25 cze 2016

Muszkieterowy TAG książkowy z okazji maratonu "Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego"


Drugi dzień maratonu, pora na TAG :) Krótki, bo krótki, ale mamy z Justysią nadzieję, że umili wam czytanie Trzech muszkieterów :) Bez dalszych wstępów - zapraszam do TAGu! :)


Hm, skoro to TAG dotyczący klasyki, to polecę też po klasycznych bohaterach - Geralt, bo w końcu, jak wiedźmin miałby nie posługiwać się doskonale bronią?


Z ostatnio przeczytanych to Percy Jackson. Może i trochę dopiekali sobie z Annabeth i Groverem, ale trzymali się razem i dbali o siebie nawzajem.


Hm, matka Mereka z Córki Zjadaczki Grzechów zdecydowanie pasuje. Wiecie, nie dość, że była władcza, to była jeszcze wariatką....


A to mało ich? :D Hm, choćby Poziom śmierci <3


Ha! Miałam z tą kategorią niemały problem, aż przeczytałam Drżenie i Grace pasuje tu idealnie <3


No to niech będzie Czerwień rubinu, w końcu bohaterowie przemieszczają się w czasie :)


Edward Love z Karaibskiej krucjaty - honor i elegancja były dla niego wszystkim!


Ej, a jak tworzyłyśmy to miałam kogoś i kurczę nie zapisałam! No nie... Teraz muszę myśleć... No to
może Morgarath? Był wredny, zły i uważał się za geniusza :D


Meredith
Kaja
Wiktoria


11 komentarzy:

  1. Hm, w Drżeniu Grace była według mnie bardziej męska od tego swojego wilczka. Strasznie mnie denerwowali Ci bohaterowie. I cała książka też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszkieterowie <3 Z wymienionych książek znam jedynie Wiedźmina i go uwielbiam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko dwie z wymienionych tutaj powieści.
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka! Nominowałam cię do LBA. Więcej informacji tutaj http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/2016/06/liebster-blog-award-po-raz-jedenasty.html

    OdpowiedzUsuń
  5. No i ja za jakiś czas opublikuję, a nawet wykonam ten TAG ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta piękna nominacja dla mnie 💕💕 Ale fajnie, fajnie, podoba mi się ten TAG :D
    Nie pomyślałabym o Czerwieni rubinu w tej kategorii o przemieszczaniu się :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedźmina i Percy'ego umieściłabym w tym samym miejscu;)
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam ani jednej z wymienionych przez ciebie książek, jednak od pewnego czasu mam ogromną ochotę na Wiedźmina. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytania fajne, a odpowiedzi też. Na większość pytań nie umiałabym odpowiedzieć :D

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. To mi przypomina, że powinnam w końcu przeczytać Trzech muszkieterów.. A tag jest świetny


    Zapraszam do siebie
    https://toreador-nottoread.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny tag! Co prawda znam tylko 3 książki z wymienionych, ale lepsze to niż nic...

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.