5 cze 2016

5-tka w tytułach, czyli co znów wymyśliły Kitty i Wiktoria :)


Witajcie! :) Co znów wymyśliłyśmy? Otóż nową cykliczną serię postów razem z Wiktorią :)
Spokojnie, od was wymaga to tylko czytania obrazków i oceny, co wy sądzicie o naszych dopasowaniach :) 

Taki sam post pojawi się dzisiaj u Wiktorii, więc wpadajcie i do niej :) Oczywiście musiałyśmy się jakoś wyróżniać, abyście wiedzieli, kto co pisze - zastosowałyśmy więc rozwiązanie kolorystyczne :)

A na czym polega 5-tka w tytułach? Otóż do literek z tytułów dopasowywałyśmy słowa zaczynające się na konkretną literkę i kojarzące nam się z książką. Wymyślając serię nie zdawałyśmy sobie nawet sprawy, jakie to jest trudne! Ale udało się i oto przed wami nowy cykliczny post, czyli 5-tka w tytułach każdego 5-tego dnia miesiąca :)





Jak podoba wam się 5-tka miesiąca? :) I co sądzicie o nowej serii postów? :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ta seria. Taka pomysłowa. A co do HP to rzeczywiście ma potencjał jak tylko skończę Wróć, jeśli pamiętasz to biorę się za 2 część HP. :D
    Pozdrawiam cieplutko już nie mogę się doczekać następnego 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł na post! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, spróbuję coś takiego zrobić z książkami, które czytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł! Ja również próbowałam wymyślić coś do konkretnych literek i przyznam, że to jest na prawdę trudne!

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja nie mogę, fajne te słówka z Harry'ego - WC. Przypominały mi się chwile z książką. Ciekawy pomysł na serię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak napisałam u Wiktorii - pomysłowe jesteście;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wasze skojarzenia nie mają granic :) Cały czas się uśmiechałam czytając to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! Pierwszy raz spotykam coś takiego i jest to naprawdę pomysłowe! :D
    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie zajebiste!!! :D
    Podoba mnie się ten cykl <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na serie ;) Na pewno kreatywny ;P
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. rozbroilyscie mnie tym pomyslem genialne! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna seria! :D Tak bardzo zgadzam się co do Igrzysk śmierci... Gale, Katniss, Peeta :D I marny humor! :D

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.