2 cze 2016

Disney Villains Book TAG by Meredith + Unpopular Opinions Book TAG

Najtrudniejszy TAG, jaki kiedykolwiek robiłam :D Nawet włączając TAG Limonette, pod którym zostałam opieprzona (dosłownie xD) za to, że robię jej złą reklamę :D Meredith, ja powinnam na ciebie nasłać całą śmietankę towarzyską z tego TAGu no :D Ale dziękuję ci za nominację, bo tzn., że wierzyłaś, że mi się uda :D A i PS. ukradłam ci banner :D

ZŁA KRÓLOWA - czarny charakter, który zna się na magii
Lord Voldemort!

Nie? Za prosto?
No dobra... To niech będzie ten z Siły trucizny, ten, co porwał dzieci i założył ten sierociniec.... Ktoś przypomni, jak on miał na imię? :D

CRUELLA DE MON - czarny charakter, który ma swój specyficzny wygląd/ubiór/samochód
Nadal nie Voldemort, prawda? (jego nos był nie do pomylenia...) To może Mała Złociutka Dziewczynka z Piratiki? Doskonale pamiętam, że wyglądała, jak lalka, to chyba specyficzne :D

URSZULA - czarny charakter, który podszywa się pod któregoś z pozytywnych bohaterów
Nie będę kląć, nie będę.... :D Myślałam nad tą kategorią 3 dni! Dobra, zmieniam interpretację - czarny charakter udający pozytywnego, bo to też mi do Urszuli pasuje :D I będzie to UWAGA SPOILER DO CZERWONEJ KRÓLOWEJ Maven KONIEC SPOILERA. :D

KAPITAN HAK - czarny charakter, który chce zemsty
Generalnie jest to dość popularny motyw, ale kurczę, ja chyba powinnam zwracać uwagę na czarne charaktery... Przychodzi mi na myśl kilkoro pozytywnych bohaterów... :D  Ale czarnych charakterów... <10 minut później przeglądania LC> Jestem tępa. Serio. Morgarath ze Zwiadowców, on przecież pragnął nie tylko władzy w Turnieju w Gorlanie, ale w Ruinach Gorlanu pragnął zemsty za to, co go spotkało właśnie w sequelu!

DŻAFAR - czarny charakter, który pragnie władzy
Prawie każdy. Na pewno każdy, którego wymieniłam już do tej pory :D No to... Warner z Dotyku Julii, co prawda można by się zastanawiać nad czarnością jego charakteru, bo chociaż jest psychopatą to cudownym psychopatą <3

KRÓLOWA KIER - czarny charakter, który ma dużo władzy
Zła królowa z Córki zjadaczki grzechów. Ona była obsesyjnie chora na punkcie bycia królową, nie mogła przeżyć bez władzy.... I rządziła się wszystkimi...

SKAZA - czarny charakter, który skrzywdził kogoś ze swojej rodziny
Nie myślcie sobie, w duchu klnę, jak nie wiem :D Czemu znów pasuje mi tylko Voldemort? :D Ale dobra, mam! Matka głównej bohaterki Sukkuba! Erm, i to całej swojej rodzinie...

MATKA GERTRUDA - czarny charakter, który chce być wiecznie młody
Walę-głową-obok-laptopa (leżę na łóżku, więc w sumie miękko xD) Dobra, mogę się mylić, ale Elżbieta Batory z Ja, potępiona chyba kąpała się w krwi dziewic, bo chciała być wiecznie młoda!

HANS - czarny charakter, który wykorzystał naiwność któregoś z pozytywnych bohaterów
Uważam, że Lillian z Próby ognia to zdecydowanie ciemny charakter, a w końcu Lily dała się jej skusić przez naiwność, myśląc, że gdzieś tam będzie lepiej :D

DR FACILIER - czarny charakter, który nabiera ludzi na swoje oszustwa
Już kilkoro wymieniłam no! Ech, ten dziwny ludzik z Pachnidła udawał, że jest człowiekiem, że pachnie! (ja wiem, rozpacz mnie ogarnia, ale tworzę tego posta o 23 i jestem padnięta :D). 

GASTON - czarny charakter, którego nie lubisz
Nie lubię Kirke z Studni wieczności za to, co zrobiła Kartikowi!

