll Be Back: Najbardziej sarkastyczny zły bohater.
O kurde xD Joker xD A tak to nie wiem :D 

7. The Reynolds Pamphlet: Książka ze zwrotem akcji, którego się nie spodziewałaś.
Będę wredna, bo nic innego nie przychodzi mi w tej chwili do głowy. Jedyną rzeczą w Ugly love, która mnie zaskoczyła - był happy end :D Szczerze - myślałam, że Miles np. rzuci się z mostu albo Tate zrozpaczona odrzuceniem utopi się w basenie.... :D

8. Non-stop: Seria, którą przeczytałeś całą naraz, bez przerw.
Seria o Sookie Stackhouse, całą, przez prawie dwa tygodnie ciągiem. Ma ona 13 tomów, ups xD

9. Satisfied: Ulubiona książka z dwoma punktami widzenia.
Kurde, a teraz się zastanawiam... Ile znam książek z narracją aby dwutorową :D Nie podam ulubionej, bo pewnie jest inna, ale hm, Morze spokoju albo Tajemny ogień były bardzo fajnymi książkami, gdzie na pewno pamiętam, że narracja była dwutorowa (prawda?) :D

10. Who Lives, Who Dies, Who Tells Your Story: Książka/seria, która według Ciebie zostanie zapamiętana na wieki.
Harry Potter - zwłaszcza, jeśli autorka nadal dla kasy będzie przywoływać tę serię w różny sposób. Ale uważam, że książka jest tego warta pomimo mojej niechęci do autorki, bo kocham serię całym serduszkiem <3

24 komentarze:

  1. Ja mam postać która NAPRAWDĘ chce by wszyscy byli szczęśliwi - Webmind! To SI, którą naprawdę mam ochotę przytulić :D Mimo, że nie ma ciała.
    Hmm... ja Jamesa Pottera odbieram raczej jako dupka... tak po prostu XD Wole Syriusza - on po prostu był szaleńcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ty patrzysz tylko przez pryzmat zachowania wobec Snape'a :P A ja patrzę na całokształt i lubię niegrzecznych chłopców :D

      Usuń
  2. Ooo... bardzo fajny TAG. Kiedyś nawet oglądałam ten serial, ale nie mam niestety czasu go dokończyć ;)
    Buziaki ;*
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te tagi są bardzo optymistyczne :D I w sumie jeszcze ich nie widziałam na żadnym blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie, dopóki nie dostałam zaocznej nominacji :D

      Usuń
  4. Bardzo fajne tagi! :) Harry Potter to już klasyk :) Zachował się tyle tak i z pewnością jeszcze długo długo będzie sławny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zwłaszcza, jak Rowling znów zrobiła szum :D

      Usuń
  5. Co do "Once Upon a Time" to ciekawy serial - choć trochę się ciągnie. Obejrzałam chyba tylko pierwszy sezon i wykitowałam xd
    Oo, piosenki nie działają :\\
    Araluen! Kocham Zwiadowców! Muszę w końcu odwiedzić bibliotekę i przeczytać ostatnie dwa tomy :)
    Czytałam Tajemny Ogień - i muszę się zabrać za Tajemne Miasto - bo ostatnio zostało wydane. O Morzu Spokoju ciągle truje mi koleżanka, więc może się skuszę.. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie próbowałam oglądać :D
      Piosenki? :P Szczerze to te linki chyba się skopiowały po prostu od autorki TAGu :P
      Ja mam na ferie ostatni tom <3

      Usuń
  6. Przypomniałaś mi, że zaczęłam oglądać "Once Upon a Time" i serial właściwie nawet mi się podobał, ale po kilkunastu odcinkach jakoś przestałam - sama nie wiem dlaczego. A z książkowych zwrotów akcji polecam "Wyspę skazańców" Dennisa Lehane'a :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, Widzę, że na górze króluje Harry Potter. Nie znam Hamiltona, ale tag z OUAT jest świetny <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  8. Tajemny ogień była fajny, będę musiała jakoś się zabrać za drugą część.
    Hm.. Co tam jeszcze znam.. Skandia i Araluen <3
    A, no i znam Opowieści z Narni. Ja tą książkę czytałam jako dziecko, byłam może w drugiej/trzeciej klasie i moją ulubioną bohaterką była Łucja i tak sobie myślałam jaka ona jest odważna i wgl jest moim autorytetem xD, ale teraz jak sobie to przypominam to śmiać mi się chce, bo ta dziewczynka była rzeczywiści mega naiwna i infantylna...
    Jeju ja nie lubie jak trzeba wybierać jednego najbardziej czarujacego albo nie wiem, najlepszą książkę bo to się nie da. Ale James Potter to dobry wybór <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się do tego zbieram, i zbieram xD
      Też uważam, że to dobry wybór <3

      Usuń
  9. Taki super tag, ale mnie nie nominowałaś, no wiesz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te tagi za to, że w jednym wpisie pada tak wiele tytułów, zawsze potem sprawdzam fabułę i nie raz zdecydowałam się tak na przeczytanie naprawdę dobrej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Morze spokoju... Nie. Harry Potter również nie. A Łucja była fajna xd z tym się tylko zgodzę xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale... Ja nie stwierdziłam, że ona była fajna. Była właśnie strasznie naiwna :D

      Usuń
  12. James Potter? Serio? Skąd Ci się to wzięło? Ja jakoś nigdy na niego nie patrzyłam w takich kategoriach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, a w jakich? :D
      Dla mnie to oczywisty kandydat na męża :D

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.