31 gru 2017

Podsumowanie grudnia i maratonu + WYNIKI WIELKIEGO GWIAZDKOWEGO KONKURSU



Kolejny rok uciekł, ale to podsumowanie przeczytacie jutro. Dzisiaj grudzień, maraton i wyniki, które pewnie najbardziej was interesują.

Z informacji parafialnych - blogi ogarnę pewnie 1/2 stycznia. A dziś krótko i zwięźle, bo każdy chce się iść bawić :P

Przeczytane książki:
  • Powrót królów (446) [DaDaDa.pl]
  • Sasha (510)
  • Ballada o przestępcach (462)
  • Mitologia nordycka (220)
  • Smok z Nigdylandii (238) 
  • Oblężenie Macindaw (380) [reread]
  • Tajemnica gwiazdkowego puddingu (286)
  • Żniwiarz. Pusta Noc (431)
  • Anioły i wampiry (334)
Ilość przeczytanych książek: 9
Ilość przeczytanych stron: 3307 (ok. 107 str/dzień)
Najlepsza książka grudnia: Mitologia nordycka
Najgorsza książka grudnia: Sasha

Ilość przeczytanych książek w maratonie: 3/6
Zrealizowane wyzwania: Świąteczna książka (Tajemnica gwiazdkowego puddingu), Motyw zabawy (Anioły i wampiry), Zimowa okładka (Pusta noc), Rodzinna książka (Anioły i wampiry - nie planowałam, ale po przeczytaniu, ta książka tu pasuje nawet bardziej niż ta z TBR), Nowy początek (Anioły i wampiry - nie planowałam, ale tak w sumie to ona zaczęła zupełnie nowe życie i też pasuje)
Ilość zaliczonych wyzwań: 4/6


A NA KONIEC TO, CO CIEKAWI WAS NA PEWNO NAJBARDZIEJ - WYNIKI KONKURSU :) 
Mejle zostaną rozesłane jutro! :)


Zestaw SENSACYJNO-KRYMINALNY wędruje do MONIKI PIOTROWSKIEJ WEGNER


Zestaw FANTASY BM wędruje do MIASTA KSIĄŻEK


Zestaw FANTASY TMM wędruje do KAROLAJNY


Zestaw GROZY I HORRORU wędruje do ZACZYTANEJ PANNY


Zestaw OBYCZAJOWO-DETEKTYWISTYCZNY wędruje do HANNY WASYK


Zestaw ROMANTYCZNO-EROTYCZNY wędruje do DAGMARY KOWALEWSKIEJ

13 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranych!
    Tobie również wszystkiego najnajnaj!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo i gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwycięzców!
    Szczęśliwego Nowego Roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maraton poszedł mi jak zawsze, czyli raczej kiepsko pod względem ilości, ale pod względem jakości już nie :D No i trochę podgoniłam mój grudniowy wynik i wygląda fajniej niż przed maratonem :D
    Gratulacje dla zwycięzców!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje wszystkim :-) ciekawią mnie tytuły wygranych książek :-D
    Szczęśliwego nowego roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i szczęśliwego nowego roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdę mówiąc, do maratonu wybrałam taką książkę, która pasuje do wszystkich kategorii (ale i tak jej nie przeczytałam na czas). XD
    Gratuluję zwycięzcom! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwycięzcom oraz Tobie - wyniku czytelniczego. Pomyślności w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja tylko trochę zawaliłam maraton, jesteś ze mnie dumna?
    Nie wspomnieć w podsumowaniu miesiąca o przyjeździe do Krk, SKANDAL W RODZINIE!

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.