CZAROWNICA - czarny charakter, którego lubisz
Warner <3 Musiałam się powtórzyć! ;D

Nominuję:
Wszystkich moich czytelników! Macie też pomyśleć i się pomęczyć :D



Do drugiego TAG zostałam nominowana przez Edytę :) Myślałam, że go robiłam, ale jednak nie... :D Tak więc dziękuję :) Od razu mówię, że z bloga Edyty tłumaczyłam sobie na szybko, więc zachowany jest sens, niekoniecznie dobór słów, bo nie korzystałam z żadnego tłumacza :D

Popularna seria, której nie lubię
Standard: Igrzyska śmierci, Niezgodna

Popularna seria, którą lubię, a inni nie
To może Czerwona królowa? Ja bardzo ją polubiłam, ale przeczytałam ogrom złych opinii o niej.

Trójkąt miłosny, gdzie osoba wybrała nie tego, co chciałam
Choćby Igrzyska śmierci... ;/ I na razie Dotyk Julii, bo jestem na pierwszym tomie, ale sądzę, że i tak wybierze Adama... A on był taki mdły i nudny!

Popularny gatunek, który rzadko czytam
Romans, YA,obyczajówki :D

Popularna postać, której nie lubię
Peeta, Dorian (Szklany tron), Katniss...

Popularny autor, którego nie lubię
Rainbow Rowell :D I Anne Bishop :P

Popularny motyw, który cię męczy
Mogę zacząć wymieniać: trójkąt miłosny, kult jednostki wybitnej, homoseksualny bohater, nieszczęśliwa miłość, motyw pt. wszystko idzie nie tak....

Popularna seria, której nie chcę czytać
Ich też kilka jest :D 50 twarzy Greya, Dimily, Oddechy etc.

Adaptacja lepsza od książki
Narnia <3 Styl Lewisa jest nudny :D

14 komentarzy:

  1. Tak patrzę na ten pierwszy tag i... kurcze, rzeczywiście trudny oO " czarny charakter, który chce być wiecznie młody"? Tu na przykład chyba nie miałabym zupełnie nic... Chyba, że by do tego podciągnąć Darth Bane'a, ale on chciał mieć po prostu wieczną siłę i potęgę - nie młodość XD
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tag z czarnymi postaciami jest świetny! :D Elżbieta Batory faktycznie chciała być wiecznie młoda :P
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy Tag jest straszny, w sensie mózg by mi zastrajkowal jakbym miała nad nim glowkowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ał pojechałaś mi po jednych z ulubionych autorów ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no, dzięki, ale nie mam fizycznie miejsca na kolejny TAG. ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarny charakter z pierwszego pytania to bodajże Generał Brazell 😀 I serii Oddechy nie polecam, a przynajmniej pierwszego tomu 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pierwszy tag rzeczywiście jest mega, mega trudny.
    Tak, Katniss źle wybrała!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym wszędzie powtykała bohaterów Rowling, bo oni zawsze pasują. :D Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne Tagi :D
    Też jestem nominowana?
    A do drugiego Tagu kto nominowany? Tak z ciekawości :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że jesteś 😁
      Drugi robiło tyle osób, że nie nominowałam nikogo, ale jeśli masz ochotę, rób! 😃

      Usuń
  10. Teraz masz motywacje by sięgnąć po następne tomy Dotyku Julii. <3 Lubię bardzo tę serię. Tam się jeszcze pojawi dużo nowych bohaterów. Nie mam z kim dyskutować o nich więc szybko czytaj :D A sam ten Tag Disneya o złych bohaterach jest bardzo trudny sama nam nim od dłuższego czasu myślę.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie masz pojęcia, ale naprawdę, NIE MASZ POJĘCIA, jak przyjemnie mi się czytało Twoją wersję TAGu xDDDDDDD Hahahahahah xDDDDDDD
    I powiem Ci, że mam pojęcia, jak nazywał się ten koleś z Siły trucizny xD Coś na B? :o
    Hej, nie lubisz Doriana? :D Nie wiedziałam :D Ja też za nim jakoś szczególnie nie przepadam :P I za Peetą też... i za Katniss też... :P

    OdpowiedzUsuń
  12. czyli również jesteś w Chaolteam? :D Pięćdziesięciu twarzy Greya nie polecam, strata czasu. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście trudny ten pierwszy tag. Może w wakacje będe miała czas nad nim pomyśleć....

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.