1 gru 2017

Podsumowanie listopada




Na początek byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedzi w ankiecie - w pasku po prawej, ale też tutaj :) Ankieta może być zupełnie anonimowa - chyba, że chcecie wziąć udział w którejś akcji :)

A teraz podsumowując listopad...





Przeczytane książki: 
  • Rycerze Krystalii (305)
  • Demony. Pokusa (350) [reread]
  • Bogowie i wojownicy (297)
  • Liżąc ostrze (294)
  • Schemat (437) [Eurydyka.net]
  • Wyspa Mgieł (465) [BT]
  • Kropla Życia (292) [reread do BT]
  • Zawisza Czarny (293) [SQN]
Ilość przeczytanych książek: 8
Ilość przeczytanych stron: 2733 (ok. 91 str/dzień)
Najlepsza książka: ciężko wybrać, ale chyba Rycerze Krystalii/ Kropla Życia
Najgorsza książka: Demony. Pokusa 

 Ponadto jestem w trakcie czytania Powrotu królów, myślałam, że skończę to jeszcze w listopadzie, ale nie jest to takie proste... Ta książka jest tak porąbana, że aż zabawna, ale czyta się raczej ciężko.


Dodatkowo zaplanowałam dla was Wielki Konkurs Gwiazdkowy! Szczegóły już w poniedziałek, a we wtorek recenzja Niepowszednich, których przeczytam jutro/w niedzielę w pociągu. Miała ona być w poniedziałek, ale chciałam wcześniej podzielić się z wami konkursem :)



Na grudzień nie mam sprecyzowanych planów czytelniczych. O ile do mnie dotrze, będę testowała z Misiem Fit dla par. Czekamy na nią z niecierpliwością <3 Poza tym może nareszcie zacznę wyczytywać swoje książki :D



Dodatkowo z Suomi organizujemy Christmas Book Marathon, już w środę zdradzimy kategorie! :) To już 3. edycja, którą organizujemy razem! Mamy nadzieję, że licznie będziecie nam towarzyszyć :)




A jak wam minął listopad i jakie macie plany na grudzień? :)

27 komentarzy:

  1. Cudowny miesiąc Kici <3
    Czekam na konkurs i na ogłoszenie konkurencji, może coś mi spasuje :D
    Powodzenia w grudniu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 8 książek to dobry wynik. ;) U mnie w listopadzie czytelniczo było średnio, ale mam nadzieję, że w grudniu będzie lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na konkurs oraz na maraton of course. Zawsze biorę udział i zawsze się ekscytuję, aż nadchodzi jego koniec i spoglądam na swoje marne wyniki :D Powodzenia w wyczytywaniu swoich książek-mi ostatnio idzie to całkiem nieźle, pod warunkiem że liczą się książki które mam od miesiąca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha, ja często też tak mam, że patrzę potem na wyniki tego maratonu i hmm xD Ale w tym roku wybrałam głównie moje książki, więc nie powinno być problemu xD
      Nie no, ja myślę o takich, które mam też od roku D:

      Usuń
  4. Ja umiem tak rozstrzelać czytanie, bo inaczej to chyba nic nie udałoby mi się przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję przeczytanych książek!
    Z chęcią wezmę udział w maratonie! Czekam na kategorie!

    OdpowiedzUsuń
  6. No sporo udało Ci się przeczytać! Czekam na poniedziałkowy post. xD Ale także na kategorię z Maratonu, będzie to mój pierwszy raz, kiedy wezmę w nim udział, więc jestem ciekawa jak mi pójdzie i jak to w ogóle wygląda. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze jakim cudem przeczytałaś tyle książek mieszkając z chłopakiem? :-D Mój jak tylko biorę książkę do ręki przy nim strzela fochy :-D
    Zaczytanego grudnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normlanie, on gra, ja czytam xD Znajdź swojemu jakieś wciągające hobby to się odczepi :) Nawzajem :)

      Usuń
  8. Bardzo ładny wynik. Ja niestety mam tylko 4 książki na swoim koncie.
    Serdecznie pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy wynik jest dobry, przecież nie czytamy na rekordy :)

      Usuń
  9. Jak ty to robisz, że tyle czytasz?? Gratki! U mnie niestety słabiutko... :/
    W maratonie udział pewnie wezmę, w konkursie też :)
    No i powodzenia w czytaniu tej porąbanej książki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już dziś kategorie :)
      Skończyłam tę porąbaną książkę! ;D

      Usuń
  10. Gratuluję wyniku :) Ja przeczytałam 6 książek :) Ankieta wypełniona i czekam na poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby grudzień też miał tak wiele pozycji i żadnej najgorszej ;)

    https://fuukor-wam-poczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to nawet nie mam czasu robić podsumowań ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No pięknie ci poszło! Dumna jestem! Zazdroszczę mega czasu io chęci na tyle książek...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieźle ci poszło, gratuluję. ;P Ja niewiele lepsza bo tylko o jedną książkę więcej przeczytałam. :D A teraz to wolę się nie udzielać :D Mam plany do końca grudnia przeczytac wszystkie zaległe recenzencki, a jest ich wraz z tą, którą zaczęłam... 5. Nie tak tragicznie, mam nadzieję, że je wszystkie przeczytam. Zaczęłam już wolne od szkoły, ale od pracy niestety nie. Pracuje w Boże Narodzenie, w Wigilie trzeba będzie wszystko przygotowywać na kolację, tak jak i dwa dni wcześniej plus sprzątanie. Nie wiem, kiedy się wyrobię z książkami, ale nie popuszczę. ;p

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.