6 gru 2017

TBR: 'Christmas Book Marathon'


Mamy zaszczyt zaprosić was na kolejną edycję maratonu gwiazdkowego, który zyskał w końcu krótszą nazwę :D Przedstawiamy razem z Suomi Christmas Book Marathon :) Dzisiaj przedstawiamy wam kategorie, a maraton startuje 25 grudnia :) Kto jest z nami? <3








Co roku mam problem z tą kategorią... Dlaczego Christie napisała tylko dwie książki z akcją w Gwiazdkę? :D
Generalnie Christie uwielbiam i postanowiłam nadrobić wszystkie książki z Poirotem, więc równie dobrze mogę zacząć od tej :)
Świąteczna książka w wykonaniu Kitty = morderstwo, śledztwo i święta w tle :D

















Niebieskie = zimowe :D
Książkę pożyczyłam od Oluś i wypadałoby ją kiedyś przeczytać, więc czemu nie w święta? :)

















Z racji, że chciałam wyczytać trochę swoich książek, ponaciągałam trochę i oto widzicie w rodzinnej kategorii piracką opowieść (przynajmniej z opisu) :D W końcu piraci to jedna wielka rodzina na statku :D Dostałam ją w prezencie już ze dwa lata temu właśnie na Gwiazdkę ;)














Obżarstwo = jedzenie = gryzienie :D
#mistrznaciągania :D
Wampiry na święta? Was to jeszcze dziwi w moim przypadku? Jeśli tak, wróćcie do świątecznej książki :D
















Wampiry to zawsze jakieś bale, imprezy czy mroczne ceremonie - no co, jak się kto lubi bawić, tak się bawi :D U mnie przesyt wampirami na pewno nie nastąpi, a kto powiedział, że serie trzeba czytać po kolei? :D















Jestem samobójcą, bo na ostatni dzień, do tego najpewniej pracujący, biorę książkę 500+ , ale wnioskując z opisu dla większości bohaterów wydarzenia zapoczątkowują zmiany w ich życiu, a więc każde z nich doświadcza jakiegoś nowego początku :)










To książki które będę czytać ja - a Wy? :) Zachęcamy do zabawy i dołączenia do grupy na Facebooku :)

30 komentarzy:

  1. "Żniwiarza" to i ja bym chciała przeczytać! Od Christie zarezerwowałam w bibliotece "Morderstwo w Orient Expressie", oczywiście po seansie :D W maratonie biorę udział, TBR przygotuję bliżej terminu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno szału nie robi, ale pożyczyłam od Oluś, więc się przekonam :D
      Super, czekam na twój TBR :)

      Usuń
  2. Powodzenia! I czekam na recenzje jeśli się pojawią, bo żadnej nie znam :D
    POCZYTAJ ZE MNĄ na święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawią się, mam nadzieję, że uda mi się pisać je tego samego dnia, co kategorie maratonowe :)

      Usuń
  3. Biorę udział, choć pewnie zwalę jak zwykle xD Żniwiarza mam gdzieś w ebooku, Christie też kiedyś przeczytam. No cóż, pozostaje mi już tylko myśleć o moim TBR...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie wy macie w tym roku pozytywne podejście - nic tylko strzelić facepalm :D

      Usuń
  4. Ja raczej w święta będę wyczytywać stosy i raczej na taką ilość czytania też czasu nie będę miała. Ale mam dostać pod choinkę między innymi dwie brakujące mi książki Grzędowicza - Azyl i Popiół i kurz - dlatego będzie fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale do jednaj książki można dopasować więcej kategorii :)

      Usuń
    2. Ale to by i tak znaczyło narzucenie sobie tego, co mam czytać... a ja lubię tak spontanicznie po książki sięgać ;P

      Usuń
  5. Musze przemyslec swoj udzial. Kusi mnie ale ja tez pracuje 27-29 i ciezko widze czytanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, dasz radę :) Można dopasować jedną książkę do większej ilości kat. ;)

      Usuń
  6. Na razie mam książki do 4 kategorii także może coś jeszcze wymyślę, zobaczymy też jak wyjdzie z czasem (niby nie ma szkoły, ale uczyć się trzeba), ale myślę, że ciężko będzie zaliczać jedną pozycję na dzień. xD Ale już z samym wybieraniem kategorii jest trochę zabawy (nie ma to jak przeglądanie książek z LC, z zakładki "Chcę przeczytać" :D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz książki dziennie, możesz do jednej książki dopasować np. dwie kategorie :)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy post. Zastanawiam się czy nie wsiąść udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią wzięłabym udział, ale w jeden dzień niestety nie dam rady przeczytać książki tym bardziej, że mam rodzinę na głowie właśnie w te święta.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią wzięłabym udział ale wyjeżdżam na święta :( Ale w przyszłym roku wezmę duział na 100%! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypomniałaś mi o książkach Sparks! :) Ooooo, wypożyczę to sobie na święta i będę czytać - uwielbiałam to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory tylko 7 tom czytałam, ale i tak już uwielbiam i chcę to skompletować :D

      Usuń
  11. Oczywicie, że biorę udział1 I też będę czytać Christie, mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba zaraz usiądę do pisania tbr na ten maraton... Miałam nie brać udziału, ale chyba się nie oprę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy tylko ja widzę, że w tych banerach to zamiast Christmas jest inna nazwa, czy już mam zwidy, bo tak długo siedzę przed komputerem? :D
    Poza tym, nawet nie będę miała kiedy ich przeczytać, jakbym wzięła udział, w pierwszej kolejności recenzenckie. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, nie zwróciłam uwagi, teraz też to widzę, więc to chyba nie są zwidy. xD
      Ciekawa jestem teraz czy to ma jakiś głębszy sens czy to po prostu pomyłka. :O

      Usuń
    2. Cii, literówka :D
      Angelika, jak mogłaś mnie zdradzić :D

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.