10 gru 2017

Zimowy Tag Książkowy & 'Winter is coming' Book TAG

Za nominację dziękuję Magic <3

Kakao - książka, która rozgrzewa serce.Ponownie (bo w ostatnim TAGu, który robiłam, było to samo pytanie) Niepowszedni. To taka ciepła, rodzinna seria <3

Śnieg - książka z białą okładką.
Np. Na krawędzi wszystkiego - biało, śnieg :)

 Mikołaj - gruba książka lub długa seria.
Gruba książka to na pewno 3-tomowe wydanie Władcy Pierścieni :) Długie serie to Zwiadowcy lub Miłość na kołku :)

Rózga - książka, której czytanie było męką.
Rekonstrukcja to była męka, dodatkowo totalnie niezrozumiała.

Prezent - bardzo dobra książka, którą możesz każdemu polecić.
Harry Potter lub Zwiadowcy <3


Drugi TAG przetłumaczyłam sama, ponieważ stwierdziłam, że ten powyższy jest dość krótki :) Znalazłam go na Wattpadzie :) No i to tłumaczenie jest raczej luźne, zachowuje sens kategorii, a nie słowo w słowo :D

Śnieg - na początku jest piękny, ale potem zaczyna topnieć. Wybierz książkę/serię, którą z początku pokochałeś, ale potem to uczucie stopniało.
W sumie Czerwień rubinu nie była tak zła, ale kolejne tomy... Inna książka/seria nie przychodzi mi do głowy, bo raczej zazwyczaj sytuacja jest odwrotna :D

Płatek śniegu - coś ślicznego i unikalnego. Wybierz książkę, która różni się od wszystkich innych, jakie kiedykolwiek czytałaś.
Zdecydowanie Ocean na końcu drogi był dość unikalną książką. Z drugiej strony oryginalnością popisuje się także Christopher Moore w Baranku, bo w końcu stworzył inną wersję ewangelii :D

Bałwanek - zawsze zabawniej i milej jest go stworzyć z rodziną. Wybierz książkę, którą mogłaby przeczytać cała rodzina. 
Sądzę, że u mnie przyjąłby się Wiedźmin, bo tylko tata go jeszcze nie czytał, ale razem z mamą grają na XBOXie w tę grę :D

Gwiazdka - wybierz książkę, która sprawiła, że było ci cieplej na sercu po przeczytaniu jej.
Nie będę się powtarzać. Inną książką, która rozgrzała moje serduszko była Bogowie i wojownicy. Po prostu przyjaźń Ducha z głównym bohaterem <3 <3

Święty Mikołaj - on wręcza zachwycające prezenty. A jaki prezent książkowy chciałabyś znaleźć pod choinką?
Wolałabym dostać kasę, aby samej móc coś kupić, jak już będę kupowała, bo teraz chciałabym wyczytać swoje :D

Bitwa na śnieżki - to może być bolesne, gdy zostaniesz uderzony śnieżką. Wybierz książkę, która wywołała w tobie mocne emocje, jak złość lub smutek. 
Ślepą furię wywołała we mnie Proś mnie o co chcesz, bo była tak denna...

Zjazd na sankach - zabawa, którą uwielbialiśmy, kiedy byliśmy dziećmi. Jaką książkę kochałaś jako dziecko?
Oczywiście Harry Potter <3

Odmrożenie - książka, która boleśnie cię rozczarowała.
Ostatnimi czasy to Klątwa tygrysa. Miał takie dobre opinie, tak cudną okładkę!

Renifer - zwierzątko, które jest dla nas ważne. Wybierz książkę, która ma dla ciebie dużą wartość sentymentalną.
Nigdy nie wyrzucę serii A. Pike o Laurel, Magiczny Krąg czy Harry'ego Pottera. HP to chyba oczywiste, a Laurel - kiedyś mój chrzestny, zupełnie nieinteresujący się książkami, kupił mi Magię Avalonu, a dopiero ja odkryłam, że to drugi tom. Rodzice dokupili mi pierwszą <3 Magiczny Krąg dostawałam też co roku na Święta od chrzestnej <3

Nominacje: Oluś, Magic, Agata, Lady Saturday, Justi

16 komentarzy:

  1. Przy pierwszym tomie "Trylogii czasu" miałam takie "ej, jest fajnie" - pomysł był OK, jako lekka młodzieżówka się sprawdzała. Ale kolejnymi tomami autorka trochę zawaliła sprawę. Zamiast skupić się na pomyśle podróży w czasie, ona poszła w romans... meh. A można z tego było zrobić nie tylko fajną trylogię, a fajną serię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to pójście w romans zniszczyło wszystko...

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe tagi. ''Władcę Pierścieni'' i ''Harry'ego Pottera'' dopiero mam w planach. Nie wiem sama czemu do tej pory nie przeczytałam, ale niedługo na pewno to nadrobię. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie musisz to nadrobić :D A jak stoisz z Wiedźminem? :D

      Usuń
    2. Też mam do nadrobienia. :D Mam zamiar nadrobić wszystko wkrótce, ale w tym roku już chyba nie zdążę. ;)

      Usuń
    3. No chyba ciężko by było :D

      Usuń
  3. Marzyłam, żeby przeczytać "Wiedźmina" i chyba jestem już wystarczająco "stara" aby się za niego zabrać. Pozdrawiam i zapraszam do mnie 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej indywidualna kwestia, ja z bratem czytałam to w podstawówce :D

      Usuń
  4. Ja tam raczej zauważam tendencję, że kolejne książki serii są coraz mniej ciekawe. :P
    Myślę, że "Zwiadowcy" są moim planem na rok 2018, bo teraz już raczej nie zdążę. Mam nadzieję, że się nie rozczaruję. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jakich serii tak naprawdę :)
      Oby ci się spodobali <3

      Usuń
  5. Ja mam z Trylogią czasu zupełnie odwrotnie - pierwszy tom był taki sobie, ale kolejne super <3
    Cykl o Laurel był świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe tagi :-) Harry Potter zawsze na fali 😀 Czerwień rubiny uwielbiam ❤ filmy też są spoko xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, nie wiedziałam, że też czytałas cykl o Laurel! Ja pierwszy tom czytałam z 10 razy!
    Wiedźmina mi musisz po, bo i Ty i INNI każecie mi przeczytać i jestem bez wyjścia.
    Chyba w Twoje ślady i też połączę te tagi, ołkej?

    OdpowiedzUsuń
  8. Długa seria to na pewno coś od Abbi Glines... trzynaście tomów z jednej serii? :D Prezentem Motyl - Lisy Genovy jak zwykle polecam. ;) Rózga? Siracusa Delii Ephron. ;P Między innymi bo jest wiele takich rózg. ;D Kakao - to niewątpliwie rodzina babci Kaliny w książce Pani Krystyny Mirek Światło w Cichą Noc - drugie podejście w tym roku do książki ze świątecznym klimatem i mi się spodobała. Więc... coś w tym jest. ;p ALE SPOKOJNIE, wiem, że Ty jej palcem nie tkniesz. ;p

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.